
MSc in
Magisterský obor Inženýrství a management systémů mobility, specializace v e-mobilitě
HECTOR School of Engineering and Management

Klíčová informace
Umístění kampusu
Karlsruhe, Německo
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
20 měsíce
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
EUR 7 500 / per semester
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2023
Úvod
Účastníci Master of Science in Mobility Systems Engineering and Management se mohou specializovat na e-Mobility.
Technologie pohonů a topologie musí být přehodnoceny s ohledem na zastřešující cíl ochrany klimatu a životního prostředí. Zde je významnou součástí politika, která stanoví rámcové podmínky, ale také dopravní trhy a jejich specifické mechanismy, trendy na dopravních trzích i v ekonomice.
Pro místní dodávky zásuvných a plně elektrických vozidel s elektrickou energií jsou zapotřebí nové koncepce a nové infrastruktury. Energetický management začíná výrobou energie, která by měla být ideálně decentralizovaná, a zahrnuje témata, jako je skladování a distribuce energie, stejně jako inteligentní nové koncepty nabíjení, které jsou založeny na okamžité výrobě a spotřebě energie.
Kromě toho je zde téma NVA (hluk, vibrace, drsnost). To je stále náročnější, protože díky snížené hladině hluku elektrických pohonů jsou slyšitelné zdroje hluku, které jsou u konvenčních vozidel stěží faktorem.
Získejte pochopení rámce pro elektrická a hybridní elektrická trakční vozidla, včetně politiky dopravního trhu, analýzy dopadu klimatu typu zdroj na kolo, hospodaření s energií, a distribuce.
Získejte přehled o hraničních podmínkách elektrických a hybridních elektrických trakčních vozidel, včetně politik dopravního trhu, analýzy dopadu klimatických vlivů na kola, řízení a distribuce energie!
Ponořte se hluboko do témat:
- Požadavky, řešení a výzvy e-mobility
- Vyvažování CO2: Dobře na kolo
- Dopravní trhy a politika
- Distribuce a řízení energie
- Hluk, vibrace a drsnost pro elektronickou mobilitu
- Technologie pohonu a topologie musí být přehodnoceny Markus Breig, KIT
- Technologie pohonů a topologie musí být přehodnoceny
Elektrický hnací ústrojí, tj. mechatronická integrace akumulace energie, výkonové a signální elektroniky, řízení pohonu a elektromotoru, je nejinovativnější a nejdůležitější novou součástí hybridních a plně elektrických vozidel ve srovnání s konvenčními vozidly se spalovacími motory.
S vývojem nových technologií je výkonová elektronika schopna dosáhnout vyšších spínacích frekvencí, aby se snížily ztráty a hluk. Sofistikované řídicí algoritmy dále zlepšují výkon motoru.
Systémy skladování elektrické energie jsou rozhodující pro úspěch pokročilých technologií vozidel. Lithium-iontové baterie se zlepšují a dále vyvíjejí vysokou rychlostí. Alternativní zdroje energie, zejména palivové články, dosahují úrovně technické zralosti, která umožní sériovou výrobu v dohledné budoucnosti.
Zjistěte více o technických součástech elektrického a hybridního hnacího ústrojí, konkrétně o elektrickém stroji, výkonové elektronice (hardware a řídicí software), převodovkách, jízdních odporech a spotřebě energie, jakož i o systémech skladování energie (baterie a palivové články).
Ponořte se hluboko do témat:
- Elektrické pohonné vlaky
- Výkonová elektronika
- Konverze, výstup a skladování energie (baterie a palivové články, úložiště H2)