MSc v strategickém marketingu
International Business School - Budapest
Klíčová informace
Umístění kampusu
Budapest, Maďarsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 5 900 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 100 EUR poplatek za přihlášku | Jednorázový registrační poplatek 900 EUR pro občany mimo EU
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Marketing a reklama se stále více spoléhají na behaviorální vědy, které analyzují skutečnou motivaci spotřebitelů. Staňte se odborníkem na chování spotřebitelů, marketingový výzkum, komunikaci a řízení s naším britským magisterským programem.
Obsah programu
MSc ve strategickém marketingovém programu ( 8. místo ve východní Evropě!* ) Rozvíjí znalosti a dovednosti v oblasti obchodu a marketingu a směruje studenty do komerčního prostředí. Program se také snaží podpořit vlastní tvůrčí projev a pomoci vyhladit cestu do tohoto vzrušujícího odvětví. Naši absolventi jsou zastoupeni v extrémně rozmanité škále nadnárodních, národních a místních organizací po celém světě, včetně prodeje, reklamy, správy účtu, PR a průzkumu trhu.
*Eduniversal Master Ranking
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Klíčové oblasti studia
Spotřebitelské chování, marketingový výzkum, marketingová komunikace, současné problémy v marketingu, digitální marketing, firemní komunikace, marketing služeb, obchodní strategie, mezikulturní manažerské dovednosti. Učební plán je orientační a může se změnit.
Výsledek programu
Znalosti a porozumění
Studenti po absolvování by měli být vybaveni:
- globální ekonomické a manažerské otázky související se strategickým rozhodováním;
- současné problémy marketingu, včetně fenoménu nových médií a sociálních médií;
- současná interpretace značek a zábavního marketingu;
- jak CSR, odpovědný a etický marketing může přidat hodnotu ziskovým obchodním strategiím;
- vhodné techniky pro řešení složitých problémů zásadních pro úspěch nadnárodních firem.
Disciplinární a profesionální dovednosti
Po absolvování tohoto kurzu by studenti měli být schopni:
- Vytvořit příležitost pro studenty obsadit střední marketingové manažerské pozice ve společnostech a rozvíjet mezinárodní manažerské dovednosti.
- Prostudovat, zkontrolovat a uvést do praxe jak „vyzkoušené“ techniky, tak nejnovější koncepty v oblasti marketingového managementu.
- Prohloubit schopnost studentů uplatňovat, rozvíjet a kriticky hodnotit současné techniky, teorie a praktiky, se kterými se setkáváme v marketingovém prostředí místních i mezinárodních firem.
- Rozvinout kritické povědomí o globálním podnikatelském prostředí a příslušných marketingových nástrojích, které jsou nutné k tomu, aby byl podnik nebo organizace úspěšná ve stále více konkurenčním světě.
- Rozvíjet mezinárodní manažery se zkušenostmi v mezilidské a mezikulturní komunikaci a vybavenými aktuálními znalostmi o marketingovém managementu.
- Vytvořit globální a strategické myšlení a rozvíjet citlivost k učení z jiných kultur.
- Vybudovat u studentů uznání potřeby neustále rozvíjet dovednosti a znalosti v průběhu jejich kariéry.
Kariérní možnosti
Absolventi budou moci vykonávat kariéru v široké škále marketingových rolí v kreativní agentuře nebo v mediálním sektoru, včetně produktového managementu, prodeje, reklamy, public relations a průzkumu trhu.
Čerství absolventi IBS pracují jako brand manažeři nebo obchodní manažeři v PR/marketingových/reklamních agenturách nebo v sektoru FMCG, ve zdravotnictví nebo v médiích.
Ohlasy studentů
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mistr v Branding a strategie značky
- Barcelona, Španělsko
MA v strategickém marketingu
- Barcelona, Španělsko
MA ve strategické marketingové komunikaci
- Boston, Spojené státy americké