MSc v digitálním marketingu a Omnichannel strategie
Montpellier Business School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Montpellier, Francie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 16 500 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* 1letý MSc: 15 500 €, 2letý MSc: 24 000 €
Úvod
Marketingové výzvy zítřka budou spočívat v pochopení digitálního marketingu a omnichannel přístupu k rozhodování, která přinesou hodnotu od vašich zákazníků a vytvoří hodnotu pro vaši společnost. V této specializaci zjistíte, co je digitální marketing z pohledu zákazníka a také jak implementovat omnichannel strategii pro řízení rostoucí digitální kultury. Zaměříte se na vývoj a implementaci nástrojů pro zlepšení spotřebitelské zkušenosti a zvýšení prodeje. V neposlední řadě se budete zabývat aplikací kreativity k inovacím při definování smysluplných a užitečných metrik.
- Přístup: 3 nebo 4 roky vysokoškolské vzdělání
- Diplom: Ing
- Úroveň: Bakalář +5 (5leté vysokoškolské vzdělání)
- Rytmus: Plný úvazek
- Nástup: září 2022
- Jazyk: angličtina
Cíle
- Pochopte, co je digitální marketing a omnichannel strategie.
- Používejte digitální marketingové strategie prostřednictvím přístupu zaměřeného na zákazníka.
- Implementujte omnichannel strategii zaměřenou na cestu zákazníka.
- Definujte kreativní a inovativní digitální metriky pro měření zákaznické zkušenosti ve vaší organizaci.
Galerie
Přijímací řízení
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
- Specialista na digitální marketing
- Specialista na CEM/CXM
- Marketingový manažer
- Specialista na webové kampaně
- Obchodní analytik
- Marketingový a komunikační konzultant
- Návrhář značky a klientské zkušenosti
- Správce elektronického obchodu