Keystone logo
Limerick Institute of Technology MB v marketingové a manažerské strategii
Limerick Institute of Technology

MB v marketingové a manažerské strategii

Limerick, Irsko

1 Years

Angličtina

Plný úvazek

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 11 250 / per year

Na kampusu

Stipendia

Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium

Úvod

Tento program je zaměřen především na studenty se zájmem o získání vysoce praktické kvalifikace úrovně 9 v oblasti marketingové a manažerské strategie. Programu předchází povinný týdenní úvodní program. Tento magisterský studijní program rozvíjí praktické dovednosti studenta v oblasti marketingu a řízení prostřednictvím kombinace problémového učení a přímého kontaktu s průmyslem.

Tento program je strukturován tak, aby maximalizoval praktické učení studentů a vyžaduje rozsáhlou aktivní účast studentů. Pro usnadnění činnosti studentů program využívá filozofii učení založenou na problémech (PBL). To znamená, že studenti jsou neustále vyzváni, aby aplikovali učení a teorii v reálných situacích a navrhli vhodná řešení. Studenti dále prezentují projekty a řešení průmyslových panelů. Cílem programu je připravit studenty na požadavky marketingových a manažerských pozic v rychle se měnící znalostní ekonomice. Zúčastněné společnosti také těží z analýzy a pomoci při výzkumu.

Lukas / Pexels

131897_pexels-photo-669615.jpeg

Jaké jsou požadavky na vstup?

  1. Vyznamenání v oboru podnikového managementu a / nebo marketingu s minimálním oceněním Druhé třídy čestného stupně 2
    Nebo
  2. Primární stupeň řízení podniku a / nebo marketingu NEBO odpovídající odborná obchodní kvalifikace A alespoň 2 roky příslušné odborné praxe / odpovědnosti.
  3. Součástí výběrového řízení může být pohovor.

Jaké moduly budu studovat?

  • Název: Integrovaná marketingová komunikace (vč. Nových médií)
    Kredity: 10 kreditů
  • Název: Finanční analýza pro rozhodnutí vedení
    Kredity: 10 kreditů
  • Název: Metody podnikového výzkumu
    Kredity: 10 kreditů
  • Název: Disertační práce
    Kredity: 20 kreditů
  • Název: Plánování, strategie a inovace
    Kredity: 20 kreditů
  • Název: Spotřebitelské chování a řízení vztahů
    Kredity: 10 kreditů
  • Název: Branding a produktový management a komercializace
    Kredity: 10 kreditů

Jaké jsou kariérní vyhlídky?

Tento program by byl přínosem pro každého, kdo má zájem o kariéru na úrovni výkonného manažera v oblasti správy digitálního obsahu, online plánování prodeje a reklamy, marketingu založeného na sociálních médiích a vyhledáváních, správy platebních kampaní s optimalizací pro vyhledávače, globálního strategického rozvoje a související oblasti.

O Škole

Otázky

Podobné kurzy