Mistr v designu a reklamě
IADE
Klíčová informace
Umístění kampusu
Lisbon, Portugalsko
Jazyky
Portugalština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Galerie
Úvod
Magisterské studium designu a reklamy vychází z potřeby poskytovat specializovanější školení, založené na konvergenci mezi designem a marketingem a reklamou, protože je jediným magisterským studiem designu v Portugalsku se specifickou specializací na reklamu.
Prostřednictvím výzkumu vedoucího k dokončení závěrečné práce a využití aktivních pedagogických modelů si tento magisterský titul klade za cíl vychovat profesionály schopné rozvíjet strategické, kreativní a projektové aspekty, chápat dynamiku tvorby reklamy, analyzovat a kriticky hodnotit různé návrhy a přemýšlet o agenturách a modelech kreativního směru budoucnosti.
Proč magisterský titul na IADE ?
Pokročilá specializace
Masters at IADE vám nabízí pokročilou specializaci, abyste se mohli odlišit a rozšířit své profesní příležitosti v kreativní ekonomice.
Vytváření sítí
Možnost zapojit se do networkingových skupin se studenty z jiných programů a společností prostřednictvím projektu Cross Masters, který vás propojí s realitou různých oblastí kreativního průmyslu.
Referenční škola
IADE je místo, kde design, technologie a komunikace spolupracují pomocí kreativity jako nástroje k vytváření nových inspirativních řešení pro společnosti a společnost.
Standardy excelence
Se vzdělávací nabídkou oficiálních programů akreditovaných podle standardů excelence Evropské univerzity.
Proč Master in Design & Advertising?
Propojení dvou základních oblastí kreativity
- Jediný magisterský titul designu v Portugalsku se specializací na reklamu.
- Propojení dvou základních oblastí kreativity: designu a reklamy. Studenti zažijí vztahy mezi reklamní strategií a estetikou designu jako nástroje, které se vzájemně doplňují v reakci na problémy trhu.
- Připravuje studenty na práci ve světě reklamní tvorby pomocí aktivních pedagogických modelů se skutečným projektem napříč programem
- Prožívají vztahy mezi reklamní strategií a estetikou designu jako nástroje, které se vzájemně doplňují v reakci na problémy trhu.
- Podpora reflexe trendů orientovaných na budoucnost, ve kterých se studenti zabývají nejaktuálnějšími komunikačními nástroji k řešení výzev trhu.
Blízkost firem
- Studenti mají možnost reagovat na reálné briefingy k rozvoji projektů v partnerství se společnostmi jako Queen of Hearts, Vans, Grupo Boticário, Quem Disse Berenice? a portugalský Vogue.
- Prostřednictvím imerzních aktivit v továrně, kde prostřednictvím Creative Challenge již máme společnosti jako Bordallo Pinheiro a Vista Alegre nebo prostřednictvím účasti v soutěžích jako: Young Lions, D&AD a Roger Hatchuel.
- Partnerství s Creative Club a některými mezinárodními společnostmi a univerzitami, podpora kontaktu s obchodní realitou prostřednictvím přednášek s partnery, jako jsou: Katedra komunikace UNESCO na Metodistické univerzitě, výzkumná skupina Semio Humanitas a Sampatalks.
- Cross Masters Project, kde se studenti magisterského studia v oblasti designu na IADE setkávají, aby reagovali. Některé příklady: Entourage (brazilská společnost, která pořádá hudební akce) a Lispolis (Lisabonské technické centrum).
- Návštěva společností a přítomnost pozvaných odborníků na trh ve třídě: Mãos que Ajudam, DocaPesca, SampaTalks a Hospital Pediátrico de Coimbra.
Vybavení a laboratoře
- Přístup do laboratoří: Print Lab, 3D Laboratory, Media Lab Studio, Digitální laboratoř, Fotografická laboratoř, UX Lab (User Experience Lab), Technologická laboratoř a další. Tyto prostory podporují studenty v rozvoji a zhmotňování nápadů a projektů a umožňují jim simulovat profesionální činnost.
- Knihovna António Quadros, pokoje vybavené systémem Hyflex a počítači Mac.
- Přístup k Adobe Creative Cloud
Továrna | Jednotka speciálních projektů IADE
Továrna zahrnuje oddělení projektů, technické laboratoře a observatoř. Je to také platforma pro šíření nápadů, projektů a kreativních výzev, kterých se účastní jako studenti IADE . V této jednotce, kde se vyrábí hodnoty a znalosti, je jasné zaměření na vztah mezi studenty, učiteli, laboratořemi a občanskou společností.
Certifikace a akreditace
Schváleno společností A3ES dne 20.10.2022
Registrační číslo R/A-Cr 87/2015/AL02, ze dne 21.04.2023
Objednávka č. 6014/2023 ze dne 29. května 2023, II řada č. 103 DR
Přijímací řízení
Kariérní možnosti
Tento magisterský titul si klade za cíl vyškolit profesionály pro práci ve světě reklamní tvorby, která kombinuje reklamní strategii a estetiku designu:
- Kreativní směr
- Umělecký směr
- Řízení a směřování komunikační a reklamní strategie
- Mediální management a režie
- Vedoucí reklamního účtu
- plánovači
Masters in Design & Advertising bude také připraven zahájit pedagogickou nebo univerzitní výzkumnou kariéru.
Osnovy
1. semestr
Jednotky kurzu | hodiny | ects |
Laboratoř reklamního designu | 56 | 9 |
Spotřebitelské studie | 28 | 6 |
Integrovaná marketingová komunikace (volitelné) | 28 | 6 |
Grafická komunikace (volitelné) | 28 | 6 |
Reklamní plánování | 28 | 6 |
Mediální strategie | 28 | 3 |
2. semestr
Jednotky kurzu | hodiny | ects |
Laboratoř reklamního designu | 56 | 9 |
Laboratoř audiovizuální tvorby | 28 | 6 |
Kreativní směr a spoluvytváření | 28 | 6 |
Digitální reklama | 28 | 6 |
Narativní strategie | 28 | 3 |
3. semestr
Jednotky kurzu | hodiny | ects |
Metody výzkumu | 28 | 9 |
Trendy a budoucí scénáře | 28 | 6 |
Disertační práce/Projektová práce/Zpráva o stáži v designu a reklamě | 15 | 18 |
4. semestr
Jednotky kurzu | hodiny | ects |
Disertační práce/Projektová práce/Zpráva o stáži v designu a reklamě | 14 | 30 |
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mistr v designu a směru umění
- Barcelona, Španělsko
Master of Fine Arts in Interior Architecture
- Washington, Spojené státy americké
- Online USA
Magistr ve vizuálním designu a komunikaci
- Milan, Itálie