Master of Science (MSc) v umělé inteligenci pro marketingovou strategii
EPITA School of Engineering and Computer Science
Klíčová informace
Umístění kampusu
Paris, Francie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
18 - 24 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 19 400 *
Uzávěrka přihlášek
31 Jul 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* celkové programové poplatky; zahrnout cestovní a ubytovací výdaje na studijní zkušenosti v Dublinu
Úvod
Program EPITA Master of Science in Artificial Intelligence for Marketing Strategy je společný program s EM Normandie School, který trvá 18 měsíců a je vyučován 100% v angličtině v Paříži. Tento program vybavuje studenty dovednostmi AI, aby aplikovali technologii k posílení marketingových strategií společnosti a rozhodovacího procesu. Program, akreditovaný CGE (Conférence des Grandes Ecoles), se skládá ze tříd 3 semestrů na akademické půdě, 1 semestr stáže a studijní zkušenosti v Dublinu.
Ideální studenti
Tento program je otevřen pro kandidáty s 3- nebo 4letým bakalářským titulem (nebo vyšším) bez ohledu na obor jejich bakalářského studia. Z tohoto programu by měli těžit zejména studenti se zázemím v oblasti obchodních studií.
Přijímací řízení
Poplatek za studium programu
Ohlasy studentů
Galerie
Osnovy
Přehled
Program EPITA Master of Science in Artificial Intelligence for Marketing Strategy je společný program s EM Normandie Business School, který trvá 18 měsíců a vyučuje se 100% v angličtině v Paříži. Program akreditovaný CGE (Conférence des Grandes Ecoles) se skládá z 12měsíčních kurzů na akademické půdě, 6měsíční stáže a studijní zkušenosti v Dublinu. K získání titulu musí studenti získat 120 ECTS (European Credits Transfer Systems) a francouzštinu na úrovni A2.
Stáž
Poslední semestr je povinná šestiměsíční stáž, která je základem programu. Studenti získají technické obchodní zkušenosti prací v reálném prostředí, které je připraví na trh práce.
Výsledek programu
Cílem Master of Science in Artificial Intelligence for Marketing Strategy je připravit studenty s dovednostmi AI, aby aplikovali technologii pro posílení marketingových strategií organizace a rozhodovacího procesu.
Absolventi tohoto programu budou schopni využít techniky a nástroje umělé inteligence k:
- zlepšit zkušenosti se zapojením spotřebitelů vytvořením relevantních profilů klientů založených na konceptech KYC (Know Your Customer);
- monitorovat a analyzovat různé komunikační kanály, jako jsou sociální média, a pomáhat porozumět vnímání značky trhem;
- poskytovat společnostem relevantní, včasné a přesné zákaznické služby a interakci se sociálními médii;
- optimalizovat marketingový obsah s cílem zvýšit viditelnost společností a zvýšit návštěvnost webových stránek značek; a
- využít počítačové vidění k revoluci ve strategii vizuální angažovanosti.
Kariérní možnosti
- Enabler dat
- Poradce pro vizualizaci dat
- Marketingový analytik dat
- Podnikatel
- Správce zpravodajů zákazníků
- E-obchodník
- Operační výzkumník
- Obchodní zpravodajský konzultant
- Správce dat
- Analytik dat
- Datový stratég
- Plánovač dat
- Marketingový vědec
- Velký datový konzultant
- Vědecký pracovník
- Marketingový stratég
- Expert / analytik v marketingové analýze / marketingový výzkum / CRM / úvěrová analýza
- Analytik obchodních dat