
Magistr in
Mistr v módních propagačních a komunikačních strategií
Haute Future Fashion Academy

Klíčová informace
Umístění kampusu
Milano, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Úvod
PODPORA A KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE MÓDŮ
Fashion Vyhlašovatel je osoba, která je hlavně zodpovědný za módní značka komunikační strategie a propagace. Jeho úkolem je zprostředkovat značky vizi, styl a hodnoty, podpora módy a luxusu výrobků, organizováním akcí, výstav, módní přehlídky, prezentace a reklamní kampaně s cílem proměnit výrobek do objektu touhy, zesilovač něčí osobnosti , která je schopna svést a fascinovat.
Vedoucí tiskového oddělení často řídí vnější vztahy společnosti, manipulace vztahy s novináři, inzerenty, styl studia a všechny z nejdůležitějších zúčastněných stran.
Cílem magisterského kurzu je vyškolit odborníky na vysoké úrovni, kteří jsou schopni úspěšně provádět komunikační a propagační činnosti v rámci Fashion systému.
Didaktický program je zaměřen na analýzu komunikačních strategií a podporou Fashion nebo luxusní produkt a poskytuje srovnávací studii různých News Tvorba a životní styl zpráv techniky.
Na konci magisterského kurzu, budou studenti získali hluboké znalosti o módní systému, jakož i módní a Luxury trhu, budou získali specifické odborné znalosti v oblasti módy a Luxury výrobků komunikace, se naučili všechny tajemství spojené s tiskové kanceláře činnosti a bude schopen vyvinout účinné strategie podpory.
Tento kurz je zaměřen na:
- Studenti, kteří již získali dobrou přípravu v propagace a komunikace.
- Odborníci v odvětví, kteří chtějí zdokonalit své dovednosti.
- Studenti, kteří nemají odpovídající zázemí, ale kdo může vyplnit jejich kulturní a provozní nedostatky tím, že navštěvuje prodloužení kurzy.
Studijní plán
- High-End Luxury Brand Display
- High Society Sociologie
- Současné umění
- Koncepce inovace a komunikace
- Obsah Strategie Fashion Promotion
- Pokročilé Výzkumné metody
- Vývoj a technologie médií
- PR pro Luxury
- Módní akce a veletrhy
- Novinky Making základní dovednosti
- Advanced Prezentace projektu
Koučování JEDNÁNÍ
- Self Vedení
- Emoční inteligence (EQ)
- Komunikační dovednosti
- Motivace a inspirace
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Master in Fashion Direct: Brand & Communication Management
- Milan, Itálie
Master in Fashion Direction: Řízení & udržitelnosti značky
- Milan, Itálie
Akademický mistr v módní komunikaci a uměleckém směru
- Rome, Itálie
- Milan, Itálie