
MA in
Master in Fashion Direction: Řízení & udržitelnosti značky
Milano Fashion Institute

Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Angličtina, Italština
Studijní formát
Smíšené
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 16 800 / per year
Uzávěrka přihlášek
30 Nov 2023
Nejbližší datum zahájení
29 Jan 2024
Úvod
Řízení & udržitelnosti značky
Udržitelnost, v módě a luxusu, není přecházejícím trendem, ale skutečným přínosem, do kterého je třeba investovat, a dodává každému produktu v módním systému cenný rozměr. Tento magisterský titul, jedinečný na světě, vám umožní přístup k exkluzivním dovednostem a know-how, které jsou stále více žádané mezi velkými značkami v tomto odvětví, na které budete moci nabídnout manažerská řešení, aby byly i složité luxusní výrobky a služby udržitelné a špičkové. Svět módy - zejména luxusní Vyrobeno v Itálii - dnes je k tomuto aspektu velmi pozorný a není náhodou, že tento magisterský titul byl společně navržen společně s fotoaparátem Nazionale della Moda Italiana na základě specifických potřeb hlavních módních značek.
Mistr v & oblasti Brand Sustainability Management je jedním z našich nejmodernějších mistrů a trénuje hybridní manažerské osobnosti schopné kombinovat talent, tvořivost, a vynalézavost změnit nejdůležitější otázku ze všech.
Klíčový fakts
Firemní vztahy a koordinace pro Camera Nazionale della Moda Italiana: dr. Paola Arosio, dr. Chiara Luisi
Uvítací den: 19. ledna 2024
Orientační týden: 22.-26. ledna 2024 Zahájení
ceremonie a přednášek: 29. ledna 2024 Konec přednášek: 18. října 2024
Stáž: počínaje
říjnem 2024
Doba trvání mistra: 1 rok, 1200 hodin
Místo: PŘÍTOMNOST na akademické půdě, Milano a část lekcí na Camera Nazionale della Moda Italiana, Piazza del Duomo 31, Milán. Je možné navštěvovat Mistra také na dálku.
Přijímací řízení
Osnovy
Popis kurzu
Obsah Master integruje různá interdisciplinární témata pro lepší pochopení a řízení procesů řízení značky a řízení maloobchodu.Master se skládá ze 720 hodin přednášek ve třídě a závěrečné stáže v délce nejméně 480 hodin. Struktura se skládá ze šesti učebních bloků: zahřátí, kvantitativní a projektové nástroje, módní pilíře, módní procesy, zvědavost, módní praktiky, terénní projekty, posílení a stáž.Cílem je doprovázet studenta k progresivním znalostem odvětví a klíčových procesů, které charakterizují profesní profily zapojené do řízení značky. Přednášky jsou organizovány do modulů založených na přítomnosti učitelů z různých oblastí, které mohou předat úplný obraz struktura a mechanismus fungování odvětví.Zahrnují část teoretického rámce a velký prostor věnovaný cvičením s cílem předat metody, techniky a konkrétní pracovní nástroje.
Galerie
Kariérní možnosti
Kariérní růst
Společenská odpovědnost a hlavní pilíře della strategia della Camera Nazionale della Moda Italiana, Associazione pioniera nella diffusione dei valori della sostenibilità e della responsabilità sociale nell moda di lusso, oltre che punto punto di riferimental, unter che punto punto di riferiment lo scopo di supportare le azienda Association nel raggiungimento dei più alti standard di sostenibilità.
Il Master má pětileté l'obiettivo di formace podle profesionální postavy, která se vyznačuje vysokou mírou okolního prostředí, ekonomického, sociálního a produktivního vzhledu podle vzoru módy.
Un manager capace di occuparsi degli aspetti ambientali dell'impresa sia a monte che a valle del processo affinché possa aiutare a far maturare la consapevolezza della necessità di operare con maggiore responsabilità e attenzione verso l'ambiente circostante.
Profesionální formát sono quindi profili junior in grado di guidare le fasi di creazione a gestione of un systém-prodotto/servio operando in acordo con le figure della Progettazione, del Marketing a della Produzione presenti in azienda in oltregrad ad esseril support CSR manažer nelle attività legate alle azioni perseguite in ottica di sostenibilità aziendale.
Poiché si tratta di un'area fortemente contemporanea ed articolata, in accordo tra MFI e Camera Nazionale della Moda Italiana, le potenzialità del profilo saranno sviluppate attraverso una fakultní komposta da docenti, professionalisti ed esperti Tesperti settorche della A della Moda e del Lusso oltre ad un processo di selezione dei partecipanti che privilegi la provenienza da background differenti; un'aula di studenti dalle různorodé provenienze ricrea le kompetence trasversali e favorisce le condizioni per lo sviluppo di capacità e kompetentní progettuali tipiche dei team aziendali.