Master v digitálním marketingu
HTL - International School Of Hospitality Tourism & Languages
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 4 200 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Ve verzi Campus
Tento akademický rok intenzivního odborného vzdělávacího programu je určen pro profesionály v oboru digitálního marketingu . Tento program bude pravděpodobně obzvláště přínosem pro studenty, kteří studují kurzy pohostinství, cestovního ruchu, reklamy, obchodu, sdělovacích prostředků, marketingu, komunikace, public relations a příbuzných předmětů, kde ocenění e-commerce, e-marketing, vyžaduje sociální média.
Digitální marketing je profesionální oblast praxe, která vyžaduje silné slovní a písemné komunikační dovednosti, přesnost a pozornost detailům, vynikající dovednosti v týmové práci a zároveň schopnost samostatné práce, schopnost provádět více projektů současně, tvůrčí schopnosti poskytovat inovativní nápady, schopnost pracovat pod tlakem a respektovat termíny, dobrou znalost sítí a analytických dovedností.
Hlavním jazykem výuky je angličtina . Studijní plán obsahuje modul intenzivního studia cizích jazyků, který si můžete vybrat ze španělštiny pro cizince, francouzštinu nebo ruštinu. Po dokončení teoretických modulů nebo současně s nimi mají všichni studenti možnost absolvovat stáž v místních nebo zahraničních společnostech.
Tento výcvik byl speciálně navržen tak, aby vás naučil všechny informace a dovednosti, které potřebujete k tomu, abyste se stali úspěšným manažerem digitálního marketingu. Instrukce probíhá formou přednášek, studijních cílů, případových studií a otázek zvážení, klíčových myšlenek, aktivit a individuálních úkolů. Vyšetření probíhá formou písemných zkoušek a individuálních a skupinových úkolů a cvičení. Diskutované případové studie pokrývají různé odborné oblasti, od odvětví cestovního ruchu až po maloobchod, což pomůže zvolit specializovanou sféru pro práci.
Všichni zahraniční studenti musí absolvovat jeden z oficiálních státních zkoušek španělštiny pro cizince, DELE nebo SIELE Global, na korespondentní úrovni A1, A2, B1, B2 nebo C1. HTL International School je akreditovaným zkušebním centrem SIELE Institutu Cervantes.
Online verze
Struktura programu:
- Přístup na specializovanou on-line platformu budete mít po dobu 9 měsíců se všemi potřebnými studijními materiály pro všechny povinné moduly podle studijního plánu
- Všichni zahraniční studenti musí absolvovat jeden z oficiálních státních zkoušek španělštiny pro cizince, DELE nebo SIELE Global, na korespondentní úrovni A1, A2, B1, B2 nebo C1. HTL International School je akreditovaným zkušebním centrem SIELE Institutu Cervantes.
- Budete mít 9 měsíců v akademickém roce, abyste mohli připravit všechny potřebné pro absolvování testů a zkoušek. Zkoušky lze provést online nebo osobně ve škole v Barceloně nebo ve Valencii.
- Budete mít možnost absolvovat stáž na celém světě jako HTL student. Škola podepíše všechny potřebné stáže. Stáž může běžet po celý rok současně s teoretickými on-line studiemi. Po dokončení stáže bude nutné předložit osvědčení o hodnocení, aby byl ve vašem přehledu studia započítán jako povinný kredit.
Vstupné
Pro zápis do magisterského studia je nutné:
1. vyplnit níže uvedený formulář online žádosti
2. předložit požadované doklady:
- kopie pasu
- poslední přepis studie
- ŽIVOTOPIS
- Certifikát úrovně angličtiny, pokud existuje. Pokud nemáte žádný důkaz o úrovni angličtiny, musíte provést online test umístění, který má být dokončen online před dokončením online aplikace. Přímý odkaz je na stránce Přijetí.
Kvalifikace
Při úspěšném dokončení tohoto odborného studijního programu budete:
1. Získejte
- magisterský titul v oblasti digitálního marketingu
- diplomy DELE nebo diplomy SIELE Global (diplomy o španělském jazyce pro cizince) nebo
- francouzština / ruština jazykový certifikát
2. Dosáhli akreditované kvalifikace pro manažerské a dozorové úrovně, které ukazují, že máte odbornou způsobilost v oblasti profesní činnosti.
3. Dosáhli vysokoškolské kvalifikace srovnatelné s mezinárodním studijním rámcem jako magisterský titul nebo Master Propio podle španělského národního rámce.
Studijní plán: 72 ECTS
Modul I: Úvod do digitálního marketingu
- Pochopení Internetu
- Umístění digitálního marketingu
Modul II. Vypracování strategických marketingových plánů
- Digitální marketingová strategie
- Průzkum trhu
- Obsahová marketingová strategie
Modul III. Pochopení příležitostí a výzev na webu
- Návrh uživatelských zkušeností
- Vývoj a návrh webových stránek
- Psaní pro digitální
Modul IV. Řízení provozu a budování vztahů
- Management vztahu se zákazníky
- Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
- Reklama ve vyhledávací síti
- Internetová reklama
- Affiliate marketing
- Video Marketing
- Sociální mediální kanály
- Strategie sociálních médií
- Emailový marketing
- Mobilní marketing
Modul V. Použití dat k optimalizaci
- Analýza dat
- Optimalizace konverzí
Modul VI. Intenzivní kurzy cizích jazyků I (španělština, francouzština nebo ruština)
- Oficiální DELE zkouška modulu pro přípravu španělštiny pro cizince
- Obecné francouzské nebo ruské jazykové testy podle počáteční úrovně vstupu
Modul VII. Španělský / francouzský / ruský jazyk pro Modul sektoru cestovního ruchu
Modul VIII. Konečný projekt
· Návrh projektu
· Výzkumné nástroje
· Osobní reflexe
· Vhodné návrhy dotazníků
· Provádění akademického výzkumu, hledání literatury a recenze
· Vyvinout výzkumnou otázku, hypotézu a metodiku
· Řízení výzkumného projektuIV: Výroba a řízení provozu
Modul IX: Stáž
Zkoušky
Interdisciplinární zkouška
Oficiální zkouška španělského jazyka pro cizince DELE nebo SIELE
Francouzština / ruština jazyková zkouška
* Jedna akademická hodina: 45 minut
Kariérní cesty
Mnoho velkých a středních firem má interní marketingové a komunikační oddělení, které kromě tradiční marketingové podpory nabízí digitální marketingové služby. Malé a střední podniky (MSP) mohou outsourcovat marketing agenturám nebo mít menší marketingové týmy.
Příležitosti existují ve všech odvětvích, včetně:
- automobilového sektoru
- správa událostí
- výpočetní techniky a softwaru
- rychle se pohybující spotřební zboží (FMCG)
- finanční služby
- vyššího a dalšího vzdělávání
- domácí zábava
- pohostinství
- online cestovní kanceláře
- online rezervační služby
- média a publikování
- online médií
- maloobchodní
- telekomunikace
- letecké společnosti / doprava atd
Kariérní vyhlídky:
- digitální marketingový asistent
- výkonný digitální marketing
- digitální koordinátor / manažer
- junior digitální marketingová role
- výkonný účet
- správce digitálních účtů
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mistr v digitálním marketingu v Madridu
- Barcelona, Španělsko
- Madrid, Španělsko
Master in Digital Marketing in Barcelona
- Barcelona, Španělsko
MSc Marketing
- Lincoln, Spojené království