
Magistr in
Mistr designu závodních vozů (AAE)
MUNER - Motorvehicle University of Emilia Romagna

Klíčová informace
Umístění kampusu
Modena, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 160 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Curriculum in Racing Car Design (RCD) je součástí magisterského studia pokročilého automobilového inženýrství (AAE) a poskytuje vysokou úroveň školení o dynamice vozidla a o nejinovativnějších materiálech souvisejících s konstrukcí závodních vozů. .
Tento kurz trvá dva akademické roky a pokrývá hlavní aspekty systémů rámu vozidel a architektury závodních vozidel, se zvláštním důrazem na použití speciálních materiálů a řešení. Zvláštní důraz je kladen na silný experimentální charakter vývojových aktivit a aspekty aerodynamického výkonu.
První semestr prvního akademického roku je společný s dalšími 4 studijními programy magisterského studia AAE (Pokročilé hnací ústrojí, Design vysoce výkonných automobilů, Pokročilé inženýrství motocyklů, Pokročilá výroba sportovních vozů).
Počet míst je omezen na maximálně 20 studentů. Přijímací řízení je založeno na zásluhách a pohovorech hodnotících motivaci a dovednosti. Všechny výuky jsou poskytovány výhradně v anglickém jazyce.
Mezinárodní pedagogický sbor MUNER zahrnuje vysoce zkušené lektory a odborníky. Obsah kurzů byl definován společně s přispěním partnerských společností tak, aby vzdělávání odpovídalo aktuálním požadavkům trhu práce. Cílem je poskytnout znalosti a dovednosti související s konstrukcí motorových vozidel, která jsou výkonná a vhodná pro soutěže. Od hybridních a elektromotorických vrtulí až po výrobní systémy s typickými rysy nového výrobního prostředí 4.0.
Program vyžaduje účast studentů na četných laboratorních aktivitách buď na akademické půdě nebo v prostorách průmyslových partnerů, v souladu s přístupem „učení se praxí“. Zahrnuje také povinné stáže v soukromých společnostech a činnosti související s přípravou diplomových prací v laboratoři prováděné podle přístupu „projektové práce“.
Přijímací řízení
Osnovy
První akademický rok v designu závodních vozů se koná v Modena Campus. Počínaje druhým akademickým rokem budou všechna místa kurzu v centrále Dallary ve Varano de' Melegari (PR).
ročník kurzu 1
První pololetní cyklus
- Výrobní a montážní technologie/Věda a technologie kovových a kompozitních materiálů
- Mechanické vibrace
- Koncepční design vozidla
Druhý pololetní cyklus
- Automotive Computer-Aided Design
- Základy CFD a aerodynamika
- Základy MKP a konstrukce podvozku
- Dynamika vozidel
ročník kurzu 2
První pololetní cyklus
- Design podvozku a karoserie
- Konstrukční pokyny pro součásti podvozku
- Návrh kompozitních konstrukcí závodních vozů
- Dynamické testování vozidel
- Vodíkové a palivové články v elektrické dopravě
- Průmyslová aerodynamika
- Bezpečnost produktů, odpovědnost za produkty a automobilový průmysl
- Závodní pneumatiky
- Testování NVH vozidla
Druhý pololetní cyklus
- Dynamika aplikovaných vozidel
- Závěrečná zkouška
- Právní otázky pro inženýry
- Technické předpisy a ověřovací zkoušky
- Odborná stáž
- Komponenty vozidla
- Simulace NVH vozidla
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Vzdělávací cesta byla navržena v úzké spolupráci se společnostmi působícími v automobilovém sektoru tak, aby umožnila bezproblémové začlenění absolventů do vysoce profilovaných rolí ve výzkumných, vývojových a výrobních prostředích zaměřených na vozidla a jejich technologie.
Vzhledem k tomu, že společnosti vyžadují inženýry, kteří jsou vysoce kvalifikovaní a mají specializované dovednosti, k dokončení magisterského studijního programu musí studenti absolvovat povinné stáže v soukromých společnostech a také činnosti související s přípravou diplomových prací v laboratoři prováděné podle přístupu „projektové práce“. . Kromě toho studenti také navštěvují semináře s průmyslovými a mezinárodními řečníky, návštěvy továren a přednášky absolventů po celý rok.
Konstruktér závodního vozu bude schopen nastavit všechny „studené“ skupiny a podskupiny závodních vozidel. Zejména se bude specializovat na aerodynamické aspekty, použití lehkých materiálů (materiály vyztužené uhlíkovými vlákny) a návrh a provádění experimentálních testů.