
MSc in
Mistr v železničním inženýrství
KTH Royal Institute of Technology

Klíčová informace
Umístění kampusu
Stockholm, Švédsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
SEK 310 000 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2023
* plný poplatek za program pro občany ze zemí mimo EU / EHP / Švýcarsko
Úvod
Železniční doprava prochází celosvětovou renesancí. Nabízí značné ekonomické výhody, energetickou účinnost a environmentální a bezpečnostní výhody. Železnice je obecně považována za zásadní součást integrovaného dopravního systému pro udržitelné společnosti budoucnosti. Existuje značná poptávka po inženýrech s integrovanými znalostmi železničních subsystémů (infrastruktura, vozidla a řízení dopravy), kteří rozumějí, jak maximalizovat výkon celého systému.

Railway Engineering ve společnosti KTH
Magisterský program v oboru železniční techniky je jedním z mála programů na světě, které pokrývají všechny aspekty železničního inženýrství, a žádný nenabízí mezinárodní perspektivu, kterou tento nabízí. Nabízí ji společnost KTH ve spolupráci s University of Illinois v Urbana-Champaign (UIUC).
Program se zaměřuje na systémový aspekt, který je v železničních systémech nesmírně důležitý. Vozidlo, infrastruktura a řídicí systém musí být navrženy tak, aby optimálně spolupracovaly. Proto program obsahuje kurzy ze strojírenství, stavebnictví i elektrotechniky. Program začíná povinnými kurzy během podzimního semestru. Dva z nich jsou online kurzy od UIUC. Během jarního semestru probíhá kombinace povinných a podmíněně volitelných předmětů. Během třetího semestru jsou všichni studenti na UIUC, kde absolvují kurzy přímo na místě.
Program je založen hlavně na třídách s přednáškami, úkoly a zkouškami, ale zahrnuje také projekty a individuální studie. Všichni učitelé jsou také aktivními výzkumníky a do obsahu kurzu zahrnou nové výzkumné trendy. Mnoho studentů železnic připravuje své diplomové práce v průmyslu s provozovatelem dráhy nebo poradenskou společností.
Jedná se o dvouletý program (120 kreditů ECTS) poskytovaný v angličtině. Absolventi získávají titul Master of Science. Program je dán hlavně na KTH Campus ve Stockholmu School of Engineering Sciences (na KTH ).
Spolupráce s University of Illinois na Urbana Champaign (UIUC)
Asi polovinu kurzů pořádá University of Illinois v Urbana Champaign (UIUC) a KTH a program zahrnuje mezinárodní mobilitu. Na partnerské univerzitě je třeba na místě získat nejméně 15 kreditů ECTS. Mnoho kurzů pro tento program vyučuje výhradně KTH a UIUC. Mějte na paměti; Vzhledem k vízovým předpisům USA neexistuje žádná záruka, že studenti, kteří platí poplatky, mohou studovat v USA. V případě zamítnutí víza bude těmto studentům nabídnut alternativní studijní plán.
Pokrytá témata
Konstrukce vozidla a tratě, interakce vozidlo-trať, trakční systémy, železniční zabezpečovací systémy, vysokorychlostní železniční systémy a plánování železniční dopravy.
Kariéra
Technické výzvy spojené s uspokojením rostoucí poptávky po železniční dopravě efektivním a udržitelným způsobem vyžadují značný počet inženýrů se vzděláním v oblasti železnic po celém světě. Velké procento zaměstnanců železničního průmyslu se blíží k odchodu do důchodu; v důsledku toho existuje silná a rostoucí poptávka po absolventech se vzděláním v železničním inženýrství. S jedním zaměřením programu na systémové aspekty se předpokládá, že mnoho absolventů programu bude zastávat manažerské pozice v organizacích, ve kterých pracují.
Tento program poskytuje vynikající základ pro kariéru v globálním automobilovém průmyslu, v poradenských společnostech i na univerzitách. Spolupráce mezi švédským automobilovým průmyslem a ministerstvem vozidel a leteckého inženýrství je velmi úzká a existuje několik významných probíhajících výzkumných programů, do nichž jsou zapojeni KTH , klíčoví výrobci a správa dopravy. Na obou univerzitách existuje také možnost pokračovat jako doktorand. Studenti s magisterským programem v oboru železniční techniky budou silnými kandidáty na omezený počet dostupných pozic.
Po promoci
Konstruktér vozidel nebo tratí, technik signalizace, technik nákupu a údržby u operátora, výzkumného pracovníka nebo železničního konzultanta.
„Úvod pro studenty byl velmi příjemný a poskytl mi dobrý přehled o univerzitě a městě. Moc se mi líbí, že jsem na akademické půdě a v Laboratoři vozidel. Téměř vždy existuje někdo, s kým můžete studovat nebo s ním mluvit.“
Bente z Nizozemska
Udržitelný rozvoj
Absolventi KTH mají znalosti a nástroje pro posun společnosti udržitelnějším směrem, protože udržitelný rozvoj je nedílnou součástí všech programů. Mezinárodní prostředí magisterského programu v oboru železniční techniky poskytuje různé společenské perspektivy, které budou velmi užitečné pro pochopení výzev globální udržitelnosti. Program řeší tři klíčové cíle udržitelného rozvoje:
- 9 Průmysl, inovace a infrastruktura
- 11 Udržitelná města a společenství
- 13 Opatření v oblasti klimatu
Vzhledem k neodmyslitelným vlastnostem železničních systémů pozitivních na klima, všechny kurzy zahrnují znalosti související s udržitelností. Získáte perspektivu systémů, která tvoří základ pro přehodnocení přepravy a zároveň vám umožní navrhnout a vytvořit inovativní řešení problémů, které se objeví v budoucnosti. Díky těmto odborným znalostem, technické šíři a mezinárodním zkušenostem, které získáte, se naučíte, jak přispět k udržitelnému globálnímu rozvoji.
Široká škála kurzů v programu vás zapojí do různých technických a společenských aspektů přímo souvisejících s udržitelností, jako je navrhování technických řešení s požadavky na spotřebu energie a materiálu nebo aspekty zaměřené na člověka, jako je pohodlí, interoperabilita a přátelské prostředí dopravního systému . V magisterském projektu si rozšíříte znalosti o technologickém vývoji a řízení projektů ve vztahu k udržitelnosti.
Železnice budou hrát důležitou roli v udržitelnosti našich společností, jak je známe. Jako odborník na železniční systémy se silnou mezinárodní perspektivou se budete moci připojit k jakékoli pracovní skupině po celém světě, spolupracovat s dalšími odborníky v sousedních oborech a vést vývoj technických inovací, které přispívají k udržitelnému systému infrastruktury, energeticky efektivní dopravě a technické inovace šetrné ke klimatu.
Fakulta a výzkum
Multidisciplinární povaha magisterského programu v oboru železniční techniky se odráží ve výzkumných skupinách, které tvoří železniční skupinu KTH . Tento program je hostován na School of Engineering Sciences. Výzkum týkající se železnice se v současné době provádí na čtyřech školách KTH : strojírenské vědy, architektura a zastavěné prostředí, průmyslové inženýrství a management a elektrotechnika a informatika.
Požadavky na přijetí
Chcete-li mít nárok na tento program, musíte mít bakalářský titul, znalost angličtiny a splnění specifických požadavků programu.
Bakalářský titul
Je vyžadován bakalářský titul ekvivalentní švédskému bakalářskému titulu nebo ekvivalentní akademická kvalifikace z mezinárodně uznávané univerzity. Studenti, kteří sledují delší technické programy a absolvovali kurzy ekvivalentní bakalářskému titulu, budou posuzováni případ od případu.
Studenti v posledním ročníku vysokoškolského studia se mohou přihlásit a pokud budou mít kvalifikaci, obdrží podmíněné přijetí. Tito uchazeči musí přiložit písemné prohlášení podle pokynů daných přijímacím řízením na univerzitu. Studenti v posledním ročníku vysokoškolského studia na švédské univerzitě nemusí předložit písemné prohlášení, aby získali podmíněné přijetí, pokud mají kvalifikaci. Musí však do 1. února absolvovat 150 kreditů ECTS v bakalářském programu.
Anglická znalost
Je požadována znalost anglického jazyka ekvivalentní (švédské střední škole) kurzu angličtiny B / 6. Požadavek lze splnit prostřednictvím výsledku, který je stejný nebo vyšší než výsledky uvedené v následujících mezinárodně uznávaných testech z angličtiny:
- TOEFL v papírové podobě: skóre 4,5 (stupnice 1-6) v písemném testu, celkové skóre 575.
- TOEFL ITP není přijímán.
- TOEFL iBT prostřednictvím internetu: Skóre 20 (stupnice 0-30) v písemném testu, celkové skóre 90
- IELTS Academic / IELTS UKVI: Minimální celková známka 6,5, žádná část není nižší než 5,5
- Cambridge ESOL: Cambridge English: Certifikát Advanced (CAE) v Advanced English nebo Cambridge English: Proficiency (CPE) (Certifikát o způsobilosti v angličtině)
- Baterie pro hodnocení anglického jazyka Michigan (MELAB): Minimální skóre 90
- University of Michigan, ECPE (zkouška z anglického jazyka)
- Pearson PTE Academic: Skóre 62 (psaní 61)
Jazykový požadavek lze splnit i prostřednictvím předchozího vysokoškolského a středoškolského studia. Další informace o uznávaných testech z angličtiny, předchozích studiích a požadovaných dokumentech poskytuje University Admissions.
Specifické požadavky na magisterský program v oboru železniční techniky
Bakalářský titul nebo ekvivalent, odpovídající 180 ECTS kreditům, s kurzy v
- Matematika: musí zahrnovat (i) diferenciální a integrální počet v několika proměnných, (ii) lineární algebru, (iii) numerickou analýzu a (iv) obyčejné a částečné diferenciální rovnice a integrální transformace odpovídající celkovému počtu nejméně 25 kreditů ECTS.
- Aplikovaná mechanika: musí zahrnovat tuhou mechaniku těla a pevnou mechaniku odpovídající celkovému počtu nejméně 15 kreditů ECTS.
Aplikační dokumenty
Vaše žádost není úplná bez požadované podpůrné dokumentace. Následující obecné a programově specifické dokumenty proto musí být do aplikace zahrnuty v uvedeném pořadí:
Obecné dokumenty
- Osvědčení a diplomy z předchozího vysokoškolského studia
- Přepis absolvovaných kurzů a stupňů zahrnutých do vašeho titulu
- Doklad o znalosti angličtiny
- Kopie pasu včetně osobních údajů a fotografií nebo jiných identifikačních dokladů
Specifické dokumenty pro magisterský program v oboru železniční techniky
- Souhrnný list *
* Aby mohla být vaše přihláška považována za úplnou, musíte vyplnit souhrnný online formulář. Pokud nezahrnete souhrnný list, bude to negativně ovlivňovat vaše hodnocení. Před odesláním formuláře nezapomeňte vyplnit všechny požadované informace. Vezměte prosím na vědomí, že souhrnný list je jediným konkrétním dokumentem požadovaným při podávání žádosti o magisterský program v oboru železniční techniky.
Pokud máte dotazy týkající se souhrnného listu, kontaktujte přímo program.
Osnovy
Železniční inženýrství at KTH
Železniční doprava zažívá celosvětovou renesanci. Nabízí podstatné ekonomické výhody, energetickou účinnost a přínosy pro životní prostředí a bezpečnost. Železnice je široce vnímána jako zásadní součást integrovaného dopravního systému pro udržitelné společnosti budoucnosti. Existuje značná poptávka po inženýrech s integrovanou znalostí železničních subsystémů (infrastruktura, vozidla a řízení dopravy), kteří rozumí tomu, jak maximalizovat výkon celého systému.
Magisterský program v železničním inženýrství je jedním z mála programů na světě, které pokrývají všechny aspekty železničního inženýrství, a žádný nenabízí mezinárodní perspektivu, kterou nabízí tento. KTH kompenzuje program ve spolupráci s University of Illinois v Urbana-Champaign (UIUC), kde studenti programu stráví jeden semestr.
Program se zaměřuje na systémový aspekt, který je v železničních systémech mimořádně důležitý. Vozidlo, infrastruktura a řídicí systémy musí být navrženy tak, aby optimálně spolupracovaly. Program proto obsahuje kurzy strojního, stavebního a elektrotechnického inženýrství. Program začíná povinnými kurzy během podzimního semestru. Dva z nich jsou online kurzy od UIUC. Během jarního semestru probíhá mix povinných a podmíněně volitelných předmětů. Během třetího semestru budete absolvovat kurzy na místě na UIUC.
Program je založen především na hodinách s přednáškami, úkoly a zkouškami, ale zahrnuje také projekty a individuální studium. Všichni učitelé jsou také aktivními výzkumnými pracovníky a do obsahu kurzu zahrnou nové výzkumné trendy. Mnoho studentů realizuje své magisterské projekty v průmyslu, u železničního dopravce nebo poradenské společnosti.
Jedná se o dvouletý program (120 kreditů ECTS) v angličtině. Absolventům je udělen titul Master of Science. Program je poskytován především v kampusu KTH ve Stockholmu School of Engineering Sciences (na adrese KTH ).
Spolupráce s University of Illinois v Urbana Champaign (UIUC)
Přibližně polovinu kurzů pořádá University of Illinois v Urbana Champaign (UIUC) a KTH a program zahrnuje mezinárodní mobilitu. Na partnerské univerzitě je třeba absolvovat alespoň 15 kreditů ECTS. Mnoho kurzů pro tento program vyučují online výhradně KTH a UIUC. Vezměte prosím na vědomí; kvůli vízovým předpisům USA neexistuje žádná záruka, že studenti platící poplatky mohou studovat v USA. V případě zamítnutí víza bude těmto studentům nabídnut náhradní studijní plán.
Pokrytá témata
Konstrukce vozidel a kolejí, interakce vozidlo-kolej, trakční systémy, železniční zabezpečovací systémy, vysokorychlostní kolejové systémy a plánování železniční dopravy.
Výsledek programu
Udržitelný rozvoj
Absolventi oboru KTH mají znalosti a nástroje pro posun společnosti udržitelnějším směrem, protože udržitelný rozvoj je nedílnou součástí všech programů. Mezinárodní prostředí magisterského programu železničního inženýrství poskytuje různé společenské perspektivy, které budou velmi užitečné pro pochopení výzev globální udržitelnosti. Program se zaměřuje na tři klíčové cíle udržitelného rozvoje:
- 9 Průmysl, inovace a infrastruktura
- 11 Udržitelná města a komunity
- 13 Opatření v oblasti klimatu
Vzhledem k přirozeným klimatickým pozitivním vlastnostem železničních systémů všechny kurzy zahrnují znalosti související s udržitelností. Získáte systémovou perspektivu, která tvoří základ pro přehodnocení dopravy a zároveň vám umožní navrhovat a vytvářet inovativní řešení problémů, které se objeví v budoucnu. S těmito odbornými znalostmi a technickou šíří a mezinárodními zkušenostmi, které získáte, se naučíte, jak přispět ke globálnímu udržitelnému rozvoji.
Široká škála kurzů v programu vás zapojí do různých technických a společenských aspektů přímo souvisejících s udržitelností, jako je navrhování technických řešení s požadavky na spotřebu energie a materiálů nebo aspekty zaměřené na člověka, jako je pohodlí, interoperabilita a přátelská prostředí dopravních systémů. . V magisterském projektu si rozšíříte znalosti o technologickém rozvoji a projektovém řízení ve vztahu k udržitelnosti.
Železnice budou hrát důležitou roli v udržitelnosti našich společností, jak je známe. Jako odborník na železniční systémy se silnou mezinárodní perspektivou se budete moci připojit k jakékoli pracovní skupině po celém světě, spolupracovat s dalšími odborníky v přilehlých oblastech a vést vývoj technických inovací, které přispívají k udržitelnému systému infrastruktury, energeticky účinné dopravě. a technické inovace šetrné ke klimatu.
Přijímací řízení
Galerie
Kariérní možnosti
Technické výzvy spojené s uspokojováním rostoucí poptávky po železniční dopravě efektivním a udržitelným způsobem vyžadují značný počet inženýrů se vzděláním v oboru železnic po celém světě. Velké procento inženýrů železničního průmyslu se blíží k důchodu; v důsledku toho existuje silná a rostoucí poptávka po absolventech se vzděláním v železničním inženýrství. Vzhledem k tomu, že jedním zaměřením programu jsou systémové aspekty, předpokládá se, že mnoho absolventů bude zastávat manažerské pozice v organizacích, ve kterých pracují.
Program poskytuje vynikající základ pro kariéru v globálním automobilovém průmyslu, v poradenských společnostech, výzkumných ústavech a univerzitách. Spolupráce mezi švédským průmyslem a katedrou strojírenské mechaniky je velmi úzká. Probíhá několik velkých výzkumných programů, do kterých je zapojena KTH , klíčoví výrobci a správa dopravy. Obě univerzity také nabízejí možnost pokračovat jako doktorand. Absolventi magisterského programu Železniční inženýrství jsou silnými kandidáty na omezený počet volných pozic.
Po promoci
Konstruktér vozidel nebo kolejí, signalizační inženýr, inženýr nákupu nebo údržby u operátora, výzkumníka nebo železničního konzultanta.