Ferrières
Úvod
Ferrières Hospitality & Škola luxusního managementu
Volba studia na Ferrières School zahajuje kariéru v sektoru, který se neustále rozrůstá a který nabízí nesčetné profesní příležitosti po celém světě. Ferrières se nachází pouhých 25 km od srdce města světel Paříže, stejně blízko obou hlavních pařížských mezinárodních letišť (Orly a Roissy Charles de Gaulle), a je snadno dostupný z centra Paříže veřejnou dopravou. Ve Ferrières věříme, že úspěch pochází ze solidní teoretické a praktické přípravy v kombinaci s osobním rozvojem.
Cílem Ferrières' je vyvinout špičkové lídry, kteří jsou kompetentní, všestranní a schopní zastávat vyšší manažerské pozice a definovat budoucí potřeby průmyslu.
Abychom zajistili, že vyučované dovednosti a odborné znalosti splňují současné i budoucí potřeby odvětví pohostinství, gastronomie a luxusního průmyslu, vyvinuli jsme program v úzké spolupráci s našimi prestižními partnerskými společnostmi a také s poradci z nejlepších obchodních škol.
VÍCEODVĚTVOVÝ PŘÍSTUP:
Poháněna základními hodnotami tradice a inovace, pokora, práce a otevřená vize, poslání Ferrières je trojí:
- Vzdělávejte budoucí profesionály z celého světa prostřednictvím řady programů, které vyhovují průmyslovým požadavkům v oblasti gastronomie, pohostinství a luxusu: bakalářské, magisterské a kulinářské kvalifikační programy
- Přispějte k prohlubování znalostí a postupů ve třech dimenzích: kultura jídla, management pohostinství, luxus a plánování akcí.
- Posílit vliv a přitažlivost Francie v těchto oblastech excelence.
UNIKÁTNÍ EKOSYSTÉM FERIÉRŮ:
Komplexní ekosystém Ferrières poskytuje studentům výjimečnou profesionální zkušenost a okamžitě je konfrontuje s „francouzskou dokonalostí“ díky řadě restaurací, cateringu a dvěma 4* hotelům a Chateau du Ferrieres. Tato zařízení, která nejsou cvičnými, ale profesionálními jednotkami, jsou řízena týmem zkušených profesionálů v oblasti pohostinství, z nichž někteří jsou laureáti ceny « Meilleur Ouvrier de France ». Nabízejí špičkovou kuchyni a prvotřídní služby náročné klientele.
S narůstajícími kapacitami jsou studenti postupně zařazováni na různé pozice v kuchyních, stolování, nákupu, sommelierském oddělení, baru, front office, guest relations, housekeepingu, prodeji, rezervacích, údržbě, marketingu, financích, e-marketingu a plánování akcí. Tato praktická zkušenost se setkává s akademickým učením.