Mistr v módní podnikání
IFDA Italian Fashion & Design Academy
Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Angličtina, Italština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
8 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 13 000 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Včetně DPH
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Módní systém se netvoří jen z kreativních lidí, ale především z odborných manažerů, kteří transformují kreativitu druhých do skutečného podnikání.
Marketing a řízení produktových proměnných, cen, distribuce a komunikace umožňují společnostem v módním odvětví dosáhnout konkurenční pozice, řídit ji a vědět, jak ji optimalizovat.
Kurz je určen všem, kteří chtějí získat specifické dovednosti jako manažer módního systému, s vědomím a kompetencemi v konkrétních profesních oblastech prostřednictvím praktických průvodních zkušeností a studia technických oborů. Zvláštní pozornost je věnována vývoji trhů a jazyku, aby byla zajištěna vhodná příprava pro začlenění do jakékoliv společnosti v módním průmyslu.
Operační autonomie, schopnost provádět konzistentní volby a převzít přesnou odpovědnost, schopnost vztahovat se k zákazníkovi jsou základem manažera schopného koordinovat zaměstnance a konzultanty. Aktuálním momentem výcvikového kurzu je projekt, který je pod dohledem komise.
Odborné dovednosti jsou mnoho: marketingový manažer, produktový manažer, manažer licencí, kupující, obchodní ředitel atd. Kurz vám umožní dosáhnout cílené přípravy na začátek vynikající kariéry.
Někteří módní profesionálové se podíleli:
- Flaminio Soncini (zakladatel "asociace kupujících")
- Maurizio Cinà (spoluzakladatel "Asociace kupujících", ex. AD Frankie Morello)
- Massimo Torti (generální tajemník společnosti Federmoda Confcommercio)
- Giulio Di Sabato (prezident společnosti Assomoda Italia, majitel showroomu Sari Spazio)
- Showroom M. Panzieri
- Rinascente Milano
- LuisaViaRoma
Program výuky
Program kurzu Fashion Business poskytuje specifickou přípravu na:
první díl
- Úvod do módního systému
- Módní marketing: pojmy a analýza
- Struktura módní kolekce
- Ekonomika a strategie pro módu: Licencování
- Technologie a materiály
- Nové výrobní systémy: Rychlá móda
- Role Visual Merchandiser
- Role kupující módy
- Finanční a obchodní plán
Druhá část
- Komunikace a média (Web Marketing
- Analýza a strategie obrazu
- Propagační a reklamní strategie
- Koordinace a řízení podniku
- Identita značky
- Metoda nákupu
- Vztahy s veřejností
Návštěvy jsou naplánovány na módních ateliérech, showroomech nebo buticích, aby podpořili školení a porozuměli nákupnímu systému tohoto sektoru.
Certifikát: IFDA má certifikát ISO 9001 pro vzdělávací systém kvality, sektor EA 37 Nr. SQ164098 a vydává certifikáty uznávané na mezinárodní úrovni.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magistr v módním designu a podnikání
- Milan, Itálie
Master v módě a luxusním průmyslu
- Barcelona, Španělsko
- Geneva, Švýcarsko + 1 více
Globální mistr v luxusním a módním managementu
- Rome, Itálie