Keystone logo
ISM University of Management and Economics MSc v mezinárodním marketingu a řízení
ISM University of Management and Economics

MSc v mezinárodním marketingu a řízení

Vilnius County, Litva

2 Years

Angličtina

Plný úvazek

Request application deadline

Sep 2024

EUR 2 925 / per semester *

Na kampusu

* za semestr.

Úvod

Mezinárodní marketing a management

Podle společnosti Peter Drucker: "Protože účelem firmy je vytvořit zákazníka, firma má pouze dvě základní funkce: marketing a inovace". Podle toho je marketing jedním z nejdůležitějších funkcí organizace. Stručně řečeno, cílem marketingu je vytvářet hodnotu, sdělovat hodnotu, shromažďovat hodnotu od zákazníků firmy a zvyšovat tak celkovou hodnotu organizace. Marketing je nejdůležitějším zdrojem znalostí o trzích a zároveň je tváří organizace, kterou vidí většina zákazníků a zúčastněných stran. Cílem programu je vychovávat tržně orientované vůdce, kteří díky špičkovému výcviku založenému na výzkumu budou pracovat pro nejlepší světové společnosti.

ZAMĚŘENÍ NA PROGRAM

Celkovým cílem programu je poskytnout studentům znalosti, dovednosti, hodnoty a postoje týkající se mezinárodního marketingového řízení. Specifickým zaměřením programu je komplexní přezkum všech hlavních složek strategií marketingového řízení a jejich integrace. Program je strukturován na třech hlavních pilířích: marketing, finanční důsledky investic do marketingu a výzkum. Celkový přístup k řízení marketingu v programu je velmi analytický a zdůrazňuje marketingové dovednosti potřebné k ovlivnění úrovně, načasování a složení poptávky po produktu, službě, organizaci, místě, osobě, nápadu nebo nějaké formě informací. Stupeň je přizpůsoben potřebám manažerů pracujících ve vysoce turbulentních mezinárodních a místních prostředích.

Master of Science (MSc) v mezinárodním marketingu a managementu je přísný a jedinečný akademický program, který vystavuje studenty mezinárodnímu obchodnímu a akademickému prostředí, a tak je optimálně připravuje na kariéru v mezinárodním podnikání.

VÝMĚNNÉ PROGRAMY

Studenti magisterského studia mohou absolvovat výměnný semestr v jedné z 20 partnerských univerzit ve 13 zemích Evropy a Asie.

MOŽNOSTI DVOJITÉHO STUPNĚ

Dvojitý stupeň je určen výhradně studentům, kteří strávili druhý ročník dvouletého programu na vybrané partnerské univerzitě:

  • BI Norská obchodní škola

  • Tias Škola pro podnikání a společnost

  • INSEEC Bordeaux

  • Kedge Business School

  • Univerzita Tilburg

O Škole

Otázky