MA v oboru vydavatelská média
Oxford Brookes University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Headington, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
12 - 24 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 15 200 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Studenti Spojeného království na plný úvazek: 8 900 GBP | Zahraniční studenti/studenti EU na plný úvazek: 15 200 GBP
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Magisterský titul v oboru Publishing Media na Oxford Brookes je respektován po celém světě. Kurz vám poskytne široké pochopení klíčových problémů, kterým čelí vydavatelský průmysl v 21. století.
Budete moci prozkoumat specializované oblasti do hloubky prostřednictvím nezávislého studia a disertační práce nebo velkého projektu. A rozvinete odborné dovednosti, které potřebujete pro svůj kariérní rozvoj.
Naši zaměstnanci mají rozsáhlé zkušenosti v národních i mezinárodních publikačních rolích. Mnozí z nich napsali klíčové texty o nakladatelství. Máme také rozsáhlý seznam hostujících řečníků a přidružených lektorů, kteří jsou předními odborníky v oboru.
Oxford je globální centrum pro vydavatelský průmysl. Budete tak mít bezkonkurenční přístup k pracovním zkušenostem v Oxfordu, Londýně a jinde.
Publishing Media je součástí skupiny kurzů pořádaných Oxfordským mezinárodním centrem pro publikační studia, které mají ve světě nakladatelství vysoké mezinárodní postavení. Budete mít prospěch z našich úzkých vazeb s vydavatelskými společnostmi v Oxfordu a Londýně.
Galerie
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Osnovy
Studijní moduly
Povinné moduly
- Redakční management a vývoj obsahu (20 kreditů)
Tento modul zkoumá strategickou roli redaktora v publikačním procesu a znalosti a dovednosti potřebné pro vývoj nových projektů, ať už v tištěné nebo digitální podobě. - Design a výroba (20 kreditů)
Tento modul zkoumá digitální aspekty designu a výroby v publikačním procesu. Podrobně se zabývá současnými pracovními postupy v oblastech, jako je návrh obsahu a typografie, řízení projektů, hodnocení a výběr vhodných mediálních platforem, nákup surovin a výrobní procesy a využívání externích zdrojů. - Prodej, marketing a spotřebitelský vhled (20 kreditů)
Tento modul poskytuje systematické zkoumání klíčových pojmů a disciplín marketingu a jejich vztahu a relevance k produktům publikování. Zahrnuje pokrytí marketingového mixu, chování spotřebitelů, segmentace, cílení a umístění, a prvky průzkumu trhu včetně SEO. - Volitelné moduly
- Dětská publikace (20 kreditů)
Tento modul zkoumá vývoj tržního sektoru a současnou podobu a obchodní praktiky publikování pro děti a mládež. Témata zahrnují obrázkové knihy, společné edice a překladatelnost; odkazy odvětví na jiná odvětví volného času, merchandising a opětovné použití obsahu; editace a cenzura; věkové rozmezí a vrácení; gramotnost a čtenářské kampaně; a propagace. - Publikování beletrie a
literatury faktu (20 kreditů)Publikování beletrie a literatury faktu jsou trvale populární obchodní modely ve vydavatelském světě, a globalizace a digitalizace prostředí spotřebitelských knih pouze posílily jedno z nejdynamičtějších a nejkreativnějších odvětví průmyslu. V rámci tohoto modulu, prozkoumáte rozsah a hloubku nástrah a možností, které jsou vlastní tomuto neustále se měnícímu aspektu publikování. Získáte pochopení důležitosti vertikál ve spotřebitelském publikování a také pružnost role autora. - Akademické a profesionální publikování (20 kreditů)
Tento modul vám poskytuje pochopení povahy vědecké komunikace a aktuálních debat týkajících se témat, jako je financování výzkumu, otevřený přístup a vzájemné hodnocení. Spolu s vývojem digitálních řešení je zkoumána konvergence knih a časopisů v této oblasti a vznik nových vydavatelských a obchodních modelů, které vyhovují trhu. - Multiplatformní publikování (20 kreditů)
Tento modul zkoumá formy digitálního publikování se zvláštním odkazem na epub a aplikace. Průmyslové standardy ve formátech značkovacích a elektronických knih jsou podrobně popsány se zvláštním zaměřením na rozdíly mezi platformami a způsoby distribuce. Odbornost roste díky použití sofistikovanějších vylepšení obsahu s multimédii, animace a interaktivita. - Strategie digitálního publikování (20 kreditů)
Tento modul umožňuje zapojit se do dynamické povahy rychle se rozvíjející části vydavatelského průmyslu. Zkoumá se technologická základna samotných výrobků a kriticky se hodnotí strategické důvody jejich vývoje. Dozvíte se o procesu a řízení návrhu a vývoje digitálních produktů. - Independent Study in Publishing (20 kreditů)
Tento modul vám nabízí možnost navrhnout studijní kurz, který bude vyhovovat vašim vlastním zájmům a zájmům. Může to být studium oblasti, která není během kurzu konkrétně vyučována, provést studii na základě vašich pracovních zkušeností, nebo studii, která odpovídá vaší kariéře nebo obchodním plánům. Praktické projekty jsou vhodné jako samostatná studie, ale měly by být doprovázeny analytickou zprávou. Zorganizujete a provedete pracovní plán, který si stanovíte sami, určíte soubor výsledků učení a hodnotících kritérií ve spolupráci s vedoucím modulu a vedoucím. - Historie a kultura publikování (20 kreditů)
Tento modul zkoumá kulturu a ideologii publikování z hlediska jejího vývoje v průběhu 20. století a jeho současnou praxi. Jsou přezkoumávány různé teorie tiskové kultury a kritiky role vydavatele ve společnosti, a zkoumá ideologické výzvy pro kulturu publikování. - Správa mezinárodních práv (20 kreditů)
Tento modul představuje správu práv v rychle se rozvíjejícím světě globálního publikování. Kromě pohledu na nabývání práv od autora, a různá smluvní práva, modul pokrývá funkci práv v rámci nakladatelství a jeho odpovědnost za licencování řady produktů. - Interaktivní média (20 kreditů)
- Řemeslo vyprávění příběhů (20 kreditů)
Tvorba a vyprávění příběhu jsou ústředním bodem všech forem publikování a jsou stále klíčové ve všech průmyslových odvětvích po celém světě. Tento modul bude stavět na znalostech z povinných modulů Semestr One s cílem prozkoumat a procvičovat techniky spojené s psaní a formováním příběhů napříč všemi formami beletrie a literatury faktu, stejně jako pro propagační a značkové účely. Prostřednictvím řady vyučovaných prezentací, workshopy, a přednášky hostů, naučíte se identifikovat a implementovat metody, které optimalizují potenciál příběhů napříč řadou žánrů a platforem, a pro více účelů. - Brand Publishing (20 kreditů)
Tento modul poskytuje komplexní vhled do mezinárodního časopisového průmyslu a jeho místa jako tiskového i elektronického produktu a jeho porozumění. Pokrývá řadu současných problémů a obchodních modelů, zkoumání pracovních rolí spojených s výrobou časopisů a řešení otázek redakčního obsahu, marketing, branding, technologie, právo a design.
Pracovní umístění (sendvičový režim)
- Pracovní umístění
Sendvičový režim umožňuje absolvování kurzu po dobu dvou let, přičemž druhý rok tvoří pracovní stáž. Studenti studující tento režim musí absolvovat 180 kreditů včetně povinných modulů, než budou moci postoupit do modulu pracovního umístění.
Neexistuje žádná záruka pracovního umístění pro studenty studující v sendvičovém režimu. Zajištění umístění je odpovědností studenta a během celého kurzu, budete podporováni svými aplikacemi včetně životopisů, průvodní dopisy, příprava pohovoru a síťová připojení.
Závěrečný projekt
- Disertační práce nebo
hlavní projektDisertační práce nebo velký projekt je definující a nezbytnou součástí pro udělení magisterského titulu. Jedná se o hlavní hloubkové zkoumání předmětu, tématu nebo otázek významných pro studium publikování prostřednictvím výzkumu a rozšířené písemné práce (15 000 slov nebo ekvivalent pro velké projekty).
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Naše programy v publikování vám poskytují dovednosti, znalosti a stejně důležitý přístup k sítím, které nastartují vaši kariéru při publikování nebo zlepšují vaši současnou pozici.
Absolventi, kteří absolvovali publikační kurzy v Oxford Brookes, byli mimořádně úspěšní při získávání zaměstnání brzy po ukončení studia a mají silné výsledky v kariérním postupu, protože naše kurzy mají vysoké mezinárodní postavení. Naše flexibilní pracovní zkušenosti s místními, regionální, národní a mezinárodní vydavatelské podniky vám poskytnou základní aktuální praktické znalosti, které zvýší vaše vyhlídky na zaměstnání při dokončení programu.
Kromě toho, naši učitelé mají rozsáhlé zkušenosti s národními a mezinárodními publikačními rolemi a širokou škálu kontaktů, které jsou vám k dispozici pro vaše individuální zájmy v tomto rozmanitém odvětví.
Při studiu u nás budete rozvíjet širokou škálu publikačních a obecných manažerských dovedností, včetně pokročilých IT znalostí. Absolventi, kteří absolvovali naše publikační kurzy, byli mimořádně úspěšní při získávání zaměstnání v následujících rolích:
- obchod
- dětské časopisy
- ELT a vydavatelství škol
- správa práv
- digitální produkce.
Naši absolventi mají silné záznamy o kariérním postupu.
Naši absolventi si ve vydavatelském průmyslu vytvořili záviděníhodnou pověst a jsou velmi úspěšní při rychlém získávání dobrých pracovních míst. Důkazy našich absolventů naznačují, že jsou schopni vstoupit do průmyslu na vyšší úrovni, než by jinak bylo možné.
Naši mezinárodní absolventi pracují v:
- nakladatelství v New Yorku
- správa práv v Torontu
- výroba v Indii
- digitální podniky v Keni
- různé role napříč evropskými nakladatelskými společnostmi.
Kromě toho, Evropští a britští studenti pracují v;
- Oxfordské a Cambridgeské univerzitní lisy
- Taylor a Francis
- Simon a Schuster
- Šalvěj
- Tučňák
- Elsevier
- Dotkněte se lisu
- Lev Hudson
- Knihy naboso.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MA Design nových médií
- Berlin, Německo
MS ve vysílání a digitální žurnalistice
- Syracuse, Spojené státy americké
Digital Media Manager (MA)
- Munich, Německo