O nás
IPAM je škola, která má více než 30 let zkušeností s výukou marketingu a vždy nabízí vzdělání excelence v těsné blízkosti společností a trhů.
Náš výukový model kombinuje teorii a praxi vyučovanou fakultou s obchodními zkušenostmi a výzvami reálného světa, které společnosti kladou studentům.
Prostředí IPAM Lisabonu je profesionalita, kompetence a odhodlání. Studenti jsou skutečnými marketingovými manažery, když začínají nebo rozvíjejí svou kariéru.
Dějiny
Společnost byla založena v roce 1984 a je nejstarší a největší marketingovou školou v Portugalsku a za 31 let své existence vyškolila přes 9 000 studentů.
Byla to jedna z prvních portugalských vysokých škol, která byla posouzena Asociací evropských univerzit, nejdůležitějším sdružením v tomto sektoru.
Během devadesátých let vidí společnost IPAM pozoruhodný růst. Rozvíjí velmi úzký vztah s obchodním trhem, jeho kurzy získávají uznání od portugalské vlády, pořádá 1. kongres marketingových profesionálů a vydává jediný vědecký časopis specializovaný na marketing dodnes.
Po roce 2000 má IPAM největší simulátor řízení na národní úrovni, plně integruje všechny své akademické programy v rámci Boloňského procesu a vítá slavné Philip Kotler a Tom Peters v úvodních hodinách akademického roku.
Akademický model
Učební model zaměřený na studenty, jehož cílem je připravit studenty na globální svět získáním znalostí a rozvojem dovedností, které zvýší jejich zaměstnatelnost kdekoli na světě.
V IPAM byl v průběhu let IPAM pedagogický model, který kombinuje aktivity ve třídě, technologii a spojení na trh.
Během těchto aktivit ve třídě je výuka poskytována v konvenčnějším modelu, ale s inovativními pedagogickými metodologiemi (případové studie, divadlo, hraní rolí, skupinová práce, konzultace nebo simulace). Výuka v prostředí kombinovaného učení je podporována novými technologiemi (moodle, networking, fóra, chaty, videokonference).
Konečně je výuka v tržním prostředí prováděna venku (pracovní a otevírací dny, třídy ve společnostech, pracovní návštěvy, stáže, workshopy nebo konference).
Inovativní a rozlišující akademický model IPAM je tedy založen na 2 klíčových pilířích:
- Odkaz na podnikání
- Mezinárodní zkušenosti
IPAM Lisbon" src="https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/q_auto,f_auto,w_743,c_limit/element/50/50877_rsz_detalhe1.jpg" alt="IPAM Lisbon" />
© Instituto Português de Administração de Marketing ( IPAM )
Campus
Areál IPAM sídlem v Lisabonu a Porto je připraven nabídnout studentům jedinečný akademický zážitek a zvýšit jejich akademický úspěch.
Otevřeno 24 hodin denně, 365 dní v roce.
- Studijní oblasti a společné prostory, které mají v úmyslu stimulovat týmovou práci a podporovat integraci univerzit: Třídy | Laboratoře | Hlediště | Knihovna Studovny | Venkovní salonek
- Služby, které mají za cíl usnadnit každodenní život studentů: Food Court | Centrum kopírování | Studentské služby | Virtuální kampus | Wifi zdarma
IPAM" src="https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/q_auto,f_auto,w_743,c_limit/element/50/50878_rsz_ipam.png" alt="IPAM" />
© Instituto Português de Administração de Marketing (alt = "IPAM)