
Magistr in
Master of High Performance Car Design (AAE)
MUNER - Motorvehicle University of Emilia Romagna

Klíčová informace
Umístění kampusu
Modena, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 160 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Curriculum in High-Performance Car Design (HPCD) je součástí magisterského studia pokročilého automobilového inženýrství (AAE) a jeho cílem je vyškolit profesionály schopné navrhovat vysoce výkonná silniční vozidla se silnými dovednostmi v oblasti designu vozidel, dynamiky a NVH, aerodynamika a elektronika .
Tento kurz trvá dva akademické roky a pokrývá hlavní aspekty konstrukce a výroby vozidel, dynamiku a NVH (hluková tvrdost vibrací), chování materiálů, mechanickou technologii, aerodynamiku, dynamiku termofluidů, automatické ovládání a elektronické senzory.
První semestr prvního akademického roku je společný s dalšími 4 studijními programy magisterského studia AAE (Pokročilé hnací ústrojí, Konstrukce závodních vozů, Pokročilé inženýrství motocyklů, Pokročilá výroba sportovních vozů).
Počet míst je omezen na maximálně 20 studentů. Přijímací řízení je založeno na zásluhách a pohovorech hodnotících motivaci a dovednosti. Všechny výuky jsou poskytovány výhradně v anglickém jazyce.
Mezinárodní pedagogický sbor MUNER zahrnuje vysoce zkušené lektory a odborníky. Obsah byl definován společně s přispěním partnerských společností tak, aby školení odpovídalo aktuálním požadavkům trhu práce. Cílem je poskytnout znalosti a dovednosti související s konstrukcí motorových vozidel, která jsou výkonná a vhodná pro soutěže. Od hybridních a elektromotorických vrtulí až po výrobní systémy s typickými rysy nového výrobního prostředí 4.0.
Program vyžaduje účast studentů na četných laboratorních aktivitách buď na akademické půdě nebo v prostorách průmyslových partnerů, v souladu s přístupem „učení se praxí“. Zahrnuje také povinné stáže v soukromých společnostech a činnosti související s přípravou diplomových prací v laboratoři prováděné podle přístupu „projektové práce“.
Přijímací řízení
Osnovy
Kurz designu vysoce výkonných vozů se koná výhradně v kampusu Modena.
ročník kurzu 1
První pololetní cyklus
- Výrobní a montážní technologie/Věda a technologie kovových a kompozitních materiálů
- Mechanické vibrace
- Koncepční design vozidla
Druhý pololetní cyklus
- Automatické ovládání
- Automotive Computer-Aided Design
- Základy CFD a aerodynamika
- Základy FEM a konstrukce podvozku C
- Dynamika vozidla
ročník kurzu 2
První pololetní cyklus
- Systémy automobilové elektroniky
- Automobilové kapalinové energetické systémy
- Konstrukční pokyny pro součásti podvozku
- Vodíkové a palivové články v elektrické dopravě
- Bezpečnost produktů, odpovědnost za produkty a automobilový průmysl
- Závodní pneumatiky
- Testování NVH vozidla
Druhý pololetní cyklus
- Aditivní výroba automobilových komponentů
- Závěrečná zkouška
- Právní otázky pro inženýry
- Odborná stáž
- Simulace NVH vozidla
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Vzdělávací cesta byla navržena v úzké spolupráci se společnostmi působícími v automobilovém sektoru tak, aby umožnila bezproblémové začlenění absolventů do vysoce profilovaných rolí ve výzkumných, vývojových a výrobních prostředích zaměřených na vozidla a jejich technologie.
Vzhledem k tomu, že společnosti vyžadují inženýry, kteří jsou vysoce kvalifikovaní a mají specializované dovednosti, k dokončení magisterského studijního programu musí studenti absolvovat povinné stáže v soukromých společnostech a také činnosti související s přípravou diplomových prací v laboratoři prováděné podle přístupu „projektové práce“. . Kromě toho studenti také navštěvují semináře s průmyslovými a mezinárodními řečníky, návštěvy továren a přednášky absolventů po celý rok.
Inženýr designu vysoce výkonných vozů bude mít na starosti nastavení a vývoj vozidel, od základních konstrukčních aspektů až po design hlavních skupin a „studených“ podskupin vysoce výkonných vozidel.