Mistr v řízení, marketingu a logistiky
Free International University of Moldova
Klíčová informace
Umístění kampusu
Chisinau, Moldavsko
Jazyky
Angličtina, Rumunština, Ruština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 1 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Rumunští studenti: 500 EUR / rok; Studenti EU: 1 000 EUR / rok; Studenti ze zemí mimo EU: 2000 EUR / rok
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
- Úroveň kvalifikace: 7 Úroveň ISCED
- Trvání: 2 roky
- Počet kreditů: 120 ECTS, 4 semestry
- Nejčasnější datum zahájení: říjen 2020
- Jazyky: rumunština, ruština, angličtina, francouzština
- Poplatek za školné:
- Studenti EU: 1 000 EUR / rok
- Rumunští studenti: 500 EUR / rok
- Studenti ze zemí mimo EU: 2000 EUR / rok
Popis programu
Magisterský program je zaměřen na školení specialistů v oboru ekonomických věd.
Magisterský program z managementu, marketingu a logistiky s trváním dvou let (čtyři semestry) a akumulací 120 ECTS je složen ze základních kursů soustředěných v prvním semestru pro rozvoj znalostí. Druhý semestr zahrnuje kursy zaměřené na politiky a strategie specifické pro magisterský program. Předmět je zaměřen na realizaci znalostí na základě studia funkčních a oborových specializačních modulů. Během druhého roku jsou studenti schopni přizpůsobit svá studia zvýšenou flexibilitou a výběrem různých volitelných předmětů. Studenti se budou muset zúčastnit stáže, aby mohli své zkušenosti s praxí uvést do praxe, a své studium zakončí výzkumnou diplomovou prací.
Kompetence a dovednosti
Hlavní technické kompetence se týkají hodnocení, učení a využívání výsledků výzkumu v ekonomických činnostech mezinárodních organizací; identifikace a provádění činností pomocí inovativních metod a technik řízení; Rozhodování ve společnosti s přihlédnutím k podnikovým hodnotám, finančním strategiím, personálnímu managementu atd.
Kariérní vyhlídky
Magisterský program poskytuje studentům výjimečné kariérní vyhlídky pro jejich budoucí kariéru tím, že reaguje na rostoucí poptávku po mladých absolventech s manažerskými dovednostmi v mezinárodních společnostech.
Magisterský program v oblasti managementu, marketingu a logistiky připravuje mladé lidi na kariéru v podnikání a podnikání a na práci v podnicích různých organizačních struktur, nadnárodních společností; ekonomické struktury, výzkumné instituce, analytická a odborná střediska, v oblasti řízení, marketingu, logistiky, obchodu a inovací. Absolvent magisterského programu bude schopen pracovat jako manažer, brand manager, projektový manažer, marketingový manažer, produktový manažer, mediální konzultant, PR manager, manažer distribuce, logistik, marketingový specialista, výzkumný pracovník atd.
Free International University of Moldova"}" />
© Free International University of Moldova
Mezinárodní perspektivy
Kromě mezinárodně orientovaného kurikula budou mít studenti příležitost prožít cizí kultury a perspektivy prostřednictvím výměnných programů s více než 100 partnerskými univerzitami po celém světě. Významné mezinárodní příležitosti nabízejí také pracovní skupiny složené z mezinárodních studentů, přednášky zahraničních hostujících profesorů i mezinárodní studijní cesty.
Osnovy
Semestr 1
- Ekonomický manažer založený na řešení problémů (workshopy)
- Modelování obchodních procesů
- Metodika a etika výzkumu v ekonomických vědách
- Strategické řízení a obchodní strategie
- Marketing Analytics
- MSс Operace, logistika a řízení dodavatelského řetězce
Semestr 2
- Srovnávací studie: Regulace, zásady, reformy a trendy v řízení, marketingu a logistice (workshopy)
- Teorie rozhodnutí
- Regulace podnikatelského prostředí a komerčního využití v mezinárodních smlouvách
- Marketingová strategie a plánování
- Marketingový poradenský projekt
- Strategie pro udržitelnou obchodní logistiku
- Strategie dodavatelského řetězce a udržitelnost
Semestr 3
- Financování podnikání. Ekonomická analýza manažerských rozhodnutí
- Řízení inovací a vývoj nových produktů
- Řízení marketingu mezi podniky: globální perspektiva
- Návrh a správa integrované marketingové komunikace
- Návrh síťové nabídky a globální logistika
- Analýza dodavatelského řetězce a rozhodování
- Stáž
Semestr 4
- Výzkum a zpracování diplomových prací
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mistr v digitálním marketingu v Madridu
- Barcelona, Španělsko
- Madrid, Španělsko
Master in Digital Marketing in Barcelona
- Barcelona, Španělsko
Master in Communications a budoucí marketing v Madridu
- Madrid, Španělsko