
Magistr in
Mistr V Marketing, Komunikace a Móda Organizace Akce
LCI Barcelona

Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Vyučovací jazyk: španělština
Hlavním cílem organizace Master in Marketing, Communication a Fashion Events je vyškolit budoucí odborníky, kteří dokáží identifikovat, hodnotit a vybírat příležitosti na trhu, zavádět optimální strategie v oblasti komunikace a image značky. inovace je nepřetržitá a velmi konkurenceschopná. Odborníci, kteří jsou schopni umístit produkt na trh a informovat o něm, a to buď prostřednictvím reklamních kampaní, prostřednictvím tisku nebo organizace akce.
CÍLE
• Školení odborníků schopných vyvíjet a implementovat obchodní strategie ve značkách a módních produktech.
• Poskytnout nezbytné nástroje pro navrhování a provádění specifických marketingových plánů ve společnostech v tomto odvětví.
• Vlak k řízení, koordinaci a produkci módních akcí a definování vhodné komunikační strategie pro každou akci.
KTEŘÍ JSOU PŘEDSTAVENY
• Absolventi nebo absolventi vysokých škol, kteří chtějí pracovat ve firmě v oblasti módy, marketingu a / nebo komunikačních oddělení.
• Odborníci ze světa módy az jiných oblastí, kteří mají zájem o to, aby se v této oblasti staly součástí společnosti, konkrétně v oblasti marketingu a komunikace.
KOMPETENCE
• Komunikovat s nápady a projekty klientům, argumentovat rozumně, vědět, jak hodnotit návrhy a dialogy o kanálech.
• Pochopit chování prvků, které zasahují do komunikačního procesu, osvojit si technologické prostředky komunikace a posoudit jejich vliv na procesy a produkty módního designu.
• Analyzovat, vyhodnocovat a ověřovat produktivní životaschopnost projektů na základě kritérií formální inovace, řízení podniků a poptávky na trhu.
• Mistr ovládá jazyky a formální prostředky vyjadřování a komunikace.
• Organizovat, řídit a / nebo koordinovat pracovní týmy a umět se přizpůsobit multidisciplinárním skupinám.
• Řešit problémy a činit rozhodnutí, která odpovídají cílům prováděné práce.
• Efektivně využívat ICT a jeho aplikace v projektech souvisejících s módním sektorem.
• Sbírejte smysluplné informace, analyzujte je a řádně je spravujte.
• Analyzovat studie trhu a jejich dopad na rozvoj nových projektů.
• Znát ekonomický a organizační rámec, ve kterém se podniká.
PROFESIONÁLNÍ DEPARTY
• Produktový manažer
• Projektový manažer
• Správce značky
• Obchodní manažer
• Odpovědnost za marketing a / nebo komunikaci v módních firmách
• Technik výzkumu trhu
• Odpovědnost za obchodní marketing
• Vedoucí módních médií
• Marketingový konzultant v tomto sektoru
• Vedoucí účtu
• Kreativní reklama
• Módní novinář
• Producent událostí
PROGRAM STUDIÍ
→ PRVNÍ SEMESTER
Organizace módních akcí
MODUL I (9 ECTS)
Výroba lávky
OBSAH
> Vývoj projektu přehlídky
> Vztahy s veřejností a reklama
CÍLE
> Být schopen organizovat a rozvíjet módní přehlídku.
> Vědět, jak navrhnout komunikační a public relations strategii pro módní přehlídku.
MODUL II (9 ECTS)
Kreativní a komerční strategie
OBSAH
> Veletrhy
> Showroomy
CÍLE
> Naučte se koordinovat prezentaci módních sbírek prostřednictvím showroomů nebo specializovaných veletrhů.
> Analyzujte různé typy veletrhů, které existují na národní i mezinárodní úrovni, s cílem určit nejvhodnější podle značky nebo výrobku, který má být uveden na trh.
MODUL III (9 ECTS)
Plánování a rozvoj dalších typů akcí
OBSAH
> Inaugurace a konvence
> Výstavy
CÍLE
> Být schopen uspořádat výstavu, zahajovací akci nebo kongres týkající se módních výrobků.
> Vědět, jak vybrat nejvhodnější dodavatele pro každou příležitost.
> Naučte se vyjednávat rozpočty, které jsou soudržné a vhodné pro samotnou akci a pro skutečné potřeby společnosti.
MODUL IV (3 ECTS)
závěrečný projekt
Plánování prezentace módní kolekce na molu nebo na výstavě článků na veletrzích, showroomech, kongresech a vernisážích.
→ DRUHÝ SEMESTER
Módní marketing a komunikace
MODUL I (14 ECTS)
Marketingové techniky
OBSAH
> Trh a spotřebitel módního výrobku
> Marketingové politiky a strategie v sektoru
> Marketingový plán v módě
CÍLE
> Identifikovat a zhodnotit trh s módou a vytvořit marketingovou strategii podle konkrétních cílů.
> Schopnost plánovat, realizovat a realizovat marketingové plány v této oblasti.
> Vědět, jak aplikovat různé strategie a marketingové politiky, které existují v závislosti na jednotlivých případech.
MODUL II (13 ECTS)
komunikační techniky
OBSAH
> Komunikace
> Žurnalistika a sociální sítě
> Reklama
CÍLE
> Identifikujte a analyzujte komunikační potřeby módní společnosti.
> Vědět, jak používat komunikační nástroje, tradiční i digitální.
> Definujte a stanovte cíle a plánujte komunikační akce specifické pro módní průmysl.
> Být schopen koordinovat komunikační akce.
> Osvojte si základní nástroje různých žurnalistických žánrů, abyste efektivně sdělovali novinky módních firem.
> Rozlišujte mezi různými reklamními médii a určete, který je nejvhodnější pro zprávu, která má být předána.
> Znát různé strategie tvorby reklamy a umět je aplikovat podle použitého média nebo podpory.
MODUL III (3 ECTS)
závěrečný projekt
Vývoj komunikačního a marketingového plánu pro společnost v oblasti módy.
→ POSTUPY VE SPOLEČNOSTI
(Volitelné)
Student bude mít možnost vykonávat odbornou praxi v některé ze společností, které jsou součástí LCI Barcelona Job Bank. V tomto reálném pracovním kontextu budete schopni uplatnit všechny znalosti a nástroje získané během programu.
POSTUPY VE SPOLEČNOSTI
Studenti zapsaní do magisterského programu budou moci absolvovat odborné stáže prostřednictvím naší Job Banky, která jim usnadní přístup do světa práce. LCI Barcelona je propojena s mnoha společnostmi a institucemi ve světě designu, což studentům umožňuje absolvovat stáže v těchto společnostech, aby si otestovali dovednosti a znalosti získané v reálném profesionálním kontextu.
PORTFOLIO
Díky tomuto nástroji, který nabízí síť LCI Education, je Job Bank mezinárodní. Jedná se o online platformu sdílenou všemi studenty v síti, která umožňuje studentům a absolventům LCI Barcelona sdílet svá portfolia a hlásit se do nabídek práce a stáží od společností sídlících ve všech zemích, kde má síť kampus a kde jsou potřeba mladé talenty.