
Magistr in
Master in Fashion Direct: Brand & Communication Management
Milano Fashion Institute

Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 16 800 / per year
Uzávěrka přihlášek
30 Nov 2023
Nejbližší datum zahájení
29 Jan 2024
Úvod
Master in Fashion Direct: Brand & Communication Management
Správa sociálních médií, události, marketing a digitál.Řízení módních a luxusních společností vyžaduje hluboké pochopení celkové značky a komunikačních procesů.Představují klíčové základy, ale zároveň se v digitální éře neustále mění.Jak tuto složitost zvládnout?
Gen-Z a nejnovější zákaznické segmenty mění typický reklamní a mediální scénář.DNA značek, vytváření mýtů a kulturní dědictví se překládají prostřednictvím nových jazyků a kultur: od digitální až po fygitální módu.
Módní společnosti proto hledají novou generaci komunikačních profesionálů: schopných zvládnout digitální změny.To je důvod, proč v tomto Mistrovi prozkoumáte vztah mezi značkami, cíli a komunikačními a marketingovými strategiemi, které je spojují.Akademičtí profesoři a manažeři módy vás naučí tyto pilíře: od vizuálních snímků, digitálního managementu a strategií zapojení, PR a event managementu až po brandingové strategie.
Uvnitř Milána, hlavního města brandingu a komunikace – města cool-huntingu a módních blogerů – kombinující určování trendů s komplexním vzdělávacím prostředím.
Termíny
Režie: Prof. Silvia Mazzucotelli Salice
Uvítací den: 20. ledna 2023
Orientační týden: 21.-26.1.2023
Začátek ceremoniálu a přednášek: 30. ledna 2023
Konec přednášek: 20. října 2023
Stáž: od října 2023
Délka magisterského studia: 1 rok, 60 kreditů, 1200 hodin
Umístění: PODLE PŘÍTOMNOSTI, Campus MFI a některé konkrétní subjekty, které se mohou zúčastnit online
Všechny magisterské programy Milano Fashion Institute jsou dvojitým univerzitním magisterským diplomem akreditovaným na Polytechnic of Milan, School of Design.Všichni Masters uvolní 60 univerzitních kreditů (CFU, tj. "crediti formativi universitari").
Přijímací řízení
Osnovy
Popis kurzu
Obsah Master integruje různá interdisciplinární témata pro lepší pochopení a řízení procesů řízení značky a řízení maloobchodu.Master se skládá ze 720 hodin přednášek ve třídě a závěrečné stáže v délce nejméně 480 hodin. Struktura se skládá ze šesti učebních bloků: zahřátí, kvantitativní a projektové nástroje, módní pilíře, módní procesy, zvědavost, módní praktiky, terénní projekty, posílení a stáž.Cílem je doprovázet studenta k progresivním znalostem odvětví a klíčových procesů, které charakterizují profesní profily zapojené do řízení značky. Přednášky jsou organizovány do modulů založených na přítomnosti učitelů z různých oblastí, které mohou předat úplný obraz struktura a mechanismus fungování odvětví.Zahrnují část teoretického rámce a velký prostor věnovaný cvičením s cílem předat metody, techniky a konkrétní pracovní nástroje.
Galerie
Stipendia a financování
Stipendia k dispozici pro Master 2024
Milano Fashion Institute každoročně nabízí svým žadatelům několik stipendií, které pokrývají polovinu nákladů na zápis do Masters, a jsou nabízeny italskými společnostmi působícími v módním průmyslu.
Jak to funguje?
Přidělení stipendií probíhá před začátkem kurzu, s ohledem na kritéria příjmů i zásluh, akademickou komisí. Přijetí k Mistrovi je nezávislé na udělení jakéhokoli stipendia.
Jak se přihlásit?
Formulář žádosti o stipendia je uveden ve formuláři"" žádosti a je vyplnitelný na https://www.milanofashioninstitute.com/apply-now, pod stránkou" Použít". Jakmile odešlete přihlášku, akademická komise rozhodne o jakémkoli úkolu, s oznámením výsledku do začátku kurzu. Pro další informace, přečtěte si pravidla uvnitř modulu.
Komu jsou stipendia zaměřena?
Stipendia jsou zaměřena jak na italské občany, tak cizince, kteří se chtějí zúčastnit Masters of Milan Fashion Institute.
Kdy se přihlásit?
Žádost o stipendium by měla být podána do 30. listopadu 2023.
Kariérní možnosti
Kariérní růst
Master in Fashion Direction: Brand & Communication Management je zaměřen na školení mladých profesionálů s pokročilými komunikačními a digitálními dovednostmi (tjverbální a vizuální), hluboké umělecké a kulturní znalosti spolu s organizačními a řídícími schopnostmi.
Profesionální postavy jsou mladí profesionálové, kteří jsou schopni kvalifikovaně podporovat oblasti STYLU a MARKETINGU, jako módní stylista, módní redaktor, vizuální a umělecký výzkumník a trendový analytik, cool Hunter, junior marketingový manažer, event manažer; oblast KOMUNIKACE jako manažer komunikace, manažer sociálních médií, digitální PR, manažer digitálního obsahu, PR manažer, manažer tiskového oddělení; konečně oblast CULTURES & HERITAGE jako manažer kulturního dědictví nebo manažer pro udržitelnost společnosti.
Protože se jedná o vysoce inovativní oblast, potenciál profilu bude rozvíjen fakultou profesorů a předních odborníků z praxe a prostřednictvím výběrového řízení, které upřednostňuje účastníky pocházející z různých prostředí (většinou z titulů v oblasti komunikace, designu, managementu), pokud prokáže významný zájem o všechny znaky sociálních a kulturních inovací a jejich možné převedení do politických strategií a nástrojů.
Učebna studentů z různých prostředí obnovuje dovednosti typických mezipodnikových týmů a podporuje podmínky pro rozvoj schopností v oblasti inovací a kreativity spolu s inovací projektů v oblasti komunikace.