Volba IRIS Sup 'je zárukou školení uznávaného státem, přizpůsobeného požadavkům pracovního světa, určeného pro ty, kteří si přejí vykonávat nebo vyvíjet se profesionálně v mezinárodním kontextu.
IRIS Sup ‚škola IRIS
Vytvořil IRIS v roce 2002, IRIS Sup ‚je soukromá technická vysoká škola se sídlem v Paříži rectorat který si klade za cíl vyškolit studenty a odborníky v různých obchodů v mezinárodním kontextu.
Vydává tituly uznávané státem, úroveň 7 registrované v Národním adresáři profesních certifikací (RNCP).
Geopolitika a odborná praxe
IRIS Sup vzdělávání ‚nabízejí studenti:
- znalosti nezbytné k pochopení mezinárodní problémy a rozvíjet své kapacity pro analýzu a návrhy na pomoc rozhodování v organizacích;
- profesionální nástroje, s velkým podílem daného učení pomocí simulace a uvedení do pracovní situace z 1. ročníku;
- zrát a rozvíjet své profesní plány v rámci specializovaných workshopů.
zvolit promoci
IRIS Sup 'nabízí školení v aplikované geopolitice vedoucí ke dvěma titulům 7. úrovně uznávaným státem: International Strategy Analyst (ASI) a International Program Manager - Humanitarian and Development (MPI-HD ). Kurzy jsou přístupné s bac + 3, kurzy trvají dva roky. Držitelé bac + 4 se mohou přihlásit přímo ve 2. roce.
> 1. ročník na IRIS Sup '(bac + 4)
Soukromý diplom základních studií v mezinárodních vztazích (RI 1) označuje 1. ročník na IRIS Sup '. Povinný průchod pro bac + 3 bez odborné praxe, může tento rok také umožnit studentům s vyšším vědeckým titulem získat pevné základy v politických, ekonomických a diplomatických otázkách, než se specializují na 2. ročník.
> Kurzy 2. ročníku (bac + 5)
Mezinárodní strategický analytik (ASI)
3 kurzy zaměřené na rozvoj jejich schopností pro analýzu, akce a podporu rozhodování v mezinárodním prostředí:
- Geopolitika a perspektiva*
- Geoekonomika a řízení rizik*
- Obrana, bezpečnost a krizové řízení*.
Mezinárodní programový manažer - humanitární a rozvojový (MPI-HD) *
Základní kurikulum zaměřené na rozvoj jeho kapacit pro analýzu kontextu intervence v terénu, zvládnutí řízení projektového cyklu (PCM) a programování, spolu se třemi cestami (strategická, operační, advokacie).
Dovednosti se získávají prací na projektech ve spolupráci s aktéry mezinárodní solidarity (nevládní organizace, sdružení, sociální podnikatelé).
* Kurzy také nabízeny na dálku.
Bohaté propagace rozmanitosti
V IRIS Sup‘, ne klonů. Student nebo pracující, francouzský nebo zahraniční, z nichž každý je dodáván s jeho cesty, zkušenosti, cíle a bude obohacen v průběhu celého roku, protože učení rozmanitost původu studentů a zúčastněných stran.
IRIS Sup ‚každý rok o 20% studentů zastupujících třicet národností.
Je zapotřebí Plynulost v angličtině v jakékoliv mezinárodní aktivity, některé předměty jsou vyučovány v anglickém jazyce.

Sledování a podpora vzdělávání
S více než 560 prezenčními a distančními studenty zůstává IRIS Sup' strukturou, ve které anonymita nemá místo. Každý žák na začátku roku podepisuje vnitřní předpis, kterým se budou řídit jeho vztahy s vyučujícími a pedagogickým týmem. Účast je povinná a úkoly je nutné vrátit ve stanovených termínech. Dialog s administrativou je neustálý: ať už jde o administrativní nebo pedagogický dotaz, každý student si vždy najde někoho, na koho se obrátit.
Studenti IRIS Sup mají pracovní místnost, kde mají k dispozici titulky z francouzského a mezinárodního tisku, a 200 online časopisů na portálu CAIRN. Otevřený přístup má několik počítačových stanic s kancelářským balíčkem, internetem a Wifi.
Otevřené školení o profesním světě
- Organizace příznivá pro střídání studia / praxe: možnost absolvovat stáže nebo mít práci 3 dny v týdnu, souběžně s hodinami od října do května, poté na plný úvazek od června do prosince.
- Kontakt s odborníky: všechny zúčastněné strany pracují ve společnostech, sdruženích, mezinárodních organizacích nebo ve vyšší státní službě. Jejich kurzy tak kombinují teoretické příspěvky, praktické aplikace a každodenní zkušenosti s funkcemi v mezinárodním prostředí. Projekty jsou prováděny s partnerskými organizacemi a pro ně.
- Asociace s aktivitami IRIS: souběžně se svými kurzy se studenti IRIS Sup' mohou účastnit konferencí a spolupracovat na aktivitách IRIS (mezinárodní a strategická revize, přihláška na stáž v publikačním oddělení nebo jako odborný asistent...),
Síť absolventů: IRIS Sup' Alumni vytvořená v roce 2008 si klade za cíl dát dohromady síť, která má nyní více než 2 600 absolventů!
- Odborné a mezinárodní zkušenosti: ve všech programech jsou vedeny trenéry, workshopy zaměřené na jejich profesní projekt a metody jejich získání. Manažeři pracovních stáží a pracovních smluv zveřejňují také oznámení pro studenty, která také dostávají za osobní poradenství. Studenti IRIS Sup jsou nyní oceňováni v několika stovkách soukromých společností a veřejných organizací. Manažer mezinárodních vztahů vyvíjí nabídky v zahraničí, mezinárodní mobilitu a sleduje zahraniční studenty.
Aktualizováno školení každý rok
V IRIS Sup' se počítá názor každého aktéra: studenti, učitelé (všichni profesionálové), lektoři pro stáže a učňovské smlouvy, partneři, absolventi aktuálně v post... Hodnotící dotazníky, rozvoj poradenství s externími odborníky, vzdělávací setkání, setkání a formální i neformální diskuse poskytují v průběhu roku příležitost mísit názory a neustále rozvíjet obsah školení. Trvalým zájmem je přizpůsobit školení očekáváním organizací zaměstnavatelů.
Tyto společné prvky v celé školení
Výběr (způsobilost ke spisu, přijetí na pohovor), tempo studia, geopolitický mix a profesní praxe profesionálních řečníků uznávaných v jejich oborech jsou společné charakteristiky.
Metody validace výcviku přizpůsobené každému kurzu jsou blízké: průběžná kontrola (účast, přednášky, poznámky ke čtení, cvičení, simulace atd.), Zkoušky (leden a konec května); disertační práce a ústní obhajoba (září-říjen); zpráva o stáži (září).