
Magistr in
Máster en Dirección de Logística, Transporte y Cadena de Suministro
ESIC Business & Marketing School

Klíčová informace
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
14 měsíce
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
EUR 14 800 / per course *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Convocatoria 2023-10: 14.800 €
Osnovy
AKADEMICKÁ STRUKTURA
Hybridní formát umožňuje studentům personalizovat a učinit učení flexibilnějším prostřednictvím trvalého školení. V modelu hybridní třídy je technologie integrována jako další prvek procesu učení, který zaručuje kontinuitu školení za všech okolností.
1. Předměty řízení
- PŘEDMĚTY ŘÍZENÍ
- Inovace ve světě narušení
- Kritické myšlení při rozhodování
- Vědomé vedení
- Přesvědčující komunikace
- Podnikatelská etika a udržitelnost
- Obchodní strategie v globálním prostředí
2. Specializační předměty
SPECIALIZAČNÍ PŘEDMĚTY
Kategorie předmětů
- Řízení projektů
- Finance pro management: vytváření hodnoty pro zúčastněné strany
- Kultura a organizační modely
- Digitální metamorfóza: strategie
Konkrétní předměty vašeho titulu
- E-sourcing dodávky
- Intralogistika
- Lean management
- Mezinárodní doprava a provoz
- Distribuce a poslední míle
- Reverzní logistika
- E-logistika
3.Vliv logistiky na výsledovku
modul SAP
SAP Hana (Systémové aplikace a produkty ve zpracování dat; High Performance Analytic Appliance), třída počítačových systémů ERP (Enterprise Resource Planning), urychluje provoz analytických aplikací a umožňuje vám pracovat s daty současně, což je technologický zážitek, který zahrnuje všechny správa informací prostřednictvím aplikací v reálném čase, užitečná pro malé a střední podniky a velké společnosti.
- CÍLE
- OBSAH
4.TFM
Od účastníků se očekává, že prostřednictvím vypracování diplomové práce budou schopni:
Aplikujte znalosti získané během Programu a porozumějte nejsložitějším a nejnovějším obchodním aspektům.
Využijte kreativní a inovativní přístupy k implementaci konkrétních a měřitelných zlepšení do firemní praxe.
Rozvíjet myšlení a činit informovaná rozhodnutí o složitých aspektech souvisejících s profesionální podnikatelskou etikou, demonstrovat vztah mezi teorií a praxí pomocí relevantní literatury o obchodní strategii a podnikání.
Prokázat efektivní a inovativní vedení při řešení strategických problémů, ovlivňování a podporu všech stran zapojených do procesu.
Identifikujte a používejte nejvhodnější relevantní literaturu, potřebné zdroje a také nejinovativnější studijní a analytické techniky.
Prezentujte nápady a obhajujte proveditelné a životaschopné argumenty s originalitou a kreativitou.