
MA in
MA módní žurnalistika a redakční směr
Conde Nast College

Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 29 400 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
25 Sep 2023
* včetně DPH
Připojte se k nám na online informační akce
Zobrazit dostupná data
Úvod
MA Fashion Journalism je jedinečný program zaměřený na průmysl, který vám umožní dozvědět se o módním psaní, redakční praxi a tvorbě obsahu. Na základě znalostí a odborných znalostí společnosti Condé Nast je kurz rozdělen mezi vyučovaný akademický obsah, praktické a technické workshopy, nezávislý výzkum a také mistrovské kurzy od předních profesionálů v oboru při zkoumání kreativních, komerčních a kritických dimenzí tisku, digitální a zážitkové módy. média.
Program se nachází v portfoliu módních médií vysoké školy, které také zahrnuje magisterské kurzy v kreativním směru pro módu a módní mediální strategii. Studenti MA Módní žurnalistiky budou sdílet některé vyučovací hodiny a projekty s ostatními mistry módních médií, aby podpořili spolupráci a zajistili, že studenti získají holistické chápání módních mediálních průmyslů.
Condé Nast College of Fashion & Design se silně zaměřuje na přípravu pro průmysl. Program si klade za cíl podporovat efektivní přechod ze studia do zaměstnání, propojení teorie a akademického studia s průmyslovou praxí. Seznámíte se se skutečnými situacemi v oboru, které vám umožní nadále rozvíjet své znalosti a porozumění a rozvíjet nové dovednosti na vysokou úroveň po ukončení studia. V průběhu kurzu máte také možnost absolvovat 4týdenní relevantní pracovní zkušenosti v rámci svého profesního rozvoje.
Výsledek programu
Účelem tohoto programu je poskytnout vám příležitost stát se efektivním praktikem ve vámi vybrané oblasti v rámci módních médií. Kurz si klade za cíl rozvinout klíčové přenositelné dovednosti v oblasti komunikace, kritického myšlení, reflace a projektového řízení a připravit vás na inovaci a posunutí hranic jako vypravěče módy, vůdce mediálního podnikání nebo vizuálního komunikátoru.
Kariérní možnosti
Díky našemu jedinečnému přístupu do módního průmyslu připravuje vysoká škola studenty na zaměstnání prostřednictvím živých průmyslových projektů a pracovních stáží a poskytuje studentům a absolventům odborné kariérové poradenství.
V posledních letech vedl technologický vývoj v tomto odvětví k novým příležitostem a již neexistuje tak výrazné oddělení mezi módními médii a módním maloobchodem. Odstranění těchto hranic rozšířilo rozsah dostupných kariér.
Odborníci na módní média nyní hladce přecházejí mezi rolemi v časopisech a pozicích s významnými módními značkami a maloobchodníky, díky čemuž je MA Fashion Journalism relevantní pro stále širší škálu pracovních příležitostí. V rámci módních médií obecně a konkrétně žurnalistiky je kurz vhodný pro ty, kdo chtějí vykonávat kariéru jako:
- Editory
- Spisovatelé
- Novináři
- Tvůrci obsahu
- V průběhu kurzu budou studenti zkoumat role nastíněné v mastheads časopisu a rostoucí role v digitálních médiích.
Galerie
Osnovy
Struktura kurzu
Program je strukturován jako čtyři 10týdenní semestry. První tři jsou vyučovány a poslední semestr je věnován samostatnému studiu k dokončení závěrečných projektů a diplomové práce. Struktura programu se skládá z modulů, které jsou sdíleny napříč všemi mediálními programy, které se zaměřují na výzkumné dovednosti a budování kritického povědomí o aktuálních problémech, stejně jako o vývoji v módním a mediálním průmyslu, spolu s moduly specifickými pro program, které vám umožní získat technické a praktické dovednosti v souladu. s vašimi kariérními cíli.
Hlavním zaměřením MA Fashion Journalism je tvorba, editace a psaní obsahu pro tištěné a digitální platformy. Tato možnost je vhodná pro talentované spisovatele a komunikátory s velmi silným portfoliem prací. Moduly v programu jsou:
Kritický výzkum: Porozumění publiku
Účelem tohoto modulu je poskytnout vám přehled o řadě výzkumných metod, přístupů a nástrojů, které jsou zásadní pro rozvoj vhledu do publika. Modul bude pokrývat filozofii výzkumu, etiku, primární a sekundární výzkumné metody, jak analyzovat, vyhodnocovat a šířit výsledky výzkumu. Modul bude zvažovat výzkum v řadě kontextů relevantních pro mediální průmysl a umožní vám porozumět vztahu mezi teorií a praxí.
Budoucnost módních médií
Aby módní média zůstala agilní, je důležité, aby si společnosti, značky, publikace i jednotlivci byli vědomi problémů a příležitostí relevantních pro toto odvětví nyní a v blízké i vzdálené budoucnosti. V rámci toho se seznámíte s dovednostmi vyhodnocování toho, jak společenské, technologické, politické a ekonomické změny a jak ovlivňují módní média. V týmech složených ze studentů z různých mediálních programů budou studenti společně reagovat na vznikající trendy a vytvářet nová řešení, která toho využívají.
Módní psaní a kritika
Tento modul si klade za cíl podpořit vás v rozvoji vašich písemných komunikačních dovedností pro řadu mediálních platforem. I když se tento modul zaměřuje do značné míry na módní žurnalistiku, seznámíte se také s dalšími způsoby psaní, jako je kritika, názory a kreativní psaní pro módu. V rámci rozvoje svých schopností psaní získáte příležitost upravovat texty ostatních, prozkoumat důležitost zpětné vazby v procesu psaní a naučit se pozitivně reagovat na redakční rozhodnutí.
Plánování a správa redakčního obsahu
Tento modul se zaměřuje na roli editora v tištěných a digitálních módních médiích. Abyste tomu porozuměli, dozvíte se o zadávání zakázek a plánování celkového obsahu tištěného časopisu, online publikace nebo digitálního kanálu, abyste zajistili správný tón a zaměření pro značku a publikum. Budou prozkoumány také komerční faktory, které je třeba vzít v úvahu při řízení redakčních rozhodnutí, a jak fungují módní mediální značky ve stále globálnějším a homogenizovanějším sektoru.
Final Masters Project
Během tohoto modulu vytvoříte praktický výsledek v souladu s vaší specializací Pathway a určeným profesním zaměřením. Můžete k tomu přistupovat jako k příležitosti vytvořit portfolio prací, zahájit živý nebo simulovaný průmyslový projekt nebo zaujmout podnikatelský přístup vytvořením projektu, v němž byste mohli pokračovat i po ukončení studia.
Písemná práce bude základem praktického prvku, což vám umožní identifikovat jasné spojení mezi akademickou teorií i vědeckým výzkumem a skutečnou průmyslovou praxí. Cílem je upevnit a zlepšit předchozí učení o programu a poskytuje příležitost vypracovat individuální návrh výzkumu v jakékoli oblasti zájmu související s obsahem programu.
Cílem tohoto projektu je poskytnout vám příležitost provádět živý výzkum v tématu, které vás zajímá, rozvíjet dovednosti v projektovém řízení a zapojit se do plánování profesního rozvoje. V rámci svého profesního rozvoje budete vyzváni, abyste si zajistili relevantní 4týdenní pracovní zkušenosti.
"Těšíme se, že přivítáme ty nejchytřejší a nejschopnější studenty akademie v našich vysoce žádaných programech pracovních zkušeností."
Hazel McIntyre, ředitelka lidských zdrojů, Condé Nast Publications
Kdo vyučuje na Condé Nast College?
Specialista na komunikaci, média a psaní, Johannes Reponen, je programovým ředitelem našeho kurzu MA Fashion Media Practice. V minulosti vedl magisterské studium na London College of Fashion, píše pro řadu publikací o módě a designu a spolupracuje s mezinárodními klienty na budoucím pohledu. S bakalářskými a magisterskými tituly v oboru komunikace a kritiky Johannes v současné době dokončuje svůj doktorandský výzkum.
Mezi hostující přednášející a hostující řečníky patří:
- Osman Ahmed, vedoucí redakční spolupracovník The Business of Fashion
- Georgia Murray, módní redaktorka Refinery29
- Nova Dando, kreativní ředitel
- Aled John, vedoucí obchodního rozvoje společnosti Condé Nast International
- Paul Nesbitt, vedoucí výzkumu publika ve společnosti Condé Nast International
- Dr Kate Nelson Best, vědkyně v oblasti módy a médií
- Marcus Agerman Ross, zakladatel a redaktor Jocks&Nerds
Studenti kurzu mají také přístup k celoškolnímu průmyslovému programu přednášek, který se koná jednou týdně. Mezi předchozí řečníky patří Victoria Beckham, Suzy Menkes a Becky Smith, abychom jmenovali alespoň některé.