Keystone logo
Corvinus University of Budapest MSc v oboru marketing
Corvinus University of Budapest

MSc v oboru marketing

Budapest, Maďarsko

4 Semesters

Angličtina

Plný úvazek

Request application deadline

Sep 2023

EUR 3 400 / per semester *

Na kampusu

* za semestr pro uchazeče ze zemí mimo EHP

Stipendia

Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium

Úvod

  • Oddělení odpovědné za program: Ústav marketingu
  • Školitel programu: Dr. Bauer András
  • Bakalářský studijní program: Marketing
  • Specializace: Ekonomická věda
  • Programový čas v semestrech: 4 semestry
  • Jazyk programu: angličtina
  • Místo: Budapešť
  • Divize: Na plný úvazek
  • Typ programu: Normální

Kurz vám nabízí příležitost těžit z celé řady společných základních předmětů sdílených s dalšími magisterskými programy, včetně manažerských kurzů v oblasti kvantitativních metod, podnikové ekonomiky, vedení, manažerského účetnictví, podnikového financování, obchodního práva a marketingového řízení. Také vám dává šanci získat dvojnásobný titul s programem CEMS. Dobývejte pozice v oborech médií, globálního obchodu a online marketingu, včetně odvětví FMCG a malých a středních podniků - ukážeme vám, jak! Přihlaste se nyní!

Školné: 880 000 HUF (≈ 2700 EUR) za semestr pro uchazeče o EHP, 3400 EUR za semestr pro uchazeče ze zemí mimo EHP.

Úroveň kvalifikace dosažitelná v magisterském programu a název certifikace

  • Kvalifikační úroveň: master- (magister, zkratka: MSc).
  • Kvalifikace v maďarštině: okleveles közgazdász marketing szakon.
  • Kvalifikace v angličtině: Economist in Marketing.

Stupně přijaté k přijetí do magisterského programu

Přijato s úplnou úvěrovou hodnotou: z oblasti ekonomických věd, ekonomie a managementu, obchodu a marketingu, mezinárodní ekonomie a financí a účetnictví vysokoškolských studentů a z technické oblasti bakalářský titul technického managementu.

Mohou být zvažovány především s dokončením stanovených kreditů: z oblasti ekonomických věd, lidských zdrojů, cestovního ruchu a stravování, aplikované ekonomiky a profesních instrukcí ve veřejných službách a v bakalářských oborech.

Může být také uvažováno s dokončením definovaných kreditů: vysokoškolské a magisterské kurzy a kurzy, jak jsou definovány podle zákona LXXX z roku 1993 o vysokých školách, který přijímá komise pro převod kreditů vysoké školy na základě srovnání studií, které slouží jako základem kreditů.

Pro osoby s titulem definované minimální požadavky na přijetí do cyklu magisterského studia

Pro vstup do magisterského studia je nutné minimálně 30 kreditů z následujících tematických okruhů:

  • Metodologie (matematika, statistika, informatika) 8-12 kreditů;
  • Teoretická ekonomie (mikro a makroekonomie, mezinárodní ekonomika, regionální ekonomika, ekonomická historie) 8-12 kreditů;
  • Obchodní studie (podniková ekonomika, podnikové finance, marketing, účetnictví, management, lidské zdroje) 10-14 kreditů.

Počet kreditů, které mají být splněny pro magisterský titul: 120 kreditů

  • Stupeň orientace: vyvážený (40-60 procent).
  • Hodnota kreditu práce: 15 kreditů.
  • Minimální kreditová hodnota volitelných předmětů: 6 kreditů.

Mezinárodní standardní klasifikace vzdělání kód oboru vzdělávání: 342

Cíle magisterského studia

Cílem programu je školení marketingových odborníků, kteří provádějí marketingové aktivity v různých obchodních a nepodnikatelských organizacích, institucích a podnicích. Se získanými teoretickými a praktickými schopnostmi jsou schopni rozvíjet marketingovou strategii, řídit různé marketingové aktivity a projekty, různé organizace, procesy a profesionální programy, definovat obsah potřebných marketingových nástrojů, koordinovat plnění úkolů, komunikovat s interní a externí funkce a organizace. Je schopen komunikovat v písemné, ústní formě a moderních nástrojích informační komunikace ve dvou cizích jazycích. Jsou připraveni pokračovat ve výcviku na Ph.D. úroveň.

Profesionální vlastnosti

Vědecké oblasti a oblasti, na nichž je školení založeno, jsou:

ekonomické a sociální vědy (moderní ekonomické teorie, teorie teorie a metodologie, obchod a řízení organizací a podniků, strategické řízení, finanční řízení, problémy v marketingovém řízení, plánování a řízení hodnototvorných a logistických procesů) 25–40 kreditů;

Marketingové studie [plánování a provádění analýzy životního prostředí a trhu, plánování marketingového výzkumu, jeho metodologie, marketingové informace a systémy podpory rozhodování, teorie spotřeby a analýzy chování spotřebitelů, řízení distribuce, řízení prodejních procesů, řízení dodavatelského řetězce, řízení produktů a značek, integrovaný marketing komunikace, komunikační strategie a její nástroje, studie hospodářského a soutěžního práva, plánování a provádění marketingové strategie, marketingové kontroly, interkulturní a mezinárodní marketingové studie, metodologie sociální vědy, učení a aplikace špičkových profesionálních výsledků] 30–40 kreditů.

Poměr kreditů volitelných specializací a profesionálních modulů v programu: 30–45 kreditů.

Požadavky na cizí jazyk

K získání magisterského titulu musí mít student alespoň jednu středně pokročilou státní zkoušku z anglického jazyka „B2“ složeného typu nebo středně pokročilou jazykovou zkoušku typu „B2“ v jiném žijícím cizím jazyce přijatou příslušným studijním oborem, nebo vyžaduje se státní všeobecná zkouška z cizího jazyka vyššího stupně (C1) nebo rovnocenný maturitní vysvědčení nebo diplom).

Požadavky na stáž

Program může být doprovázen stážemi. Požadavky na stáž jsou definovány v učebních osnovách programu.

O Škole

Otázky

Podobné kurzy