International University of Monaco je soukromá vysoká škola založená v roce 1986 v monackém knížectví.
Jeho programové portfolio zahrnuje tituly Bachelor, Master of Science, MBA a DBA. Zaměřuje se především na oblasti odbornosti úzce spojené s Monakem: řízení služeb s vysokou přidanou hodnotou, zejména v luxusním a finančním sektoru. Tento přístup umožnil IUM odlišit se a dosáhnout nepřetržitého růstu, přičemž počty zapsaných studentů vzrostly z 300 studentů v roce 2010 na 650 v roce 2021. K tomuto vývoji nepochybně přispěla integrace v rámci skupiny INSEEC, francouzského lídra v soukromém vysokoškolském vzdělávání.
Navzdory tomuto růstu zůstává IUM intimní obchodní školou v lidském měřítku s hluboce multikulturním výhledem. S více než 70 různými národnostmi ve svém studentském sboru IUM podporuje interakce a výměny mezi studenty z celého světa.
Inspirováno a vedeno svým posláním, IUM si stanovilo konkrétní cíle, které charakterizují jeho vizi své budoucnosti a roli, kterou hodlá hrát ve svém prostředí:
- Být uznáván lokálně i mezinárodně jako referenční bod v obchodních a akademických komunitách v činnostech vysoce hodnotných služeb, zejména v oblasti luxusního managementu, pohostinství a event managementu a finančních služeb.
- Být významným hráčem v prosazování společenské odpovědnosti a udržitelného rozvoje v sektorech luxusu, pohostinství a finančních služeb.
- Významně přispívat k atraktivitě Monaka a být vlajkovou lodí v rámci knížectví.
- Podporovat inovativní pedagogický přístup, který rozšiřuje hranice třídy mobilizací projektového a zážitkového učení přímo s řadou organizací.
- Připravit a vyškolit velmi žádané odborníky z oblasti luxusu, pohostinství a finančních služeb najaté při promoci a vytvořit síť vlivných a aktivních absolventů, která je pro firmy v těchto oblastech zdrojem přidané hodnoty.
Prohlášení o poslání
- IUM vychovává vysoce kvalifikované a odpovědné obchodní lídry z celého světa v oblastech vysoce hodnotných činností, zejména v oblasti luxusu, pohostinství a finančních služeb.
- IUM nabízí vynikající výuku ve svém malém, propojeném, stimulujícím, mezikulturním prostředí, které podporuje podnikatelského ducha, spolupráci, zkušenostní učení a vzájemné porozumění mezi studenty, učiteli a zaměstnanci.
- IUM znamená kvalitu vzdělávání prostřednictvím výzkumu věnovaného rozvoji a šíření manažerských znalostí ve vysoce hodnotných činnostech ke zlepšení manažerských postupů. Své výzkumné aktivity provádí v úzkém spojení s místní a mezinárodní podnikatelskou komunitou, podporuje inovace, společenskou odpovědnost firem a udržitelný rozvoj.
- IUM přispívá k internacionalizaci akademické instituce, ke které patří, OMNES Education, ak atraktivitě a dynamice Monackého knížectví.
Vidění
- Být uznán lokálně i mezinárodně jako měřítko v obchodních a akademických komunitách ve službách s vysokou přidanou hodnotou, zejména v luxusním managementu; Management pohostinství a akcí; a finanční služby; pro vzdělávání na postgraduální a postgraduální úrovni; a pro výzkum v těchto oblastech.
- Být významným hráčem v prosazování společenské odpovědnosti a udržitelného rozvoje v oblasti luxusu, pohostinství a finančních služeb.
- Významně přispět k atraktivitě Monaka.
Klíčové postavy
- +680 studentů
- +70 národností
- 30 studentů na třídu
- 600 akcí v Monaku za rok
Velký důraz na zkušenostní učení
Na IUM mohou studenti uplatnit své akademické učení mimo své každodenní vzdělávací prostředí v reálném obchodním kontextu.
Zážitkový učební přístup charakterizuje celé kurikulum, klade důraz na aplikace, příklady z reálného světa a případové studie.
Tento přístup nabízí studentům příležitost pracovat na konkrétních, aktuálních výzvách, které jim společnosti daly, a aktivně se zapojit do strategického rozhodování a doporučení s příslušnými manažery společností, obvykle během obchodních soutěží, stáží a týmových projektů studijních cest organizovaných v rámci Program.