MSc v mezinárodním obchodním managementu s marketingem
Heriot-Watt University Dubai
Klíčová informace
Umístění kampusu
Academic City, Spojené arabské emiráty
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
AED 78 750 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Všechny školné včetně DPH
Úvod
Přehled
Naše MSc Mezinárodní řízení podniku s marketingovým programem je zaměřen na absolventy, kteří mají malé nebo žádné obchodní nebo manažerské zázemí v jejich prvním stupni a kteří si přejí získat širokou obchodní kvalifikace pro zlepšení jejich budoucí kariérní vyhlídky, nebo pro ty, kteří chtějí rozvíjet podnikání znalosti a dovednosti řízení, které jim umožní změnit nebo rozvíjet svou kariéru.
Mezinárodní Pathways řízení podnikání
Naše MSc Mezinárodní obchodní management s marketingem je jedním ze tří specializovaných Pathways které nabízíme v mezinárodním řízení podniku. Programy se zabývají klíčovými otázkami v mezinárodním obchodním řízení, včetně mezinárodního podnikatelského prostředí, stejně jako význam strategie, financí, marketingu a organizačního chování. Pak se zaměřujete na rozvoj konkrétních znalostí a dovedností ve vybraném předmětu Pathway v rámci přípravy na kariéru v této oblasti.
Mezinárodní zaměření programu přitahuje studenty z celého světa a poskytuje bohaté učební prostředí, kde jsou sdíleny mezinárodní zkušenosti a praxe.
Studenti mají také možnost účastnit se týmových projektů, vedení a síťových akcí během prvních týdnů programu.
Doba trvání programu
- Plný úvazek: 12 měsíců
- Na částečný úvazek: 24 měsíců
V lednu
Studenti jsou v lednu zapojení do programu MSc v programu IBM.
Studenti, kteří začínají program v lednu, by si měli všimnout, že pracují na plný úvazek po dobu dvou semestrů (12 měsíců) disertační práce (únor až duben, 3 měsíce) (celkem 16 měsíců) nebo na částečný úvazek po dobu 4 semestrů (24 měsíců) disertační práce Března až srpen, 6 měsíců) (celkem 30 měsíců).
Studenti, kteří se přihlašují k přijímacím programům v lednu, nemusí být během letní přestávky v kampusu.
Obsah kurzu
Všechny subjekty získají mezinárodní pohled na podnikání a zaměřují se na praktické otázky a aktuální témata managementu, stejně jako klíčové teorie řízení.
Studenti si vyberou jednu Pathway ze tří (Marketing, Lidské zdroje nebo Finance). Všichni studenti Mezinárodního obchodního managementu v Dubaji budou studovat stejný soubor povinných kurzů bez ohledu na Pathway ale mají možnost vybrat si z řady možností závislých na Pathway . Studenti provádějí disertační práci v oblasti zvolené Pathway .
Mezinárodní obchodní kontext
Semestr 1 (povinný)
Zkoumá povahu reakce firmy na výzvy internacionalizace zkoumáním strategického základu, metody a směru mezinárodních strategií. Zkoumá jak občany s více, tak i mikroúrovni a využívá konvenčních strategických nástrojů ke studiu mezinárodních strategií.
Konkurenční strategie
Semestr 1 (povinný)
Zkoumá, jak společnosti soutěží tím, že rozvíjejí a porozumí interakci a vztahům mezi teoretickými pojmy; zkoumá jednotlivé složky modelů strategického řízení a zvažuje, jak mohou společnosti dosáhnout a udržet konkurenční výhodu.
Marketing
Semestr 1 (povinný)
Pozorování role marketingu a jeho aplikace v mezinárodním obchodním kontextu, zdůraznění zásadní role současných problémů v marketingu jako součásti konkurenceschopného globálního prostředí.
Podniková ekonomika
Semestr 2 (povinný)
Poskytuje znalosti a porozumění základním principům a pojmům mikroekonomie a makroekonomie a je schopen aplikovat tyto znalosti a porozumění při analýze řady ekonomických problémů.
Výzkum filozofie a praxe
Semestr 2 (povinný)
Poskytuje porozumění výzkumu společenských věd, stejně jako teorii a přístupů k výzkumu. Rozvíjí praktické dovednosti (tj. Kvantitativní a kvalitativní techniky) v analýze dat, aby transformovala suroviny na informace, které řídí hodnocení marketingového managementu.
Mezinárodní marketing
Semestr 2 (povinný)
Tento kurz rozvíjí hlubší porozumění marketingovému prostředí a rizikovým faktorům v globálním kontextu zkoumáním dopadů globalizace a mezinárodních struktur na marketingové strategie a také zkoumá rostoucí etické dimenze marketingových přístupů.
Kariéra
Absolventi nalezli zaměstnání v rozmanitém manažerském a provozním postavení v:
- Účetnictví a finance
- Marketing
- Řízení operací a programů
Požadavky anglického jazyka
Tam, kde angličtina nebyla prostředkem výuky na střední škole, musí žadatelé prokázat znalost anglického jazyka, která odpovídá IELTS 6.5 (se všemi prvky předávanými v 6.0 nebo vyšším). Žadatelé, kteří ukončili středoškolské a terciární vzdělávání, budou muset poskytnout písemné doklady. Vyžaduje se minimálně roční studium na plný úvazek v angličtině.
Termín podání žádosti
Náš dubajský kampus provozuje průběžný celoroční přijímací proces: Jakmile je jeden příjem uzavřen, začneme přijímat žádosti o další. Je také možné odložit počáteční datum až na jeden rok.
Většina studentů platí 6–10 měsíců před zvoleným příjmem. Můžeme přijímat žádosti až 3 týdny před začátkem každého příjmu, ale měli byste si uvědomit, že pozdní přihláška bude téměř jistě znamenat zpoždění v poskytování základních administrativních služeb, jako je studentská imatrikulační karta (bez které nebudete přístup do knihovny nebo online služeb).
Přijímací řízení
Osnovy
Mezinárodní obchodní řízení Pathways
Náš MSc International Business Management with Marketing je jedním ze tří specialistů Pathways které nabízíme v oblasti International Business Management. Programy pokrývají klíčové otázky v řízení mezinárodního obchodu, včetně mezinárodního obchodního prostředí, stejně jako důležitost strategie, financí, marketingu a organizačního chování. Poté se zaměříte na rozvoj konkrétních znalostí a dovedností ve zvoleném Pathway v rámci přípravy na kariéru v této oblasti.
Mezinárodní zaměření programu přitahuje studenty z celého světa a poskytuje bohaté vzdělávací prostředí, kde se sdílejí mezinárodní zkušenosti a praxe.
Studenti mají také příležitost zúčastnit se akcí zaměřených na budování týmu, vedení a vytváření sítí během prvních týdnů programu.
Délka programu
- Plný úvazek: 12 měsíců
- Zkrácený úvazek: 24 měsíců
Obsah kurzu
Všechny předměty mají mezinárodní pohled na podnikání a zaměřují se na praktické problémy a aktuální témata v managementu i na klíčové teorie managementu.
Studenti si vyberou jednu Pathway ze tří (marketing, lidské zdroje nebo finance). Všichni studenti International Business Management v Dubaji budou studovat stejnou sadu povinných kurzů bez ohledu na Pathway ale mají možnost vybrat si z řady možností závislých Pathway Studenti vypracují disertační práci v oboru, který si vybrali Pathway .
Mezinárodní obchodní kontext
Semestr 1 (povinné)
Zkoumá povahu reakce firmy na výzvy internacionalizace zkoumáním strategického základu, metody a směru mezinárodních strategií. Zkoumá jak nadnárodní, tak mikronárodní společnosti a využívá konvenční strategické nástroje ke studiu mezinárodních strategií.
Konkurenční strategie
Semestr 1 (povinné)
Zkoumá, jak společnosti soutěží tím, že rozvíjí a chápe interakce a vztahy mezi teoretickými koncepty; zkoumání jednotlivých složek modelů strategického řízení a zvažování, jak mohou společnosti dosáhnout a udržet konkurenční výhodu.
Marketing
Semestr 1 (povinné)
Pohled na roli marketingu a jeho aplikaci v mezinárodním obchodním kontextu, zdůraznění zásadní role současných problémů v rámci marketingu jako součásti stále více konkurenčního globálního prostředí.
Podniková ekonomika
Semestr 2 (povinné)
Poskytuje znalosti a porozumění základním principům a konceptům mikroekonomie a makroekonomie a je schopen tyto znalosti a porozumění aplikovat při analýze řady ekonomických problémů.
Výzkum filozofie a praxe
Semestr 2 (povinné)
Poskytuje porozumění společenskovědnímu výzkumnému procesu, stejně jako teorii a přístupy k výzkumu. Rozvíjí praktické dovednosti (tj. kvantitativní a kvalitativní techniky) v analýze dat, aby transformovala nezpracovaná data na informace, které vedou k oceňování marketingového managementu.
Mezinárodní marketing
Semestr 2 (povinné)
Tento kurz rozvíjí hlubší porozumění marketingovému prostředí a rizikovým faktorům v globálním kontextu tím, že zkoumá dopady globalizace a mezinárodních struktur na marketingové strategie a také zkoumá rostoucí etické dimenze marketingových přístupů.