Mistr v komunikaci
Hong Kong Baptist University School of Communication
Klíčová informace
Umístění kampusu
Hong Kong, Hongkong
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
HKD 145 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* za rok pro jednoroční prezenční studium; 60 000 USD ročně pro dvouletého studenta na částečný úvazek. Pouze místní studenti z Hongkongu
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
ŘO v komunikačním programu na komunikační škole Hongkongské baptistické univerzity bylo zahájeno v roce 1996. Od svého založení byl program částečně podporován vládními dotacemi v oblasti školství v Hongkongu až do září 2004, kdy se stal plně samofinancovaným. Změna ve zdroji financování byla doprovázena otevřením programu poprvé pro kontinentální i jiné zámořské studenty a doplněním studijního režimu na plný úvazek. V září 2004 bylo do programu přijato celkem 92 studentů, přibližně dvě třetiny místních studentů z Hongkongu a třetina pevniny. Studenti se víceméně rozdělí na studium na částečný úvazek (pouze studenti Hongkongu) a studijní režim na plný úvazek (jak z Hongkongu, tak zvenčí).
Vedle sady základních teorií a metodických kurzů, které jsou všechny nutné, program nabízí širokou škálu volitelných kurzů se zaměřením na znalosti a praxi v masových mediálních institucích a operacích v kontextu sociálního přechodu v oblasti Velké Číny. specifický cíl péče o kvalitní odborníky a manažerský personál v mediálním průmyslu. Program také nabízí volitelné předměty, které se točí kolem podnikové komunikace, s důrazem na vztahy s veřejností a reklamu, stejně jako dovednosti v oblasti kampaně a krizového řízení. Dopad měnících se technologií médií je oblastí, na kterou se vážně věnuje pozornost.
Škola má fakultní tým dobře zavedených odborníků a zkušených odborníků, kteří mají zkušenosti s masovou, interpersonální a interkulturní komunikací, rétorikou a diskurzovou analýzou, public relations a reklamním výzkumem, globalizací, jakož i kulturními a kritickými studiemi. Program je vybaven řadou významných reproduktorů, kde jsou vysoce kvalifikovaní odborníci a vedoucí představitelé průmyslu pravidelně pozváni do učebny, aby se studenty podělili o své zkušenosti a odborné znalosti. Program také organizuje a dotuje krátkodobé studijní pobyty, které odvádějí studenty mimo učebny (a často mimo Hongkong) pro terénní návštěvy a školení. Tento intimní a dynamický vztah s průmyslem znamená jedinečnou vlastnost programu.
Návrh kurikula
Akademický profesionální program, kurzy a učební plány v programu jsou určeny pro integraci teorie a praxe v oblasti komunikace a médií.
Program nabízí tři kurzy jako společné jádro. Základy komunikační komunikace poskytuje přehled akademického studia komunikace. Přístupy a metody v komunikaci Výzkum seznamuje studenta s výzkumným procesem, myšlenkou důkazů a hodnocením výzkumných zpráv pomocí různých metod. Perspektivy v médiích a společnosti diskutuje o vztazích mezi komunikačními médii, obsahem, sociálními strukturami, sociálními procesy a efekty publika. Od vstupu 2012/2013 se všechny volitelné předměty z předchozích dvou koncentrací Integrovaného řízení komunikace a Mediální studia spojí a nabídnou všem studentům, aby jim nabídli více možností.
Výběrové kurzy programu jsou zaměřeny na vzdělávání odborníků v uplatňování koncepčních poznatků o řízení komunikace a na vybavení studentů analytickými koncepty a dovednostmi pro zkoumání problémů v médiích nebo masových komunikačních praktikách.
Všechny kurzy jsou 3 kredity. Student musí absolvovat celkem 27 kreditů (tj. 9 jednotek základních předmětů a 18 jednotek volitelných předmětů). U 18 jednotek volitelných předmětů musí student vybrat alespoň 12 jednotek z vlastního programu.
Struktura kurzu
Základní kurzy (6 jednotek)
Chod | Jednotky |
COMM7010 Základy komunikační studie; nebo COMM7030 Výhledy na média a společnost COMM7020 Přístupy a metody v komunikačním výzkumu | 3
|
Volitelné předměty (21 jednotek)
Poznámky: V každém akademickém roce nebudou nabízeny všechny volitelné předměty a budou nabízeny na základě dostupnosti instruktora a zařízení. Přihlašování kurzu je omezeno kvótami.
Studenti musí absolvovat nejméně 12 jednotek volitelných předmětů z vlastního programu
Chod | Jednotky |
COMM7040 Problémy v mezikulturní komunikaci # (CEF: 21Z09675-3) COMM7050 Média a komunikace v čínských společnostech COMM7060 Problémy v podnikové komunikaci # (CEF: 21Z09674-5) COMM7130 Globalizace médií a komunikace COMM7160 Organizační komunikace KOM7170 Komunikační kampaň Workshop # (CEF: 28Z03257-6) COMM7180 Mediální právo a etika COMM7190 Problémy a případy v masové komunikaci KOM7200 Workshop nových médií # (CEF: 28Z03258-4) Projekt COMM7210 COMM7220 Řízení reklamy COMM7230 Psaní pro multimédia v public relations # (CEF: 28Z05989-A) COMM7240 Mediální trhy COMM7250 Strategické vztahy s veřejností a krizové řízení # (CEF: 21Z09673-7) COMM7270 Mediální zásady a předpisy COMM7280 Komunikační technologie a mediální organizace COMM7300 Consumer Insights COMM7310 Mezinárodní reklama COMM7510 Veřejná správa a média COMM7550 Reklama v Číně COMM7560 Politická komunikace a veřejné mínění COMM7570 Mládež, média a spotřeba COMM7580 Sociální mediální marketing # (CEF: 21Z09672-9) COMM7610 Sociální služby Marketing a komunikace COMM7620 Sociální média a sociální sítě online COMM7750 Použití sociálních sítí: Pro komunikaci Professional COMM7760 Reklama a společnost COMM7770 Vizualizace dat COMM7780 Big Data Analytics pro média a komunikaci COMM7790 Komunikace a technologie KOM7800 Návrh a komunikace nových médií COMM7810 Branding | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
Volitelné kurzy (omezená kvóta nabízená jinými programy - o tom, zda nabídnout kvótu a počet kvót, rozhodnou programy nabízející kurzy)
Studenti mohou v této kategorii získat maximálně 6 jednotek
Chod | Jednotky |
ACCT7770 Firemní účetnictví ACCT7780 Právo obchodních společností ACCT7820 * Zdanění ACCT7830 Riziko, dodržování a společenská odpovědnost podniků CTV7220 Světové kino: Historie, estetika a kulturní problémy CTV7230 Absolventský seminář o čínských nových vlnách CTV7250 Absolventský seminář o Hongkongské televizi CTV7270 Aktuální problémy asijských médií CTV7290 Kritika současného umění CTV7370 Kinematografie pro ředitele CTV7380 Dramaturgie a režie JOUR7010 Teorie a praxe mezinárodních vztahů JOUR7020 Srovnávací a mezinárodní zprávy JOUR7030 Metody výzkumu v médiích a komunikaci JOUR7040 Multimediální žurnalistika JOUR7070 Teorie žurnalistiky a komunikace JOUR7080 Aktuální čísla a případové studie v mezinárodních zprávách JOUR7090 Mezinárodní překlady zpráv JOUR7110 Nahlášení mezinárodního konfliktu JOUR7120 Mezinárodní obchodní a finanční výkaznictví JOUR7140 Globalizace, ekonomika a finance JOUR7250 Nahlášení Čína a Hongkong JOUR7260 Nahlasuje jihovýchodní Asii JOUR7270 Podnikatelská žurnalistika | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
# CEF refundovatelné kurzy
* spolu-požadavky: ACCT7770 a ACCT7780
Vstupní požadavky
Program bude zajímavý pro následující studenty: držitele bakalářského titulu, kteří jsou zaměstnáni v mediálních organizacích nebo v komunikačních funkcích veřejného nebo soukromého sektoru, nebo se usilují o takové pozice a kteří se dívají na hluboké pochopení mediálního průmyslu a řízení jako příspěvek k výkonnému vedení ve své kariéře a ve společnosti.
Žadatelé by měli
- Mít bakalářský titul z uznávané univerzity nebo instituce; A
- Být schopni komunikovat v angličtině na pokročilé úrovni, kteří mají jednu nebo více z následujících kvalifikací, pokud se neštudovali v anglicky mluvící instituci:
- Minimální skóre 79 v TOEFL
- Minimální skóre 6,5 v IELTS
Přijmeme průběžnou politiku přijímání a otevřeme okno pro podání žádostí od poloviny listopadu do konce června (většinou se konají první kolo listopad - leden, druhé kolo - únor - červen). Může být ve vaší výhodě, abyste se mohli co nejrychleji aplikovat, protože okno se může zavřít dřív, když jsou vyplněny všechna místa.
V případě zkrácené volby mohou žadatelé pohovořit s Komunikační školou
Online aplikace
Požadované dokumenty:
- Jedna kopie všech úředních přepisů a diplomových osvědčení;
- Jedna kopie oficiálních testů;
- Dva důvěrné doporučující formuláře nebo referenční dopisy od lidí, kteří jsou obeznámeni s akademickým výkonem nebo odbornou prací žadatele (rozhodčí musí být schopni hovořit o schopnosti uchazeče vykonávat akademickou práci na pokročilé úrovni); a
- 500-slovní osobní prohlášení v angličtině, v němž jsou uvedeny jejich akademické zájmy a cíle;
- Ukázka psaní v angličtině, žurnalistická nebo akademická;
- Osobní údaje: kopie pasu NEBO dokladu totožnosti vydaného domovskou zemí žadatele.
Kandidáti na zkrácené práce mohou být pohovořeni fakultní komisí.
Poplatek za školné
HK 145 000 dolarů (za rok za jednoroční student na plný úvazek)
HK 60 000 dolarů (za rok pro dvouletý student na částečný úvazek) (pouze místní studenti z Hongkongu)
Stipendia
V druhém semestru budou udělena stipendia založená na zásluhách studentům s vynikajícím akademickým výkonem v prvním semestru. Vyznamenání obdrží od 10 000 do 20 000 USD.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MA Public Relations a digitální komunikace
- Manchester, Spojené království
Master of Arts v oboru kinematografie a audiovize
- Paris, Francie
Ma V Oblasti Marketingové Komunikace (Výzkum)
- Johannesburg, Jihoafrická republika