Keystone logo
IFDA Italian Fashion & Design Academy Mistr v módní podnikání
IFDA Italian Fashion & Design Academy

Mistr v módní podnikání

Milan, Itálie

8 Months

Angličtina, Italština

Plný úvazek

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 13 000 *

Na kampusu

* Včetně DPH

Stipendia

Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium

Úvod

Módní systém se netvoří jen z kreativních lidí, ale především z odborných manažerů, kteří transformují kreativitu druhých do skutečného podnikání.

Marketing a řízení produktových proměnných, cen, distribuce a komunikace umožňují společnostem v módním odvětví dosáhnout konkurenční pozice, řídit ji a vědět, jak ji optimalizovat.

Kurz je určen všem, kteří chtějí získat specifické dovednosti jako manažer módního systému, s vědomím a kompetencemi v konkrétních profesních oblastech prostřednictvím praktických průvodních zkušeností a studia technických oborů. Zvláštní pozornost je věnována vývoji trhů a jazyku, aby byla zajištěna vhodná příprava pro začlenění do jakékoliv společnosti v módním průmyslu.

Operační autonomie, schopnost provádět konzistentní volby a převzít přesnou odpovědnost, schopnost vztahovat se k zákazníkovi jsou základem manažera schopného koordinovat zaměstnance a konzultanty. Aktuálním momentem výcvikového kurzu je projekt, který je pod dohledem komise.

Odborné dovednosti jsou mnoho: marketingový manažer, produktový manažer, manažer licencí, kupující, obchodní ředitel atd. Kurz vám umožní dosáhnout cílené přípravy na začátek vynikající kariéry.


Někteří módní profesionálové se podíleli:

  • Flaminio Soncini (zakladatel "asociace kupujících")
  • Maurizio Cinà (spoluzakladatel "Asociace kupujících", ex. AD Frankie Morello)
  • Massimo Torti (generální tajemník společnosti Federmoda Confcommercio)
  • Giulio Di Sabato (prezident společnosti Assomoda Italia, majitel showroomu Sari Spazio)
  • Showroom M. Panzieri
  • Rinascente Milano
  • LuisaViaRoma


Program výuky

Program kurzu Fashion Business poskytuje specifickou přípravu na:

první díl

  • Úvod do módního systému
  • Módní marketing: pojmy a analýza
  • Struktura módní kolekce
  • Ekonomika a strategie pro módu: Licencování
  • Technologie a materiály
  • Nové výrobní systémy: Rychlá móda
  • Role Visual Merchandiser
  • Role kupující módy
  • Finanční a obchodní plán

Druhá část

  • Komunikace a média (Web Marketing
  • Analýza a strategie obrazu
  • Propagační a reklamní strategie
  • Koordinace a řízení podniku
  • Identita značky
  • Metoda nákupu
  • Vztahy s veřejností


Návštěvy jsou naplánovány na módních ateliérech, showroomech nebo buticích, aby podpořili školení a porozuměli nákupnímu systému tohoto sektoru.

Certifikát: IFDA má certifikát ISO 9001 pro vzdělávací systém kvality, sektor EA 37 Nr. SQ164098 a vydává certifikáty uznávané na mezinárodní úrovni.

O Škole

Otázky

Podobné kurzy

  • Globální mistr v módě a luxusním managementu
    • Rome, Itálie
  • Mistr V Oblasti Módního A Luxusní Obchodní Manažerské V Barceloně
    • Barcelona, Španělsko
  • Mistr v módě a luxusní obchodní management v Madridu
    • Barcelona, Španělsko
    • Madrid, Španělsko