MA módní žurnalistika a redakční směr
Conde Nast College
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 29 950 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
30 Sep 2024
* včetně DPH
Připojte se k nám na online informační akce
Zobrazit dostupná data
Úvod
MA Fashion Journalism je jedinečný program zaměřený na průmysl, který vám umožní dozvědět se o módním psaní, redakční praxi a tvorbě obsahu. Na základě znalostí a odborných znalostí společnosti Condé Nast je kurz rozdělen mezi vyučovaný akademický obsah, praktické a technické workshopy, nezávislý výzkum a také mistrovské kurzy od předních profesionálů v oboru při zkoumání kreativních, komerčních a kritických dimenzí tisku, digitální a zážitkové módy. média.
Program se nachází v portfoliu módních médií vysoké školy, které také zahrnuje magisterské kurzy v kreativním směru pro módu a módní mediální strategii. Studenti MA Módní žurnalistiky budou sdílet některé vyučovací hodiny a projekty s ostatními mistry módních médií, aby podpořili spolupráci a zajistili, že studenti získají holistické chápání módních mediálních průmyslů.
Condé Nast College of Fashion & Design se silně zaměřuje na přípravu pro průmysl. Program si klade za cíl podporovat efektivní přechod ze studia do zaměstnání, propojení teorie a akademického studia s průmyslovou praxí. Seznámíte se se skutečnými situacemi v oboru, které vám umožní nadále rozvíjet své znalosti a porozumění a rozvíjet nové dovednosti na vysokou úroveň po ukončení studia. V průběhu kurzu máte také možnost absolvovat 4týdenní relevantní pracovní zkušenosti v rámci svého profesního rozvoje.
Výsledek programu
Účelem tohoto programu je poskytnout vám příležitost stát se efektivním praktikem ve vámi vybrané oblasti v rámci módních médií. Kurz si klade za cíl rozvinout klíčové přenositelné dovednosti v oblasti komunikace, kritického myšlení, reflace a projektového řízení a připravit vás na inovaci a posunutí hranic jako vypravěče módy, vůdce mediálního podnikání nebo vizuálního komunikátoru.
Kariérní možnosti
Naším cílem je umožnit našim studentům vyniknout ve světě módy. Uvědomujeme si, že prosperující kariéra v tomto dynamickém oboru vyžaduje více než jen akademické znalosti; vyžaduje praktické dovednosti, vedení a příležitosti. Během vaší vzdělávací cesty s námi vám poskytneme řadu možností kariérní podpory přizpůsobené vašim potřebám.
Tento program obsahuje moduly, zkušenosti a příležitosti pečlivě navržené tak, aby vás vybavily základními dovednostmi, znalostmi a praxí, které jsou klíčové pro úspěšnou módní kariéru, od osobního rozvoje po profesionální praxi.
Profesionálové v oblasti módních médií nyní plynule přecházejí mezi rolemi v časopisech a pozicemi u velkých módních značek a maloobchodníků, takže zaměření MA Fashion Journalism & Editorial Direction je relevantní pro stále širší škálu pracovních příležitostí. V rámci módních médií obecně a konkrétně žurnalistiky je kurz vhodný pro ty, kteří se chtějí věnovat následujícím profesím:
- Editory
- Spisovatelé
- Novináři
- Tvůrci obsahu
V průběhu kurzu budou studenti zkoumat role nastíněné v mastheads časopisu a rostoucí role v digitálních médiích.
V rámci obsahu kurzu budete mít k dispozici mnoho prvků a aktivit pro kariérní a profesní rozvoj, včetně:
- Panel kariéry absolventů během úvodního týdne
- Několik workshopů zaměřených na kariéru až do vašeho posledního semestru
- Careers Day na konci kurzu
Budete mít také přístup k našim kariérním službám, včetně, ale nejen:
- Testování sil
- Úprava životopisu a průvodního dopisu
- Mock rozhovory
- Volitelný výukový program 1-2-1 s naším kariérním konzultantem
Předchozí studenti, kteří absolvovali naše vysokoškolské programy, pokračovali v práci v: Condé Nast, Vogue, Glamour, Aisle 8, Net-A-Porter, Harvey Nichols, L'Oréal, Hayley Menzies, Grazia, HanSpringett LTD (AKA H-Lans ), GQ, Harper's Bazaar Arabia, WGSN, TikTok, Tatler, Louis Vuitton, The Times a mnoho dalších.
Galerie
Osnovy
Program je strukturován jako čtyři 10týdenní semestry. První tři jsou vyučovány a poslední semestr je věnován samostatnému studiu k dokončení závěrečných projektů a diplomové práce. Struktura programu se skládá z modulů, které jsou sdíleny napříč všemi programy Fashion Media, které se zaměřují na výzkumné dovednosti a budování kritického povědomí o aktuálních problémech, stejně jako vývoj v módním, mediálním a luxusním průmyslu, spolu s moduly specifickými pro program, které vám umožní získat technické a praktické dovednosti v souladu s vašimi profesními cíli.
Hlavním zaměřením MA Fashion Journalism & Editorial Direction je tvorba, editace a psaní obsahu pro tištěné a digitální platformy. Tento program je vhodný pro talentované spisovatele a komunikátory s velmi silným portfoliem prací. Moduly v programu jsou:
Kritický výzkum: Porozumění publiku
Účelem tohoto modulu je poskytnout vám přehled o řadě výzkumných metod, přístupů a nástrojů, které jsou životně důležité pro rozvoj vhledu do publika. Modul bude pokrývat filozofii výzkumu, etiku, primární a sekundární výzkumné metody a jak analyzovat, vyhodnocovat a šířit výsledky výzkumu. Modul bude zvažovat výzkum v řadě kontextů relevantních pro mediální průmysl a umožní vám porozumět vztahu mezi teorií a praxí.
Módní mediální budoucnost
Aby módní média zůstala agilní, je důležité, aby si společnosti, značky, publikace i jednotlivci byli vědomi problémů a příležitostí relevantních pro toto odvětví nyní a v blízké i vzdálené budoucnosti. V rámci toho se seznámíte s dovednostmi při hodnocení společenských, technologických, politických a ekonomických změn a s tím, jak tyto změny ovlivňují módní média. V týmech složených ze studentů z různých programů Fashion Media budete společně reagovat na vznikající trendy a vytvářet nová řešení, která toho využívají.
Módní psaní a kritika
Cílem tohoto modulu je podpořit vás ve vývoji vašich písemných komunikačních dovedností pro celou řadu mediálních platforem. I když je tento modul velmi zaměřen na módní žurnalistiku, budete také seznámeni s jinými způsoby psaní, jako je kritika, názor a kreativní psaní pro módu. V rámci rozvíjení vašich písemných schopností získáte příležitost upravovat spisy druhých, zkoumat důležitost zpětné vazby v procesu psaní a naučit se, jak pozitivně reagovat na redakční rozhodnutí.
Plánování a správa redakčního obsahu
Tento modul se zaměřuje na roli editora v tisku a digitálních módních médiích. Abychom tomu porozuměli, dozvíte se o uvedení do provozu a plánování celkového obsahu tištěného časopisu, online publikace nebo digitálního kanálu, zajištění správného tónu a zaměření pro značku a publikum. Budou také prozkoumány komerční faktory, které je třeba vzít v úvahu při řízení redakčních rozhodnutí a jak značky módních médií fungují ve stále globálnějším a homogenizovanějším odvětví.
Závěrečný magisterský projekt
Během tohoto modulu vytvoříte praktický výsledek v souladu s vaší programovou specializací a identifikovaným profesním zaměřením. K tomu budete také nevyhnutelně přistupovat jako k příležitosti vytvořit nebo vylepšit portfolio prací, zahájit živý nebo simulovaný průmyslový projekt nebo zaujmout podnikatelský přístup vytvořením projektu, ve kterém byste mohli pokračovat i po ukončení studia.
Písemná práce bude základem praktického prvku, což vám umožní identifikovat jasné spojení mezi akademickou teorií, vědeckým výzkumem a skutečnou průmyslovou praxí. Cílem je upevnit a zlepšit předchozí učení o programu a poskytnout příležitost vypracovat individuální výzkumný návrh v jakékoli oblasti zájmu související s obsahem programu.
Cílem tohoto projektu je poskytnout vám příležitost provádět živý výzkum na téma, které vás zajímá, rozvíjet dovednosti v projektovém řízení a zapojit se do plánování profesního rozvoje.