Master of Arts v současném módním designu
IFA Paris
Klíčová informace
Umístění kampusu
Paris, Francie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
15 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 12 800 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Poplatek za přihlášku 150 EUR
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
IFA Paris Master Certified FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Doba trvání: 15měsíční program v angličtině
- Kampusy: Paříž, Florencie (Istituto Lorenzo de Medici)
- Formát: Paříž/Florencie/Paříž
- Kredity ECTS: 120
- Poplatek za přihlášku: 150 EUR
- Školné: 12 800 EUR
- Omezeno na: 25 studentů ve třídě
„Rozviňte svou sbírku v našem designérském ateliéru“
Úvod
Mladí módní návrháři se stali klíčovým prvkem při přetváření dnešního módního panoramatu. Od jmenování JW Andersona kreativním ředitelem po Loeweho až po získání podílů Christophera Kanea skupinou Kering Group všechny události naznačují, že nyní je tvorba módních módních doplňků pro činnosti velkých luxusních značek a značek masového trhu stále důležitější.
I přes zjevný návrat k čisté a svěží kreativitě se složky prací souvisejících s módním designem dramaticky změnily. Představovat si oděvy intuitivním způsobem je pouze jedním z aspektů odpovědnosti designéra. Hlavní designér nebo kreativní ředitel musí nejen předvídat sociální a estetické změny, ale také chápat strategické problémy, se kterými se značky potýkají, pokud jde o umístění, tržní potenciál a komunikaci.
Náš Master of Arts v současném módním designu byl speciálně navržen tak, aby tyto změny řešil a je zaměřen na absolventy módního designu, kteří chtějí jít nad rámec produktového designu a vývoje.
Program má 3 hlavní cíle:
- Obohacení módy a kreativní kultury našich studentů o moduly speciálně určené pro tento kurz. Například náš modul „Fashion Cross Culture“ byl vyvinut s Musée des Arts Décoratifs, aby poskytl sofistikovanější přístup k analýze kulturních nesrovnalostí a jejich vlivu na módu. Dalším klíčovým modulem by byla „Semiologie módních produktů“. Používá semiologii jako metodiku k dekódování oděvu a k dešifrování jeho estetického aspektu, aby lépe porozuměl tomu, jak je vnímán.
- Rozvoj studentské kreativity pomocí modulů, jako je „Tvůrčí proces“, který studentům pomáhá lépe si uvědomit vlastní „kreativní logiku“ a zvýšit svůj potenciál. Přidání praktických workshopů poskytne studentům nový přístup ke známým výrobním a konstrukčním technikám. Například modul „Vývoj vzorů a drapérií“ představuje nové výzkumné metody založené na experimentování a otevírá studentům nové perspektivy, pokud jde o hledání inspirace.
- Pomáháme našim studentům pochopit, jak módní průmysl funguje a jak jsou strategie značek vytvářeny v globálním kontextu. Marketing, organizační problémy, finanční výzvy a image a komunikační strategie budou diskutovány v sérii různých modulů.
Kurz končí tím, že studenti pod vedením lektora vypracují svůj vlastní sbírkový projekt. Tento projekt zahrnuje vytvoření kolekce oděvů a/nebo doplňků. Tento proces zahrnuje navrhování prototypů pro 12 siluet a vývoj marketingových a obchodních plánů. Tuto kolekci poté zkoumá porota složená z profesionálů a nejlepší studenti dostanou příležitost ukázat svou práci módním profesionálům na IFA Graduate Show, která se koná během Haute Couture Fashion Week. Studenti jsou také vedeni k účasti na několika mezinárodních soutěžích, které představují skvělou platformu pro mladé módní návrháře.
Stejně jako u ostatních IFA Paris , Master of Arts v současném módním designu těží z jeho umístění v Paříži. Se svým bohatým kulturním životem, jeho dvěma muzei věnovanými módě, jeho šesti každoročními týdny módy, stovkami předváděcích místností a textilních veletrhů a také blízkostí drobného řemeslného průmyslu, města světel, zůstává nesporným hlavním městem módy. svět.
Všechny naše programy jsou členěny podle rámce ECTS, jak je definován boloňskou konvencí. Po absolvování kurzu dostanou studenti celkem 120 ECTS, které lze snadno převést, pokud se rozhodnou dále studovat. Tento program také získal akreditaci IDEL/IDEART a je certifikován jako „mezinárodní mistr“.
Přijímací řízení
Osnovy
Struktura kurzu
Kreativní kultura
Aby módní návrháři vytvořili relevantní koncepty a produkty, musí neustále zpochybňovat svůj vlastní tvůrčí proces ve světle změn v jejich sociálním, ekonomickém a kulturním prostředí. Prostřednictvím různých modulů této skupiny studenti překročí definici intuitivní kreativity, aby si vybudovali svůj vlastní umělecký rámec založený na své osobní motivaci a intelektuálním procesu. Cílem je pomoci jim plně proniknout do jejich kreativní mysli a tím maximalizovat jejich inovační schopnosti.
Moduly zahrnují: Současná analýza kreativity Výzkum a kreativní myšlení Workshop kreativních procesů
Módní prostředí Silný zájem o umění, stejně jako zvídavost vůči jiným kreativním oborům, jsou nezbytné pro živení módní kreativity. Estetické znalosti jsou budovány analýzou různých žánrů zobrazení, grafiky, barev, malby, sochařství, architektury nebo designu artefaktů. Prostřednictvím modulů, jako je etnografie módy, mezikulturní móda vyvinutá ve spolupráci s pařížským Musée des Arts Décoratifs nebo semiologie módních produktů, budou studenti dále analyzovat, jak móda řeší představy o vzhledu a postavení. V konečném důsledku budou studenti schopni dekódovat významy tvarů, objemů, detailů nebo barev jakékoli řady módních produktů.
Moduly zahrnují módní etnografii Móda Křížová kultura Kreativní kontext Trendy a semiologie módních produktů budoucnosti.
Marketing & Management
Tato skupina modulů analyzuje a reflektuje marketingové strategie pro módní značky a poskytuje přesný přehled pro jejich správu. Studenti zkoumají rozdíly v marketingu vysoce módních značek a masových značek. Pozorování procesů ovlivňujících identitu značek, jejich umístění, ceny, distribuci a komunikaci pomáhá studentům porozumět inherentním výzvám širokého současného módního trhu. Síla značky bude analyzována prostřednictvím její hodnoty, jejích sociálních, smluvních a sémiotických dimenzí. Studenti se seznámí s požadovanými komplexními nástroji pro branding za účelem budování koherentních strategií pro vlastní módní značku. Řeší se také potřeba budoucích módních podnikatelů rozvíjet inovativní módní koncepty na konkrétních trzích dnešního globálního módního průmyslu.
Mezi moduly patří:
Umístění a ceny Distribuce módy Chování spotřebitelů Zdroje a problémy s dodavatelským řetězcem Branding.
Obraz a komunikace
Komplexní komunikace a inovativní designové prezentace jsou zásadní pro to, aby módní domy vynikly na přeplněném trhu. Různé moduly této kapitoly vyškolí studenty, aby spojili správné formulace a obrázky podobné módním komunikačním kampaním vyvinutým na mezinárodní scéně. Konkrétněji se získané znalosti a dovednosti zaměří na mediální strategické plánování, vizuální komunikaci prostřednictvím stylingu, písemnou komunikaci prostřednictvím tradičních a digitálních kanálů, techniky pro styk s veřejností a řízení událostí pro módní přehlídky.
Mezi moduly patří:
Komunikace The Fashion Press Maloobchod a vizuální merchandising Fotografický styl Historie a analýza módní fotografie.
Obchodní problémy
Módní návrháři nebo umělečtí ředitelé musí rozumět právnímu a obchodnímu rámci módního průmyslu, aby mohli efektivně konverzovat s manažery značek. V rámci tohoto seskupení modulů studenti objeví realitu módního průmyslu z ekonomického a finančního hlediska. Prozkoumají výzvy, jimž čelí začínající společnosti, a naučí se osvědčené postupy pro psaní podnikatelského plánu. To zahrnuje analýzu a hodnocení potenciálu růstu v nových podnicích, minimalizaci finančních rizik a zároveň identifikaci klíčových faktorů úspěchu v odvětví, které jsou nezbytné pro růst a rozkvět značky v dnešní konkurenční globální ekonomice.
Mezi moduly patří:
Podnikání a finance Duševní vlastnictví.
Technické problémy
Realisticky si budoucí kariéru v módě nelze představit bez hlubokých znalostí konstrukce oděvů. V rámci tohoto modulového seskupení si studenti posílí své znalosti a dovednosti pro manipulaci s velkým množstvím oděvů a textilních typů prostřednictvím učení v tradičních i high-tech výrobních technikách. Budou také vystaveni roli technologie při vytváření nových textilií a designů. Po dokončení tohoto seskupení modulů studenti pochopí výrobní procesy a praktické problémy spojené s uvedením oděvu do života.
Mezi moduly patří:
- Workshop digitálního designu
- Inovativní textilní workshop
- Vývoj vzorů a závěsů
Poplatek za studium programu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Udržitelnost v módním a tvůrčím průmyslu (MA)
- Berlin, Německo
Mistr v inovaci digitální módy
- Poole, Spojené království
Ma v designu (módní design)
- Johannesburg, Jihoafrická republika