Mistr v módní obchodní inovace
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
11 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 15 100
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
18 Jan 2025
Úvod
Toto odvětví je vedeno inovacemi založenými na důkladném porozumění, řízení týmů a projektů, a provádění udržitelných postupů.
Magisterský titul v oboru Fashion Business Innovation, vyučovaný v angličtině, školí profesionály schopné řídit inovace ve světě módy na základě jeho komplexních znalostí, od produktu nebo služby po distribuci, branding, marketing nebo komunikaci.
Na komplexním a neustále se rozvíjejícím trhu tento program spojuje tvůrčí a obchodní stránky módy, aby pochopil potřeby veřejnosti a přeměnil je v obchodní příležitosti (strategie, značky, výrobky atd.) s pozitivním dopadem na životní prostředí a sociální dopad. Za tímto účelem se ponoříte do současných základních aspektů této oblasti, jako jsou kritéria ESG, oběhové hospodářství, inkluzivní postupy, ekodesign nebo digitální transformace.
Pod vedením pracujících odborníků bude vaše teoretické učení doplněno vývojem různých projektů založených na obchodních kalhotkách, které vám poskytnou realistický přehled o odvětví a jeho různých oblastech činnosti.
Proč si to vybrat
Kompletní a aktuální učení k řešení velkých výzev módního průmyslu od řízení inovací s pozitivním dopadem a na více úrovních.
Vyučuje se v angličtině as městem Barcelona jako pozadí, nabídne vám všestrannost a multikulturní zázemí potřebné k tomu, abyste vás vycvičili z kreativní a mezinárodní perspektivy, která otevře dveře široké škále pracovních příležitostí.
Kromě toho tým profesionálů přímo propojených s módním sektorem povede vaše zkušenosti s důrazem na projekční práci, experimentování, výzkum a přímé spojení s realitou pracovního světa.
Galerie
Ideální studenti
Toto magisterské studium je speciálně navrženo pro profesionály nebo absolventy marketingu a komunikace nebo módního designu, stejně jako v oborech souvisejících s obchodní oblastí, kteří se chtějí specializovat na řízení inovativních projektů v oblasti módy.
Osnovy
Holistické vzdělávání módního byznysu, které kombinuje kreativitu a designérské myšlení s projektovým řízením, strategickým plánováním a udržitelnou vizí řízení podniku.
Metodika a struktura
Se silnou designovou složkou je studijní program navržen tak, aby propojil kreativitu s analytickou a manažerskou vizí, s přihlédnutím k různým obchodním realitám, od velkých značek až po start-upy.
Studijní program se zabývá třemi hlavními bloky znalostí:
- Módní byznys se zaměřuje na aspekty, jako je marketing, prodej, finance, distribuce a dodavatelský řetězec. Zabývá se také obsahem o módní kultuře, sémiotice, výzkumu nebo trendech na trhu.
- Inovace v módě se zaměřuje na principy managementu, praktické nástroje a techniky pro vývoj a realizaci plánů a strategií.
- Vliv módy s důrazem na aplikaci udržitelných metodologií pro rozvoj podnikání, služeb a módních praktik.
V průběhu kurzu budete analyzovat případové studie, rozvíjet reálné projekty, navštěvovat přednášky odborníků nebo se účastnit workshopů.
Na konci kurzu dokončíte závěrečný magisterský projekt, který spojí získané dovednosti, znalosti a analytické schopnosti.
Předměty
MÓDNÍ PODNIKÁNÍ
Módní kultura: mezi kreativitou, byznysem a kulturou
Obchodní strategie v módě
Výzkum a statistiky / Business Analytics
Mezinárodní obchod
Finanční a právní
Cíle a komunita
Módní marketing, prodej a provoz
MÓDNÍ INOVACE
Designové myšlení
Metodiky projektového řízení
Zažijte design
Digitální dovednosti pro módní podnikání
Růst a inovativní myšlení
DOPAD NA MÓDU A DOVEDNOSTI DOPADU
Cesta integrity
Systémové myšlení
Lidská perspektiva
Navrhování pro mnohé
PROJEKTY