Magistr in
Magistr v pokročilém výzkumu v marketingu
Grenoble IAE

Klíčová informace
Umístění kampusu
Saint-Martin-d'Hères, Francie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 343 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
* za rok pro evropské studenty; 3862 EUR ročně pro studenty ze zemí mimo EU
Úvod
Magisterský program „Pokročilý výzkum v marketingu“ navrhuje školení v technikách a metodách výzkumu a také hluboké teoretické znalosti v marketingu. Výlučně zaměřený na aspekty metodologie výzkumu a rozvoj pokročilých vědeckých poznatků v marketingu zaručuje získání vynikajícího porozumění procesu výzkumu a vysoké úrovně odborných znalostí v marketingu. Doktorský program Management Sciences of Grenoble IAE
(EDSG) poskytuje příležitost studentům, kteří chtějí získat doktorský titul (Ph.D.), aby mohli pokračovat ve studiu po magisterském programu.

Silné stránky
Školení v oblasti výzkumu na vysoké úrovni zaměřené výhradně na marketing
Specialita „Advanced Research in Marketing“ zajišťuje vynikající školení v oblasti výzkumu prostřednictvím různých kurzů a seminářů, jejichž cílem je poskytnout potřebné znalosti a know-how týkající se obecné metodiky výzkumu a metod a technik pro sběr a analýzu kvalitativních a kvantitativních dat. recenze literatury, návrhy článků a především výzkumná diplomová práce umožňuje studentům seznámit se se všemi aspekty výzkumné práce. Diplomová práce je také příležitostí, zejména pro studenty, kteří chtějí získat doktorský titul, otestovat jejich dovednosti, kompetence a motivace v kontextu autonomního výzkumného projektu prováděného s pomocí vedoucího diplomové práce zvoleného studentem a na téma určené rovněž studentem po dohodě s jeho vedoucím.
Tato specialita také pomáhá studentům získat nejmodernější vědecké znalosti v oblasti marketingu, zejména prostřednictvím studia a analýzy článků publikovaných v nejlepších mezinárodních vědeckých časopisech. Tento program je navržen tak, aby povzbudil studenty k obohacení jejich porozumění marketingovým konceptům a základním teoriím s cílem rozvíjet skutečné odborné znalosti a kritickou vizi marketingového pole. Toto ponoření do marketingu je také výhodou pro studenty, kteří úspěšně dokončí program a chtějí pokračovat v kariéře v marketingu nebo poradenství. Mohlo by to také usnadnit přípravu soutěžní zkoušky pro výuku na středním vzdělávání (CAPET nebo Agrégation du secondaire).
Aktivní a stimulující prostředí „převrácené výuky“ k rozvoji schopností kritického myšlení a syntézy
Specialita „Pokročilý výzkum v marketingu“ navrhuje pedagogický přístup, který se jasně odlišuje od tradičních přístupů obecně používaných ve vysokoškolském vzdělávání. Inovativní přístup „učení praxí“, při kterém student dosahuje vysoké kompetence v marketingu prostřednictvím praxe a výzkumných činností, se používá jako součást strukturovaného procesu učení. Výukové prostředí založené na vynikajícím výzkumu a nejnovějších vědeckých pokrokech umožňuje studentům rozvíjet a používat základní výzkumné dovednosti, které jsou důležité jak v profesionálním, tak v akademickém světě. Je navrženo tak, aby umožnit studentům osvojit si koncepty, o kterých se bude během semináře diskutovat, analyzovat je, diskutovat o nich. Studenti budou tyto pojmy konfrontovat se svými stávajícími základními znalostmi, obohatí je svou vlastní prací a naučí se je shrnout, zejména na „Grand Oral“ "(Závěrečná ústní zkouška) perspektiva. Proto jsou studenti odpovědní za poskytování znalostí každému pokročilejšímu." chod. Profesor, který má kurz na starosti, má pouze roli facilitátora, katalyzátoru nápadů a v případě potřeby se znovu zaměřuje na konkrétní úspěchy. Intelektuální požadavek je náročný a náročný, a proto se od studentů požaduje, aby byli aktivní prostřednictvím svých čtení, prezentací článků, prezentace literatury, výměn kolem analýzy konkrétní vědecké práce atd.
Všechno přispívá k posílení jejich osobní kapacity pro analýzu a reflexi, jejich kritického myšlení a schopnosti sumarizovat. Tyto vlastnosti vyhledávají zejména poradenské firmy v oblasti marketingu. Rovněž podporují úspěch v konkurzních zkouškách na střední škole, stejně jako četné prezentace, stejně jako „Grand Oral“ (závěrečná ústní zkouška) a obhajoba diplomové práce, což jsou skutečně vynikající způsoby, jak se připravit na ústní testy ty soutěže. Kromě toho se účast na každoročním projektu výzkumu založeném na různých kurzech provádí společně se studenty specializace „Marketing Quanti“. To vede studenty k rozvoji jejich osobní organizace, reaktivity, schopnosti pracovat za přísných časových omezení, dodržování termínů, ale také týmové práce.
Zkušený a vysoce kvalitní personál fakulty
Všichni učitelé zapojení do specializace „Pokročilý výzkum v marketingu“ jsou zkušení učitelé a výzkumní pracovníci, kteří jsou zvyklí vést výzkumné projekty a vědecké konference na významných mezinárodních kongresech, publikovat ve vědeckých časopisech a dohlížet na Ph.D. studenti. Jejich odborné znalosti a know-how v těchto oblastech jim umožňují poskytnout studentům jemné pochopení toho, co je výzkum v marketingu, a vědeckých poznatků, které přináší. Díky zkušenostem s doktorandským dohledem, pravidelnou účastí na doktorské obhajobě a schopností dohlížet na výzkumné práce (Habilitation à Diriger des Recherches nebo HDR) jsou profesoři programu obzvláště kompetentní a úspěšní v supervizi studentů po celou dobu jejich studia studia, zejména za vypracování diplomové práce. Členy fakulty poskytující kurzy v oboru „Advanced Research in Marketing“ jsou všichni aktivní členové výzkumného centra CERAG, které těží z podpory CNRS (National Center for Scientific Research) a které patří mezi přední výzkumná centra v managementu ve Francii. . Rovněž se významně podílejí na činnosti akademických a vědeckých orgánů, sdružení a časopisů v oblasti jejich specializace.
Zvýhodněný přístup na doktorskou školu v oboru Management Sciences (EDSG) pro doktorský kurz
Pokud studenti splní všechny požadavky (ve své diplomové práci získávají alespoň 12/20 a zajišťují supervizi své disertační práce u profesora týmu), specializace „Pokročilý výzkum v marketingu“ jim umožňuje přímý přístup k doktorská vysoká škola věd o managementu (EDSG č. 275) Université Grenoble-Alpes. Tento doktorský (Ph.D.) program poskytuje doplňkové školení v oblasti výzkumu po dobu tří let psaní disertační práce. Obhajoba disertační práce vede k získání titulu doktor v manažerských vědách.
Doctoral College in Management Sciences (EDSG) zahrnuje sto doktorandů. Přisuzuje granty studentům na základě různých kritérií, jako je excelence předchozího vzdělávacího programu, mobilita studenta nebo jeho vědecké téma. Tyto granty umožňují studentům výplatu během tří let studia v EDSG.
Záviděníhodné pracovní a životní zařízení
- Moderní, dobře vybavené budovy, zejména v oblasti IT zdrojů (hardware a různorodý software pro analýzu dat), v rámci Grenoble IAE .
- Přístup k bibliografickým databázím usnadňujícím výzkumné práce a přítomnost knihovny specializované na různé oblasti věd o managementu v Grenoble IAE .
- Výjimečný studentský život na akademické půdě, v zachovaném přírodním prostředí, umožňující provozování různých sportů, a to i na světové úrovni.
- Mnoho studentských klubů oživuje každodenní studentský život.
Tento program je pro vás
Studenti, kteří mají první ročník magisterského studia, nejlépe se základním školením v oblasti marketingu / managementu (magisterský titul 1, obchodní školy, manažerské školy atd.), Se mohou přihlásit. Specializace „Pokročilý výzkum v marketingu“ je otevřena také studentům z technických škol, agronomie, farmacie, politologie, psychologie, sociologie, cizích jazyků aplikovaných na management atd. Tato specializace oceňuje rozmanitost kurzů, protože marketing je, ze své podstaty disciplína otevřená mnoha dalším vědám (psychologie, sociologie, filozofie, ekonomie atd.).
Program je kompletně vyučován v angličtině, je usnadněna integrace zahraničních studentů, avšak za předpokladu, že ovládají anglický jazyk.
Kariérní možnosti
Mnoho absolventů specializace „Pokročilý výzkum v marketingu“ (Master of Marketing), poté, co obhájili disertační práci na doktorské škole (EDSG), nyní působí ve funkci, ať už na univerzitě, obchodní škole nebo ve společnosti. Ostatní se ke společnosti připojili bezprostředně po svém mistrovi s různými pozicemi:
- Audrey Ballandras, analytik průzkumu trhu ve společnosti Woolcott Research Pty Ltd Sydney (Austrálie)
- Youssef Bouallala, národní programový ředitel ve Švýcarské agentuře pro rozvoj a spolupráci (Maroko)
- Marion Decroux, výzkumná ex. Výzkumná excelence v týmu ASI, Ipsos Ženeva (Švýcarsko)
- Sandrine Girollet, výzkumná analytička, UFC Que Choisir (Paříž)
* Tento program také usnadňuje přístup ke konkurenčním zkouškám pro střední vzdělávání (CAPET, Agrégation du secondaire)
Galerie
Ideální studenti
Studenti, kteří mají první ročník magisterského studia, nejlépe se základním školením v oblasti marketingu/managementu (master 1, obchodní školy, manažerské školy atd.), Jsou vyzváni, aby se přihlásili. Specializace „Pokročilý výzkum v marketingu“ je otevřena také studentům z inženýrských škol, agronomie, farmacie, politologických studií, psychologie, sociologie, cizích jazyků aplikovaných na management atd. Rozmanitost kurzů je v této specializaci oceňována, protože marketing je ze své podstaty disciplínou otevřenou mnoha dalším vědám (psychologie, sociologie, filozofie, ekonomie atd.).
Program je zcela vyučován v angličtině, usnadňuje se integrace zahraničních studentů, za předpokladu, že ovládají anglický jazyk.
Kariérní možnosti
Mnoho absolventů specializace „Advanced Research in Marketing“ (Master of Marketing), po obhájení doktorské disertační práce na Doctoral College (EDSG), jsou nyní v kanceláři, buď na univerzitě, obchodní škole nebo společnosti. Ještě pořád, jiní vstoupili do společnosti bezprostředně po svém Mistrovi, s různými pozicemi:
- Audrey Ballandras, Analytik průzkumu trhu ve společnosti Woolcott Research Pty Ltd Sydney (Austrálie)
- Youssef Bouallala, národní programový ředitel Švýcarské agentury pro rozvoj a spolupráci (Maroko)
- Marion Decroux, Výzkum Ex. Excellence výzkumu v týmu ASI, Ipsos Ženeva (Švýcarsko)
- Sandrine Girollet, analytik výzkumu, UFC Que Choisir (Paříž)
*Tento program také usnadňuje přístup k soutěžním zkouškám pro sekundární vzdělávání (CAPET, Agrégation du secondaire)