Master of Communication Sciences: Digital Media and Society (Leuven)
KU Leuven
Klíčová informace
Umístění kampusu
Leuven, Belgie
Jazyky
Angličtina, Holandský
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Aktuální informace o školném najdete na našem webu: kuleuven.be/tuitionfees
Úvod
KU Leuven Online den otevřených dveří
KU Leuven pořádá ve středu 1. prosince 2021 online den otevřených dveří s cílem informovat studenty o svých programech v anglickém jazyce. Objevte nejinovativnější evropskou univerzitu a dozvíte se více o našich mezinárodních programech, přijímacím řízení, ubytování a mnoha dalších. Pro více informací navštivte .
KU Leuven's' Master of Communication Sciences: Digital Media and Society je program založený na výzkumu, který se zaměřuje na způsob, jakým digitální média formují společenské domény osobní identity a blahobytu, kultury a komunity, politiky a politik, obchodu a marketingu. Připravuje své studenty na úspěšnou kariéru jako výzkumní pracovníci na akademické půdě, práce v marketingu nebo v digitálních mediálních společnostech.
Program provádějí mezinárodně angažovaní akademici, kteří jsou v čele výzkumu v oblasti digitálních médií a komunikačních věd. Program se skládá ze 60 kreditů ECTS a poskytuje vám teoretické a metodologické dovednosti ke studiu povahy, účinků a významů digitálních médií. Přináší variace v tématech a metodách výuky tím, že nabízí teoretické kurzy, interaktivní mistrovské kurzy, cvičení v oblasti výzkumu výzkumu a digitálních metod a diplomovou práci. Kromě toho vám nabízí možnost doplnit své osnovy stáží nebo volitelnými kurzy, což vám umožní vybudovat si své znalosti digitální komunikace.
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Struktura
V teoretických kurzech, dosáhnete vhledu do společensko-vědeckých teorií o výrobě a spotřebě digitálních médií, způsob, jakým digitalizace formuje individuální identitu, kultura, politika, a podnikání, a jak lze ICT a sociální média efektivně využít v komunikaci, reklamní, a marketing. V těchto kurzech, naučíte se kriticky diskutovat o teorii a rozvíjet vědecky zajímavé a společensky relevantní nápady pro výzkum.
Hlavní třída nabízí příležitost k hloubkové reflexi aktuálních otázek a vývoje v oblasti digitálních médií a společnosti. V malém, interaktivní skupiny, budete studovat a diskutovat o aktuálních případových studiích v oblasti médií a krize, média a design, nebo hry a společnost.
Ve výzkumném designu a digitálních metodách, naučíte se, jak provádět společensko-vědecký výzkum pomocí digitálních zdrojů a metod. Kurz je teoretický i praktický: budete řešit výzkumné problémy a shromažďovat, analyzovat a interpretovat (velká) data na platformách sociálních médií.
V diplomové práci budete kombinovat teorii a metodu, zkoumáním pod vedením vědce z Institutu pro mediální studia nebo Lovanské školy pro výzkum masové komunikace. Diplomová práce je základním kamenem vašeho výzkumu v oblasti digitálních médií a komunikace.
Na stáži se naučíte překládat akademické znalosti do praxe. Na základě vašich zájmů budete šest týdnů pracovat v organizaci specializující se na digitální média a komunikaci, abyste získali zkušenosti s profesním životem a dále rozvíjeli své dovednosti odborníka na komunikaci.
Výběrem z rozsáhlého seznamu volitelných kurzů z různých doplňkových domén, jako je reklama, interkulturní komunikace, nebo online publikování, získáte příležitost přizpůsobit své učební osnovy podle svých vlastních potřeb a zájmů.
Nejnovější informace o tomto programu najdete na našich webových stránkách .