Keystone logo
Georgian Technical University Velitel ve vodovodu, vypouštění vody a racionální využití a ochrana vodních zdrojů
Georgian Technical University

Velitel ve vodovodu, vypouštění vody a racionální využití a ochrana vodních zdrojů

Tbilisi, Gruzie

2 Years

Angličtina

Plný úvazek

Request application deadline

Request earliest startdate

GEL 5 500 / per year *

Na kampusu

* Roční výuka pro zahraniční studenty

Stipendia

Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium

Úvod

Cíle programu

  • Magisterský program v oblasti zásobování vodou, vypouštění vody a racionálního využívání a ochrany vodních zdrojů poskytuje svým absolventům znalosti a dovednosti požadované na trhu k samostatnému a svobodnému zahájení výstavby vodovodních a kanalizačních systémů a ke správnému řízení procesu výstavby Udržitelným a bezpečným způsobem.
  • Naučí poskytovat racionální využívání a ochranu vodních zdrojů v současné situaci.
  • Učí řešit komplexní inženýrské a ekologické problémy při výstavbě vodovodů a kanalizací.
  • Naučí samostatně pracovat s normativní dokumentace související projektové a převést objekt výstavby do těžby orientované na kvalitu.

Popis programu

Program byl vyvinut podle systému ECTS, 1 kredit se rovná 27 hodinám, což znamená kontakt a nezávislé pracovní doby. Rozdělení kreditů zastoupených v učebních osnovách. Rozdělení kreditů zastoupených v učebních osnovách. Pokračování programu je 2 roky (4 semestry) a zahrnuje 120 kreditů (ECTS) Základní kurzy - 75 kreditů a výzkumná část - 45 kreditů.

První ročník výuky (dva semestry 21-21 týdnů) je naplánován následovně: dva týdny, zvláště v týdnech VII a XIV poskytly střednědobé zkoušky, tj. Trvání učení a střednědobé vyšetření je 17 týdnů. Během studií XVIII. A XXI. Týdne byly poskytnuty zkoušky (hlavní a doplňkové zkoušky). V prvním semestru tohoto roku se naučí 5 kreditů 1 předmět, 7 kreditů 1 předmětu a 9 kreditů 2 předměty. Ve druhém semestru se naučíte 5 kreditů 2 předměty, 7 kreditů 1 předmětu, 8 kreditů 1 předmětu a prospektu / Průzkumu, který odhaduje 5 kreditů.

  1. ročník učebního procesu ve třetím semestru se naučí 5 kreditů 1 předmět, 7 kreditů 1 předmět, 8 kreditů 1 předmětu a výzkumná / experimentální součást, která odhaduje 10 kreditů. Ve čtvrtém semestru dokončí magisterské diplomové práce. Absolvování a prezentace diplomové práce zahrnuje 30 kreditů.

Program Předpoklady

Studijní práva na magisterský program je oprávněna osoba, která má alespoň bakalářský nebo ekvivalentní akademický titul a má znalosti angličtiny na úrovni B2.2, která musí být schválena příslušným certifikátem od instituce se zvláštní akreditací nebo zkouškami poskytnutými univerzitou v testování Centrum univerzity. Osoba bude zapsán na základě výsledků Graduate Record zkouška (založeno na Graduate Record zkouška a testy ve specializovaných předložených v anglickém jazyce). Testy vzorků budou zveřejněny na webových stránkách Ministerstva školství GTU nejméně jeden měsíc před zahájením zkoušek Http://gtu.ge/study/index.php. Přístup k magisterskému programu bez složení zkoušky může být stanoven ministerstvem školství a vědy.

Výsledky výuky / kompetence

Znalosti a porozumění

  • Má důkladné a systematické znalosti v oblasti konstrukce a designu.
  • Má dovednosti pro správnou identifikaci a posouzení rizikových faktorů při návrhu, konstrukci a údržbě systémů pro dodávku vody a vypouštění vody.
  • Má dovednosti pro racionální využití a ochranu vodních zdrojů;
  • Má schopnost pochopit, jak řešit problémy, které mohou vzniknout při konstrukci a projektování vodovodních systémů a systémů pro vypouštění vody.
  • Má znalosti, aby pochopil nutnost technicky zvětšených organizačních a ekonomických rozhodnutí nezbytných k vyřešení stávajících problémů.
  • Má dovednosti a odborné znalosti, aby řádně připravoval stavební práce a řídil stavební a instalační práce na vodovodních a výdejních systémech.
  • Má dovednosti a znalosti, aby nezávisle analyzoval podmínky provozních vodovodů a systémů vypouštění vody a v případě potřeby rozvíjel a realizoval jejich výztužné a rekonstrukční práce.
  • Má základní a systematické znalosti stavebních norem a pravidel a komplexních otázek souvisejících s technologickými procesy při stavbě.

Použití znalosti

  • Má schopnost najít originální způsob řešení komplexního problému ve stavebním procesu.
  • Schopnost samostatně plánovat experimenty a analytické údaje pomocí nejnovějších metod a přístupů.
  • Je schopen pracovat podle požadavků nezávisle na konstrukci vodovodních a kanalizačních systémů.
  • Má schopnost racionálního využívání a ochrany vodních zdrojů;
  • Má schopnost navrhnout vodovodní a kanalizační systémy a zajistit technologické procesy udržitelným a spolehlivým způsobem;
  • Dokáže zajistit výstavbu vodovodních a kanalizačních systémů pomocí moderních konstrukčních technik a technologií.

Tvorba úsudky

  • Schopnost vyhledávat komplexní a neúplné informace z výzkumné literatury a internetu; K závěrům založeným na kritické analýze.
  • Schopen správně porozumět rizikovým faktorům a posoudit je a rozhodnout se na základě kritické analýzy při navrhování, konstrukci a provozu systémů pro zásobování vodou a vypouštění vody.

Komunikační dovednosti

  • Schopnost komunikovat závěry, argumentaci a metody výzkumu s akademií a profesionální komunitou.
  • Schopnost samostatně poskytovat informace související se stávajícími problémy, nápady a způsoby řešení v písemné formě (podrobná zpráva) a ústně do akademické sféry a odborné veřejnosti, v případě potřeby používat nástroje IKT.
  • Má schopnost účastnit se diskusí se specializovanými odborníky. Je schopen jasně a podrobně komunikovat o svých závěrech a metodách aplikovaného výzkumu.

Učící schopnosti

  • Má schopnost strategicky plánovat svou studii a provádět komplexní hodnocení.
  • Schopen samostatně studovat a pokračovat ve studiu v další fázi aplikací získaných poznatků.
  • Schopnost kriticky zhodnotit své znalosti a dále rozvíjet odborné dovednosti.

Hodnoty

  • Je schopen zhodnotit své postoje vůči hodnotám a přispívat k zavedení nových hodnot.
  • Absolventi mají schopnost jednat v souladu se základními etickými zákony.
  • Má schopnost respektovat ekologické systémy a přebírat odpovědnost z hlediska ochrany životního prostředí.
  • Schopnost dodržovat profesní hodnoty (upřímnost, občanské povědomí a aktivismus, přesnost, přesnost, objektivita atd.).
  • Účast na zavádění nových hodnot zaměřených na zajištění veřejné bezpečnosti, zdraví a dobrých životních podmínek.

Formy a metody dosažení výsledků učení

Přednáška
Seminář (pracuje ve skupině)
Praktická cvičení
Laboratorní třídy
Výzkum Component
Konzultace
praxe
Nezávislá práce
Diplomová práce Způsoby výuky během studijního procesu Následující metody se používají ke studiu specifik kurzu, který je uveden v učebních osnovách předmětu;

  1. Společná práce ; Použití této metody znamená rozdělit studenty do samostatných skupin a dát každé skupině svůj vlastní úkol. Členové skupiny pracují na svých otázkách individuálně a zároveň sdílejí své názory se zbytkem skupiny. Podle vzneseného problému je možné v tomto procesu posunout funkce mezi členy skupiny. Tato strategie zajišťuje maximální zapojení studentů do procesu učení.
  2. Demonstrační metoda vyžaduje prezentaci informací pomocí vizuálních pomůcek. Je docela efektivní při dosažení požadovaného výsledku. Často je vhodné prezentovat materiál současně zvukovými a vizuálními prostředky. Materiál může být prezentován jak učitelem, tak studentem. Tato metoda nám pomáhá učinit zřetelnější kroky vnímání učebního materiálu, specifikovat, jaké kroky mají studenti samostatně podniknout; Zároveň tato strategie vizuálně ukazuje podstatu problému / problému. Demonstrace může být velmi jednoduchá.
  3. Slovní nebo ústní metoda zahrnuje přednášku, vyprávění, rozhovor atd. Během procesu učitel vysílá, vysvětluje materiál verbálně a studenti ho vnímá a učí se pochopením a zapamatováním.
  4. Písemná metoda zahrnuje následující formy činnosti: kopírování, psaní poznámek, složení diplomových prací, psaní eseje apod.
  5. Laboratorní metoda zahrnuje následující formy činnosti: provádění experimentů, zobrazování video materiálů atd.
  6. Praktické metody spojují všechny formy výuky, které stimulují rozvíjení praktických dovedností studentů. V tomto případě student samostatně provádí různé činnosti na základě získaných znalostí, např. Terénní studium, výukové praktiky, terénní práce atd.
  7. Vysvětlující metoda je založena na diskusi o dané problematice. V procesu vysvětlování materiálu učitel přináší konkrétní příklady, jejichž podrobná analýza se provádí v rámci daného tématu.
  8. Výrobní praxe
  9. Projektování a prezentace projektu. Při navrhování projektu student aplikuje znalosti a dovednosti, které získal při řešení problému. Výuka formou projektování zvyšuje motivaci a odpovědnost studentů. Práce na projektu zahrnují fáze plánování, výzkumu, praktické činnosti a prezentace výsledků podle zvolené problematiky. Projekt je považován za ukončený, pokud jsou jeho výsledky jasně, přesvědčivě a správně prezentovány. Může se provádět jednotlivě, ve dvojicích nebo ve skupinách; Také v rámci jednoho nebo několika předmětů (integrace předmětů); Po dokončení je projekt prezentován velkému publiku.

Oblasti zaměstnanosti

Poznatky získané absolventy programu mohou úspěšně pracovat v takových systémech vodovodů a odpadních vod jako "Gruzínská vodárenská a energetická společnost" a "Gruzínská sdružená vodárenská společnost", "průmyslové a obchodní podniky, občanské organizace, vládní agentury, poradenství Firem a agentur, mezinárodních organizací, energetických společností, příslušných ministerstev a jejich přidružených agentur; Dozor a architektura služby obce; Stavební agentury, obecní úřady, vodárenské agentury, regionální, obecní a národní kanalizační organizace a další organizace.

O Škole

Otázky

Podobné kurzy

  • Mistři v řízení přírodních zdrojů
    • Las Vegas, Spojené státy americké
  • Magisterský studijní program Environment, zemědělství a řízení zdrojů (INTER-EnAgro)
    • Zagreb, Chorvatsko
  • Master of Mineral Resource Governance (výzkum)
    • Johannesburg, Jihoafrická republika