
Magistr in
Mistr módní styling a komunikace
IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Klíčová informace
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené
Doba trvání
9 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 15 100 *
Uzávěrka přihlášek
12 Dec 2023
Nejbližší datum zahájení
Jan 2024
* Poplatek za zápis 3900 € - Poplatek za kurz: 10500 €
Úvod

Magisterský studijní program Módní styling a komunikace tvoří profesionály, kteří budou schopni přijít s novými vizuálními návrhy módy (styling, kreativní směr, módní film atd.), Stejně jako rozvíjet moderní komunikační, brandingové a marketingové strategie pro stávající módní společnosti. Jedná se o teoretické a praktické školení, které studentovi přiblíží realitu profesionálního trhu prostřednictvím řady spolupráce s různými módními značkami (luxusní a hlavní ulice, showroomy, vintage, agentury atd.), Kde získají potřebné dovednosti řešit nové výzvy v módním sektoru.
Díky svému smíšenému formátu tento titul umožní všem studentům učit se, účastnit se a být součástí komunity IED osobně, ve fyzických a virtuálních učebnách a na dálku.
Cíle
- Dozvíte se více o historických, etických, sociálních a kulturních aspektech módy, abyste získali pevný základ pro akademické a pracovní projekty.
- Naučte se, jak identifikovat zdroje vhodných odkazů, abyste na nich správně pracovali.
- Pochopte na hluboké úrovni fungování současného módního sektoru jako celku.
- Rozvíjejte umělecko-koncepční dovednosti kolem vytváření módního obrazu.
- Podporovat osobní analýzu, pokud jde o image a módní komunikaci, za účelem provedení vhodného značkování, které lze použít na spolupracující značky.
- Získejte znalosti o aktuálních komunikačních, brandingových a marketingových strategiích a naučte se v blízké budoucnosti navrhovat inovativní nápady.
- Osvojte si digitální nástroje nezbytné pro vývoj projektů a naučte se vést profesionální konverzace na pracovišti.
- Internalizovat všechny aspekty související s udržitelností v nejširším smyslu koncepce a její aplikace.
Potenciální kariérní cesty
- Módní stylista
- Módní editor
- Kreativní ředitel
- Tvůrce obsahu
- Vizuální merchandising
- Správce komunikačního účtu
- Správce sociálních médií
- Móda PR
- Módní novinář / spisovatel
- Umělecký ředitel
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Potenciální kariérní cesty
- Módní stylista
- Módní editor
- Kreativní ředitel
- Tvůrce obsahu
- Vizuální merchandising
- Správce komunikačního účtu
- Správce sociálních médií
- Móda PR
- Módní novinář / spisovatel
- Umělecký ředitel
Výsledek programu
Cíle
- Dozvíte se více o historických, etických, sociálních a kulturních aspektech módy, abyste získali pevný základ pro akademické a pracovní projekty.
- Naučte se, jak identifikovat zdroje vhodných odkazů, abyste na nich správně pracovali.
- Pochopte na hluboké úrovni fungování současného módního sektoru jako celku.
- Rozvíjejte umělecko-koncepční dovednosti kolem vytváření módního obrazu.
- Podporovat osobní analýzu, pokud jde o image a módní komunikaci, za účelem provedení vhodného značkování, které lze použít na spolupracující značky.
- Získejte znalosti o aktuálních komunikačních, brandingových a marketingových strategiích a naučte se v blízké budoucnosti navrhovat inovativní nápady.
- Osvojte si digitální nástroje nezbytné pro vývoj projektů a naučte se vést profesionální konverzace na pracovišti.
- Internalizovat všechny aspekty související s udržitelností v nejširším smyslu koncepce a její aplikace.