Master of Science v marketingu
HKU Business School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Telegraph Bay, Hongkong
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
HKD 330 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* podléhá změnám a konečnému schválení The University of Hong Kong
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Cíl programu
HKU Master of Science v marketingu nabízí přísné a špičkové učební zkušenosti se zaměřením na nejlepší marketingové postupy a strategie v dnešní rychle se měnící ekonomice.
Po dokončení programu budete moci:
- Mějte náskok před klíčovým marketingovým vývojem tváří v tvář měnícím se zvyklostem spotřebitelů, rozvíjejícím se trhům a internetu atd.
- Pochopte tržní trendy a vyhodnoťte postřehy spotřebitelů při formulování marketingových strategií.
- Transformujte inovace a poznatky do manažerských akcí, které podpoří růst podnikání.
Způsob a doba studia
Program MSc (Mktg) se rozprostírá po dobu minimálně jednoho akademického roku a maximálně dvou akademických let pro prezenční studium. Většina studentů má tendenci dokončit program v jednom akademickém roce. Kurzy jsou nabízeny na modulárním základě, aby se studenti mohli soustředit na jednu oblast studia najednou. V jednom akademickém roce je 6 modulů a každý modul je dlouhý šest až osm týdnů, včetně týdne zkoušek. Studenti obvykle absolvují 2 kurzy na modul a každý týden existují 4 tříhodinové kurzy.
Střední a průběžné hodnocení
Program bude vyučován v angličtině. Kromě individuálních úkolů a zkoušek některé kurzy také vyžadují, aby studenti pracovali na prezentacích projektů v týmovém prostředí. Případové studie budou použity také k ilustraci aplikace marketingových dovedností v reálných situacích.
Struktura kurikula
Program se skládá ze tří skupin modulů (1) marketingových vhledů, (2) analytických nástrojů a (3) rozhodovacího rámce pro marketingové profesionály. Je zaměřen na strategii s dobře zaokrouhleným školením, které zdokonalí vaše analytické, komunikační a intelektuální dovednosti. Součástí programu jsou také otázky etiky a udržitelnosti s orientací na ziskovost společnosti.
Poznámky: Ne všechny výše uvedené kurzy budou nutně nabízeny každý rok a výše uvedený seznam podléhá dalším úpravám.
** Až dva volitelné předměty mohou být převzaty z jiných vyučovaných postgraduálních programů nabízených školou, v závislosti na dostupnosti a kontrole ředitelem programu na základě vašeho profilu, schopností a výkonu v programu Master of Science in Marketing Program.
Rozpis přijímacích řízení
Přijímací řízení na příjem do roku 2022 je nyní otevřeno.
Uzávěrka přihlášek:
- 1. kolo: 19:00, poledne (GMT +8), 19. října 2021
- 2. kolo: 12.00 hodin (GMT +8), 7. prosince 2021
- 3. kolo: 12.00 hodin (GMT +8), 25. ledna 2022
- 4. kolo: 12:00 v poledne (GMT +8), 3. března 2022
- 5. kolo: 12.00 hodin (GMT +8), 6. dubna 2022
Nabídky budou předkládány průběžně a upřednostňují se včasné žádosti v tom smyslu, že velká část nabídek bude přidělena žadatelům v počátečních fázích. Kandidátům se proto důrazně doporučuje, aby své žádosti a podpůrné dokumenty předložili co nejdříve.
Nelokální studenti jsou velmi povzbuzováni, aby se přihlásili v prvních dvou kolech, aby měli dostatek času na vyřízení studentských víz a přípravu na přesun do Hongkongu.
Rozhodnutí o přijetí jsou obvykle k dispozici 1 měsíc po uzávěrce přihlášek a úspěšní uchazeči budou informováni e -mailem. Žadatelé, kteří neobdrželi nabídku, budou znovu zváženi v následujících kolech, až do konce přijímacího cyklu.
Požadavky na přijetí
Aby byl kandidát způsobilý pro přijetí do programu Master of Science v marketingovém programu, musí:
- Mít uznávaný titul nebo ekvivalent;
- Získat prohlášení dvou rozhodčích o jeho vhodnosti pro Program; a
- Získejte skóre TOEFL/IELTS*, pokud nejste z anglické střední univerzity.
Minimální požadavek na skóre: TOEFL: 80 | IELTS: 6 (bez subtestu pod 5,5)
Online testy TOEFL iBT® Home Edition a IELTS nejsou akceptovány.
Skóre GMAT/GRE nejsou požadována, ale dobré skóre GMAT/GRE bude příznivě zvažováno a může být užitečné v okrajových případech.
Uchazeči obecně nejsou během přijímacího řízení povinni zúčastnit se pohovoru.
*Školní kódy pro zprávy o skóre testů:
TOEFL: 9671 | GRE: 2482 | HKU Master of Science v marketingu GMAT: FS2-WL-12
Zprávy o skóre TOEFL a IELTS jsou platné pouze dva roky. Zprávy o skóre GMAT jsou platné po dobu pěti let. Pokud například odešlete svůj formulář žádosti 2. října 2020, bude za platný považován pouze protokol z testu TOEFL/IELTS provedeného po 1. říjnu 2018. Rovněž se ujistěte, že nám zajistíte včasné obdržení oficiální zprávy o testu, protože testovací orgány nemusí vaši zprávu vydat, když platnost testu vypršela.
Školné
Navrhované školné za příjem 2022 činí 330 000 HK $*.
Po obdržení nabídky budou uchazeči povinni sjednat zálohu 85 000 HK $*, aby potvrdili své přijetí. Zůstatek bude splatný ve 2 splátkách během jednoho akademického roku, bez ohledu na počet kurzů absolvovaných v každém modulu.
K dispozici je také nevratný poplatek za přihlášku ve výši 300 HK $.
*podléhá změnám a konečnému schválení The University of Hong Kong
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MSc v marketingu
- Belfast, Spojené království
Master of Science ve strategickém managementu a marketingu
- Msida, Malta
MSc v globálním marketingu
- London, Spojené království