MSc v řízení marketingové komunikace
Oxford Brookes University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Headington, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 16 200 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Studenti Spojeného království na plný úvazek: 10 400 GBP | Mezinárodní studenti/studenti EU na plný úvazek: 16 200 GBP
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Rozvíjejte své znalosti a dovednosti s naším Marketing Communications Management MSc.
Jedná se o konverzní kurz určený pro studenty s omezenými marketingovými zkušenostmi. Pokud však máte nějaké marketingové zázemí, můžete rozvíjet své znalosti a dovednosti zejména v následujících oblastech:
- komunikační strategie značky
- používání brandingu a správy obsahu
- a tradičnější metody, jako je reklama a vztahy s veřejností.
Budete pracovat na živých projektech pro skutečné klienty. A pokud začnete v září, můžete si zvolit roční placenou stáž pod dohledem v marketingové roli. Tato pracovní zkušenost vás připraví na vaši budoucí kariéru v oblastech, jako jsou:
- reklamní
- vztahy s veřejností
- marketing sociálních médií
- influencer marketing
- značkový obsah
- obsahový marketing
- mediální plánování.
Galerie
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Osnovy
Učení a hodnocení
Budete studovat řadu povinných modulů, včetně modulu, který vám pomůže rozvíjet vaše profesionální a akademické dovednosti. Poté zvolíte buď disertační práci, nebo klientský projekt.
Pokud začnete v září, můžete si vybrat sendvičový režim, který vám dává možnost požádat o roční placenou pracovní zkušenost pod dohledem v marketingové roli.
Studijní moduly
Povinné moduly
- Úvod do principů marketingu
Tento modul seznamuje s klíčovými principy marketingu studiem teorií, které jsou základem předmětu. Prozkoumáte role kupujících, marketingové prostředí, a způsoby, jakými obchodníci plánují, spravují, realizují a sledují marketingové programy v kontextu mezinárodního prostředí 21. století.
Pochopení chování zákazníkůKriticky posoudíte chování zákazníků a jejich interakce s marketingem. Informováno vědou o chování, budete analyzovat, proč se zákazníci chovají tak, jak se chovají a jak marketingová aktivita ovlivňuje jejich chování. Tato analýza informuje o vašem kritickém porozumění a implementaci strategických i odpovědných marketingových postupů. Inovativní dimenzí tohoto kurzu je zkoumání agentů změny, které významně ovlivní chování zákazníků v budoucnu, například neurovědy, změny klimatu a technologické inovace. Jedná se o analytický modul, který využívá výzkumné důkazy k informování o hodnocení, behaviorální a komunikační výzkum.- Metody výzkumu událostí a marketingu
Tento modul poskytuje dovednosti, které vám umožňují samostatně provádět marketingový výzkum. Očekává se, že studenti v programech MSc provedou efektivní výzkum čerpající z řady sekundárních a primárních zdrojů dat při přípravě kurzu. Je důležité, abyste byli vystaveni řadě metodických problémů, techniky sběru dat a studijních dovedností. Kromě toho, tento modul je zaměřen na přípravu, a úspěšné dokončení, vysoká kvalita, přísný a systematický výzkum pro podnikání a management. - Profesní a akademický rozvoj
- Tento modul rozvoje profesionálních a akademických dovedností vám pomůže stát se celoživotním žákem, rozvíjet kariérní zaměření a zvyšovat svou zaměstnatelnost. Počínaje zaměřením na to, jak akademicky dosáhnout toho nejlepšího, pak rozvíjíte své dovednosti pro plánování zaměstnání a kariéry. Budete pracovat prostřednictvím plánu vlastního rozvoje, převzít vedení ve svém vlastním učení a rozvoji. Budete trénováni v identifikaci, zapojení a přemýšlení o tom, jak můžete získat z vývojových aktivit na univerzitě i externě.
- Strategické řízení značky
Budete zkoumat, jak jsou značky vytvářeny a úspěšně spravovány. Prozkoumáte nejnovější výzkum a praxi ve strategickém řízení značky a zaměříte se na inovativní přístupy k vývoji nových produktů. Klíčové etické, environmentální a sociokulturní důsledky pro současnou správu značky jsou analyzovány v regionálních, národních a globálních kontextech. Je zkoumán nejnovější výzkum a praxe ve strategickém řízení značky a využívání sociálních médií a digitálních komunikačních technologií. Po dokončení tohoto modulu, získáte pokročilé znalosti nejnovějších nástrojů, techniky a širší společenské důsledky současného strategického řízení značky. - Značka a marketingová komunikace
Prozkoumáte roli a využití současné značky a marketingové komunikace a základní pohled na to, že strategie značky organizace musí být jádrem všech jejích marketingových komunikačních aktivit. Profesionální a eticky odpovědné zaměření vám pomůže zvážit potřeby mnoha zúčastněných stran - např. spotřebitelů, podniků, médií, tlakových skupin - v globálním kontextu. Kriticky bude posouzena široká škála kanálů a nástrojů marketingové komunikace. To zahrnuje reklamu, public relations, sponzorství a digitální marketingovou komunikaci. Kreativní a strategické poznatky ze současné praxe vám pomohou pochopit a uplatnit dovednosti marketingové komunikace. - Správa marketingu obsahu
Tento modul zkoumá koncepty značkového obsahu a marketingu obsahu. Zaměříte se zejména na roli a aplikaci obsahového marketingu jako nového manažerského přístupu v marketingové komunikaci. Modul kriticky zkoumá zásadní posun paradigmatu v prostředí marketingové komunikace od marketingu push to pull, který vedl ke vzestupu značkového obsahu a marketingu obsahu. Dále, tento modul objasňuje, co odlišuje značkový obsah a marketing obsahu od ostatních klíčových konceptů marketingové komunikace a přístupů k řízení. Naučíte se rozvíjet eticky odpovědné postupy pro správu marketingu obsahu napříč různými odvětvími a zvažovat více zúčastněných stran na regionální, národní a mezinárodní úrovni. - Strategie marketingu
digitálních a sociálních médiíDigitální technologie transformovaly marketing, nabízejí nové zdroje vhledu zákazníků, dramaticky změnili chování zákazníků, umožnil nové obchodní modely a ovlivnil interakci organizací se svými zákazníky a klíčovými zúčastněnými stranami. Tento modul si klade za cíl zaujmout strategickou perspektivu prostředí digitálních a sociálních médií. Zaměřuje se na interakci mezi spotřebiteli, podniky a dalšími organizacemi a na to, jak může digitální myšlení pomoci při efektivním marketingu. Webová média, mobilní platformy, sociální média a digitální nástroje jsou přezkoumávány, procvičovány a kriticky hodnoceny za účelem identifikace úspěšného výkonu a vytvoření současných strategií digitálního marketingu.
Závěrečný projekt - vyberte jednu z
Disertační práceDisertační práce je příležitostí k prozkoumání a rozvoji odborných znalostí v oblasti marketingové komunikace. Doporučujeme vám vybrat si téma, které bude cenné ve vaší budoucí kariéře. Jedná se o samostatně řízenou činnost, s řízením vlastního výzkumného projektu, s vedením a radou vedoucího, na základě návrhu vypracovaného v modulu Research Methods in Marketing.- Klientský projekt
Máte příležitost propojit teorii s praxí analýzou skutečného organizačního problému. Po identifikaci projektu (se souhlasem klientské společnosti i vedoucího modulu) prošetříte konkrétní problém, který lze podpořit prostřednictvím příslušné literatury a provedením primárního výzkumu s klientem. Tento modul není stáží, ale lze jej absolvovat ve spojení se stáží, kterou jste identifikovali a účastníte se jí. Dotyčný „problém“ může být aktuálním problémem řízení klientské organizace nebo související s budoucími strategickými rozhodnutími. Klientský projekt vám poskytuje významné zkušenosti s učením a osobním rozvojem.
Pracovní stáž
- Marketingová praxe (sendvičový režim)
Tento modul je skvělou příležitostí získat roční dohled na plný úvazek placené pracovní zkušenosti ve Velké Británii nebo mezinárodně v marketingové roli. Prošetříte marketingovou výzvu v komerční nebo neziskové organizaci. Během tohoto umístění, aplikujete praktické koncepty, které se v kurzu učíte. Když pracujete pro organizaci, budete zodpovědní za správu velké části vlastního učení, včetně sledování a zaznamenávání vašeho pokroku.
Poskytujeme velkou podporu, abychom vám pomohli najít placené pracovní zkušenosti a získat spojení s různými organizacemi. Náš tým umístění (WAVES) má databázi, která zaznamenává pracovní příležitosti a pořádá četné veletrhy umístění, kde byste mohli potkat potenciální zaměstnavatele. Zajištění umístění pracovních zkušeností je vaší odpovědností a vyžaduje velké úsilí, ale to vám dává cenné zkušenosti. Během této doby byste museli pokrýt své vlastní životní a cestovní náklady.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Program MSc Marketing Communications Management Program poskytuje základní znalosti prostřednictvím základních modulů:
- Úvod do principů marketingu
- Pochopení chování zákazníků
- Digitální a sociální média marketingová strategie
- Metody výzkumu událostí
- Marketing a profesionální a akademický rozvoj.
Program dále rozvíjí odborný obsah prostřednictvím:
- Značky a marketingová komunikace,
- Strategické řízení značky
- Správa marketingu obsahu
- Disertační práce nebo klientský projekt.
Toto učení umožňuje našim absolventům zvolit si kariéru Pathways v řadě marketingových všeobecných a specializovaných oblastí takto:
Marketing/Podnikatelský sektor (který zahrnuje disciplíny Business to Business a Business to Customer)
- Marketingová komunikace
- Komunikační agentury (např. Reklama, PR, Média, Digitální, Integrovaná, Sociální média)
- Průzkum trhu/marketingu
- Obchodní poradenství
- Maloobchod (online/ offline)
- Řízení vztahů se zákazníky
- Etický/zelený marketing
- Neziskové organizace
- Mezinárodní marketing
Mezi zaměstnavatele patří:
- Johnson& Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC
- Nielsen
Pozice našich absolventů v oblasti marketingové komunikace jsou:
- komunikační manažer
- reklamní manažer
- public relations, výkonný
- mediální plánovač
- kupující médií
- obsah, marketing, výkonný
- marketingový výzkumník
- manažer vztahů se zákazníky
- strategický plánovač
- kreativní plánovač
- manažer partnerství,
- sponzorský koordinátor
- správce účtu
- výkonný ředitel sociálních médií
- manažer prodeje
Tyto role jsou napříč komerčními a nekomerčními sektory i komunikačními agenturami. Kromě toho, někteří naši studenti pokračují v založit vlastní společnosti.
Máme pevné vztahy se společnostmi v řadě průmyslových odvětví, které informují návrh a dodávku programu a poskytují příležitosti pro umístění a zaměstnání. Naše kariérní služba pomáhá studentům získat „konkurenční výhodu“ při ucházení o zaměstnání tím, že nabízí pomoc s životopisy, a falešná hodnotící centra a rozhovory.
Požadavky na přijetí do programu
Prokažte své odhodlání a připravenost uspět na obchodní škole složením zkoušky GMAT – nejpoužívanější přijímací zkoušky, která měří vaše schopnosti kritického myšlení a uvažování.
Stáhněte si mini kvíz GMAT a získejte představu o otázkách, které ve zkoušce najdete.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MSc Strategický marketing
- Brighton, Spojené království
MSc v mezinárodním obchodním managementu s marketingem
- Academic City, Spojené arabské emiráty
MSc řízení digitálního marketingu
- Glasgow, Spojené království