Keystone logo
IED – Istituto Europeo di Design Madrid

IED – Istituto Europeo di Design Madrid

IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Úvod

Inovativní profesionálové pro městské a domácí prostředí.

Staletí sdílených vlivů označily historické a kulturní vztahy mezi Itálií a Španělskem. Můžeme si vzpomenout na španělskou nadvládu nad Milánem, která trvala téměř dvě století, a to v jižní Itálii. Způsobem, rozhodnutí, že Španělsko bude první zemí mimo Itálii, která bude hostit areály IED, přišlo zcela přirozeně.

V tomto městě, jednom z nejdůležitějších na světě a křižovatce evropských a latinskoamerických kultur, rozvíjí IED výuku designu ve svých tradičních oblastech (design, móda, výtvarné umění a komunikace) a zároveň implementuje inovativní oblasti pro školení profesionálů schopných navrhovat interakce, služby a systémy, které se zaměřují na jednotlivce. Jedná se o profesionály, kteří jsou si vědomi současných problémů schopných navrhnout podle environmentálních, eticko-sociálních, ekonomických a politických požadavků.

Design

Po celá léta, naši studenti se profesionálně rozlišovali, vyživují fenomén Made in Italy i produkci ve svých zemích původu svou kreativitou a kompetencí.

IED Design je konkrétní a úplnou reakcí školy na nesčetné a diverzifikované požadavky profesionální designové komunity.

Tyto dny, design je klíčovou složkou ve všech oblastech výroby, přispívající obsah, lexika, kódy výrazu a formy, a technické a funkční aspekty. Pouliční nábytek, módní doplňky, automobily, a IT hardware jsou jen některé z oblastí, kde v posledních letech vzrostlo zhodnocení hodnoty designu.

Návrhář je z definice inovátorem forem a funkcí, tlumočníkem a zároveň předchůdcem vznikajících estetických linií a současných funkčních požadavků. Kurzy v IED Design jsou přizpůsobeny tak, aby tyto dary rozvíjely, a zároveň upřednostňovat získání rozsáhlých technických a designových dovedností v průběhu workshopů a mnoha aktivních partnerství s předními průmyslovými zájmy.

Móda

90 000 firem a 800 000 pracovních míst jsou důležitou statistikou italského módního systému. Pokud je spojíme na obyvatele s obyvatelstvem země, promítnou se do světové nadvlády z hlediska kvality, kvantity a ekonomického dopadu.

IED Fashion je kompletní, vyčerpávající reakce na stále diverzifikovanější a specializované požadavky na školení vyjádřené módním systémem.

Kompletní škola sama o sobě, založená na principu vzájemného hnojení a úplnosti jejích vyučovacích metod, která v souladu s filozofií IED kombinuje znalosti s know-how, teorii s praxí.

Základem tohoto přístupu je vztah školy s podnikateli a profesionály pracujícími v italském módním průmyslu, největší koncentraci oděvních průmyslníků a kreativ na světě. Lidé, kteří pracují v tomto odvětví, dosáhli úspěchu a mezinárodního proslulosti v důsledku schopnosti módního systému smíchat podnikatelského ducha s kreativitou a vnímáním inovací.

IED Fashion ukazuje svým studentům cestu, aby žili a cítili tento smysl pro módu, v objímajícím celku a v jeho jednotlivých částech, jako interakce mezi různými perspektivami a kombinací různých odborných dovedností. Vzhledem k tomu, že kurzy jsou zaměřeny na školení profesionálních profilů životně důležitých pro toto odvětví, sahají od čistě kreativnějších po strategické oblasti, od organizačních po komerční aspekty, od marketingu po image a komunikační práci.

Výtvarné umění

Obrazy a zvuky, které jsou zakořeněny v našich životech, vyjadřují hodnoty a významy týkající se velmi odlišných oblastí výrobního systému, jako je móda, produktový design, všechny různé oblasti průmyslové výroby, kde se používá, a kultura a politika.

IED Visual Arts je kreativní laboratoř, kde se člověk může dozvědět o nástrojích, konkrétní jazyk a výrazy, nové techniky, a technologie potřebné k rozvoji vizuálního komunikačního projektu.

Žijeme ve světě, kde obrazy a zvuky prostupují naší každodenní existencí a jsou primárními vozidly, které používáme k přenosu hodnot a významu našich nápadů a produktů, které jsou mezi nimi tak rozmanité, jako je móda, design, různé typy průmyslové výroby, a reklama; ale také kulturní, politické a sociální oblasti.

Způsob, jakým je koncept nebo projekt „prezentován“, se již nepovažuje pouze za příslušenství. Určuje a významně přispívá k úspěchu komunikace zprávy.

Vědět, jak v tomto prostředí pracovat s profesionalitou a kompetencí, znamená, že máte eklektické a rozmanité kulturní zázemí založené na hlubokém porozumění jak sociálně-kulturním aspektům situace, tak i nových informačních technologií, které neustále mění roli obrazů a zvuků samotné komunikace.

Dnes jeden navrhuje a vyrábí v systému multimédií, ale multimédia musí být zvažována ze dvou hledisek; impulzivní a neustálá změna digitální technologie a zároveň soužití jiných typů médií, které vyžadují další dovednosti a tvůrčí kompetence.

Kurzy nabízené v IED Visual Arts jsou zdrojem pokračující hrdosti a činí tuto školu jedinečnou v panoramatu italských vzdělávacích programů. Neustálé technologické aktualizace, ke kterým mají studenti přístup, po dlouhé a historické tradici, učinit z této školy výzkumnou laboratoř, kde lze experimentovat za účelem rozvoje vyšších tvůrčích dovedností, a to jak ve vztahu k obsahu programu, tak i k jazyku, čímž pomáhá formovat a kvalifikovat své studenty a připravit je na dnešní trh práce.

Komunikace

Italská excelence v designu a ušlechtilém řemeslném zpracování bude vyžadovat stále více podnikatelů a manažerů s proaktivním postojem k místní výrobě

IED Communication je první platforma IED věnovaná školení v oblasti řízení kreativity v obchodních procesech.

Navrhuje alternativní model k tradičním školám ekonomie, komerčním studiím a komunikací, soustředit se hlavně na potřeby kreativity a umělecké citlivosti, kterými je Itálie tak známá po celém světě.

Oblast komunikace IED navrhuje školení v oblasti řízení, ve kterém je převládající téma „designové myšlení“. Tento kreativní přístup, typický ve světě designu, podmiňuje řízení a finanční aspekty všech podniků a které jsou přirozenou součástí jakékoli zkušenosti s obchodním studiem.

Cílem školy je vyškolit manažera, který bude schopen propagovat a řídit jako součást manažerského týmu v kreativní nebo tradičnější společnosti proces vývoje nových produktů a služeb a převzít vedoucí strategickou roli. V tomto smyslu tato cesta studia představuje vývoj tradiční postavy designového manažera, jehož cílem je rozšířit jeho kompetence z hlediska strategie, služeb, managementu a marketingu.

Všechny kurzy nabízené komunikační oblastí IED jsou silně naladěny na témata udržitelného rozvoje, a to jak z environmentálního, tak sociálního hlediska: kurzy jsou koncipovány s tématem udržitelnosti přítomným ve všech aspektech vzdělávacího procesu, takže kromě společného principu toho, co je správné a nezbytné, ve skutečnosti tvoří nedílnou součást celkové identity komunikační oblasti IED.

Vlastnosti kampusu

    Stipendia a financování

    bds

    Místa

    • Madrid

      C/ Flor Alta 8 28004 , , Madrid

    Otázky