Master in Society, Communication and Media (SCM)
Faculty of Social Sciences, Charles University (FSV UK)
Klíčová informace
Umístění kampusu
Prague, Česká republika
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 6 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
30 Apr 2024
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
* 4
Úvod
Master in Society, Communication and Media (SOCOME) je dvouletý postgraduální program, který studentům poskytuje znalosti a analytické dovednosti v oblasti mediálních studií a sociologie. Program pomáhá studentům porozumět a analyzovat úlohu masových médií a sociálních médií v současných společnostech.
Absolventi se seznámí se znalostmi klasických a aktuálních teorií masové společnosti, masových médií a sociálních médií, které jsou pro budoucí odborníky v dané oblasti zásadní. Absolventi navíc získají hluboké znalosti o metodikách a aplikacích při studiu médií a společnosti.
Kromě toho, že studentům poskytuje robustní zázemí v teoretických znalostech a metodologii, program klade důraz na rozvoj kritického myšlení a praktických dovedností studentů v oblasti empirického sociálního výzkumu. Díky širokému rozsahu kompetencí získaných a prohlubovaných během studia se absolventi stávají vysoce ceněnými odborníky v mnoha profesích v oblasti mediálního průmyslu, vztahů s veřejností, aplikovaného sociálního výzkumu, veřejné správy, místní a globální správy, nevládních organizací, think-tanků , politických stran a akademické obce.
Více informací o programu je k dispozici na http://studyatiss.fsv.cuni.cz/master-society-communication-media/. Otázky lze zaslat e -mailem na adresu [email protected] nebo [email protected].
Přijímací řízení
Galerie
Kariérní možnosti
Absolvent má znalosti o současných médiích a sociologických teoriích i kvalitativních a kvantitativních metodách použitelných pro empirický výzkum v sociologii a mediálních studiích. Jsou také schopni připravit, vést a realizovat sociologický či mediální výzkum. Program připravil absolventa pro širokou škálu profesí v prostředí agentur nebo aplikovaného výzkumu, ať už jde o neziskový, ziskový nebo veřejný sektor. Absolvent může zastávat různé pozice od masmediálního analytika až po zástupce pro styk s veřejností. Absolvent je rovněž připraven k dalšímu studiu sociologie či mediálních studií v ČR i v zahraničí.