MSc Ferrieres
Ferrières
Klíčová informace
Umístění kampusu
Ferrières-en-Brie, Francie
Jazyky
Angličtina, Francouzština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
18 - 24 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 19 500 / per course
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Jan 2025
Úvod
Ferrieres MSc si klade za cíl rozvíjet výkonné jednotlivce, kompetentní vedoucí pracovníky a všestranné podnikatele v oblasti pohostinství, gastronomie, akcí a řízení luxusních služeb.
Jako absolvent Ferrieres MSc budete schopni:
- Řídit se a vést ostatní jako pozitivní a etický vůdce a vybudovat vysoce výkonný tým.
- Předvídat chování zákazníků a jeho dopad na vývoj podnikání.
- Zaměřte se na servisní přístup, poskytování služeb, kvalitu a inovace udržitelným způsobem.
- Použijte manažerské, finanční a marketingové znalosti na projektu, který pilotujete.
- Zaměřte se na analýzu dat, elektronickou distribuci a strategie řízení příjmů.
- Řídit složité projekty a vývoj produktů ve stále se měnícím prostředí.
- Podporujte kolektivní inteligenci a prostředí pro spolupráci.
Vzdělávací metody
Kromě základních akademických kurzů, Ferrieres Positive Education Approach. Zahrnuje učení prostřednictvím praktických obchodních projektů i pozitivních psychologických intervencí založených na důkazech (projekt Ferrieres Students Wellbeing Project). Konference, semináře a workshopy vám umožní prohloubit své sebeuvědomění, identifikovat své hodnoty a silné stránky a rozvíjet svůj jedinečný pozitivní styl vedení a řízení. Rozvíjí schopnost efektivně řídit čas, stres a priority ve vašem profesním i osobním životě.
Ve spolupráci s partnerskými společnostmi budete mít příležitost zapojit se do odvětví, prozkoumat nové odborné znalosti a rozšířit svůj profil.
- Většina kurzů probíhá formou workshopu.
- Vaši studijní facilitátoři jsou aktivní profesionálové nebo akademici.
- V případě potřeby budete mít prospěch z překlenovacích kurzů kulinářských základů, managementu potravin a nápojů, managementu pohostinství, managementu luxusních služeb a financí v pohostinství.
- Vaše profesionalizace je srdcem Ferrieres MSc s týdenními setkáními, mistrovskými kurzy, debatami a studiem s nabídkou exkurzí.
- Kurz trvá více než 4 pracovní dny, což zbývá čas na práci na částečný úvazek.
Program
Titul Ferrières lze získat za 18, 24 nebo 36* měsíců v závislosti na zvolené cestě. Níže naleznete podrobnosti o programu v kampusu Ferrières Pro více informací o dvojitých diplomech nás prosím kontaktujte.
Jarní semestr MSc1 se zaměřuje na NEZBYTNÉ ZÁKLADY pro vaši budoucí kariéru bez ohledu na požadovanou specializaci. Základní odbornost a základní humanitní vědy. Tento semestr zahrnuje hlavní projekt s jedním z našich mezinárodních partnerů.
Podzimní a jarní semestr MSc2 se zaměřují na upevnění vašich znalostí, uplatnění vašich kompetencí a prohloubení SVÝCH ODBORNOSTÍ ve zvoleném oboru. Během tohoto semestru budete pracovat na svém závěrečném podnikatelském projektu a také na svém akademickém výzkumu MSc. Flexibilita je klíčová, proto kromě svého oboru budete moci absolvovat 4 kurzy z jiných oborů.
Zatímco v Ferrières budete mít od pondělí do čtvrtka v průměru 22 hodin týdně aktivit včetně kurzů, mistrovských kurzů a setkání. Měli byste očekávat, že stejné množství času strávíte prací na projektech, asociativními činnostmi a osobním rozvojem.
Majoři
Ve Ferrieres věříme, že úspěch začíná intenzivním akademickým programem zahrnujícím směs teoretických kurzů, aplikovaných projektů, praktické práce a cvičení pro osobní rozvoj.
Objevte náš nový magisterský obor!
Luxusní branding a elektronické obchodování ve francouzštině*
Luxusní byznys vždy podléhal různým výkladům. Luxusní společnosti, ovlivněné geopolitikou a v poslední době e-revolucí, musí neustále přizpůsobovat své strategie.
Nové generace a jejich motivační hybatelé vedou značky k implementaci převratných změn. V důsledku toho je rozvoj nezbytných sociálních dovedností a odborných znalostí v daném odvětví zásadní pro vedení budoucnosti luxusních značek. Proto tento učební plán umožňuje studentům rozvíjet pragmatické a kreativní myšlení spolu s podnikatelským duchem a mezinárodní vizí.
Studenti, kteří úspěšně dokončili tento učební plán, ovládají aplikaci luxusních strategií a taktik, vytvářejí kompletní a relevantní obchodní, marketingové a komunikační plány pomocí digitálních nástrojů, což usnadňuje přechod od obchodních modelů založených na produktech k marketingu zkušeností.
Možnost dvojitého titulu s GEM Grenoble Ecole Management & Ecole 89
*Tato soustředění jsou vedena ve francouzštině s materiály kurzu v angličtině. Závěrečnou práci lze napsat ve francouzštině.
Luxusní pohostinství a inovace
Kurikulum Luxury Hospitality & Innovation je mezipředmětová specializace, kde se studenti aktivně podílejí na projektové práci týkající se strategie, marketingu, komunikace a obchodních operací. Tato možnost pokrývá hlavní aspekty odvětví luxusního pohostinství, včetně luxusního podnikání a inovací a zajišťuje implementaci kreativní zákaznické zkušenosti (globalizované, místní, personalizované). Absolventi luxusního pohostinství mohou postoupit ke kariéře v mezinárodním pohostinství a v luxusním sektoru zaměřeném na služby.
Možnost dvojitého titulu se Skema Business School & GEM Grenoble Ecole de Management.
Návrh gastronomických služeb a akcí
Management stravovacích služeb se ukázal jako zásadní v obchodních operacích a v posledních letech se objevilo mnoho profesí spojených s event managementem v kulturním, obchodním, volnočasovém nebo sportovním kontextu. Tato možnost seznamuje studenty se strategickým rozvojem a umožňuje jim zajistit pozici na manažerské úrovni v hotelech, restauracích, eventech a cateringových společnostech nebo se vyvíjet směrem k firemním pozicím a podnikatelským kariérám.
Mezipředmětové moduly navíc připravují studenty na to, aby se stali zdatnými profesionály již od samého dne jejich promoce.
Možnost dvojitého titulu s GEM Grenoble Ecole de Management.
Marketing a distribuce vína
Vinařství je obor pro zapálené jednotlivce, kteří chtějí spojit povolání a profesi. Jako u všech Ferrières specializací je tato cesta velmi praktická a zároveň jsou studenti vybaveni obecnými obchodními kompetencemi a projektovou praxí. Zaměřuje se na vývoj produktů, distribuci, merchandising, vyjednávání a enologii.
Potenciálních kariér je mnoho, jmenujme jen několik: nákup, marketing, komunikace, export nebo produktový manažer.
Možnost dvojitého titulu s GEM Grenoble Ecole de Management
Příjmy a distribuce
Manažer výnosů v sektoru pohostinství je zapojen do každého jednotlivého milníku na cestě zákazníka, a to jak online, tak offline. Profesionál v oblasti správy příjmů by proto měl dosáhnout úrovně kompetence v obecném řízení, marketingu, distribuci, financích a analýze dat (Big Data). Kromě toho, že mohou těžit z průřezových kurzů, studenti se učí z podnikových her a získají dobré základy v pokročilé správě dat, digitálním marketingu, distribuci, optimalizaci cen a výkonu.
Možnost dvojitého titulu s GEM Grenoble Ecole de Management
Rozvoj pohostinských talentů
Lidský kapitál je jedním z nejcennějších aktiv, které může pohostinská instituce nabídnout. V tomto ohledu se cesta 'Hospitality Talent' zaměřuje na obohacení cesty zaměstnance. Student získá manažerské schopnosti i pokročilé dovednosti v oblasti náboru, školení a řízení výkonu. Budoucí absolvent bude schopen plánovat procesy integrace, implikace, uznání a rozvoje talentu každého zaměstnance. Absolvent Hospitality Talent se může zapojit do rozvoje a řízení značky zaměstnavatele i jeho náborových strategií. Student se stává obchodním partnerem nebo členem výkonného výboru instituce.
Možnost dvojitého titulu s GEM Grenoble Ecole de Management
Digitální strategie pohostinství ve francouzštině*
Tato možnost je určena pro jednotlivce, kteří přitahují inovativní komunikační technologie a přitahují je výzvy digitální revoluce. Tato oblast je interdisciplinární a je zaměřena na digitální marketing, digitální informace a systémy (IT). Zahrnuje také aplikované projektové práce, jejichž prostřednictvím studenti získávají technické znalosti při navrhování strategií použitelných v hotelovém a restauračním průmyslu. Kurz pokrývá náročnou střední cestu mezi byznysem a IT a připravuje budoucí absolventy na manažerské pozice ve výrobní jednotce i na kariéru v poradenství nebo v korporátní kanceláři. Dvojitý diplom se poskytuje na Grenoble School of Management nebo 89 École Supérieure du Numérique.
Přijetí
- Pokračovat s fotografií
- Osobní prohlášení
- Přepisy bakalářských nebo vysokoškolských titulů (180 kreditů)
- Akademické nebo profesionální reference
- Maturitu
- Anglická certifikace (IELTS, Cambridge, TOEFEL)
V rámci přijímacího řízení Vám bude zaslán dotazník.