Naše vize vzdělávání

Vzdělávací projekt ESAIP
V ESAIP, lasalské instituci vyššího vzdělávání řízené ideálem „Odpovědné budoucnosti“, poskytujeme vědecká a technická školení na vysoké úrovni, abychom našim studentům pomohli uspět v profesním životě.
Naši studenti jsou vyškoleni tak, aby byli inženýři a manažeři srdce, schopní inovací, iniciativy a odpovědnosti, starostliví o životní prostředí a pozorní vůči vztahům s ostatními, zejména s těmi nejkřehčími.
Naše vize vzdělávání je v lasalské tradici zaměřena na člověka. Vítáme mladé lidi s různým zázemím a tuto heterogenitu předpokládáme prostřednictvím návrhu pedagogického modelu založeného na dialogu, sociální otevřenosti, vzájemné pomoci a rozmanitosti talentů, ve kterém je každý student zodpovědný za své učení a osobní rozvoj.
Toto akademické, technické a humanistické školení je vyjádřeno v každém aspektu našeho vztahu s našimi studenty.
V naší výuce
Bez ohledu na průběh studia a v každém projektu našich studentů škola klade důraz
- lidský rozvoj asertivních, čestných a oddaných profesionálů
- otevřenost vůči ostatním, respekt k volbám a přesvědčením každého člověka a dialog o soužití mezi jednotlivci, národy a kulturami
- probuzení a posílení smyslu pro odpovědnost, spravedlnost a solidaritu
- pozornost na ty nejkřehčí
- otevřenost mezinárodní scéně
V naší podpoře
Celý tým ESAIP je pozorný ke každému z našich studentů.
V blízkosti jsme:
- reagovat na potíže všeho druhu nasloucháním, být k dispozici a poskytovat podporu,
- postupně vést každého studenta při získávání znalostí a rozvoji dovedností podle jeho potřeb a projektů
- připravit je na to, aby se stali aktéry spravedlivější a udržitelnější společnosti
- nabízí možnost duchovní cesty
V našem každodenním pracovním provozu a našem rozvoji
V souladu s naším přesvědčením a naším povoláním ESAIP:
- spolupracuje (ESAIP tým, studenti, absolventi) na dosažení excelence ve vzdělávání
- posiluje prostřednictvím svých partnerství své místní, národní a mezinárodní začlenění
- rozvíjí svou inovační dynamiku prostřednictvím výzkumu
- je zavázána k přísnému řízení, které umožňuje sociální, akademickou a kulturní rozmanitost
- obklopuje se kompetencemi v rámci svých různých rad (dohled, vědecká orientace, strategická orientace…)
