MA Módní Komunikace
Conde Nast College
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 29 950 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
30 Sep 2024
* 24 950 GBP (UK) | 29 950 GBP (mimo Spojené království) včetně DPH
Připojte se k nám na online informační akce
Zobrazit dostupná data
Úvod
Náš program MA Fashion Communication slouží jako mimořádná brána pro profesionály a postgraduální studenty, kteří hledají vstup do podmanivého světa módy. Dosahuje toho prostřednictvím pečlivě sestavené série modulů, které osvětlují minulost, přítomnost a budoucnost módního průmyslu. Díky silnému spojení s Condé Nast Publications poskytuje tento kurz studentům exkluzivní přístup k vnitřnímu fungování módního průmyslu, doprovázený bezprecedentní úrovní podpory.
Nachází se v postgraduálním portfoliu módního podnikání akademie, které zahrnuje také magisterské programy v oblasti strategie luxusní značky a podnikání a podnikání: módní a kreativní průmysl, a díky naší MA Fashion Communication budete sdílet některé přednášky a projekty se svými protějšky v jiném módním podnikání. magisterské programy. Tento přístup založený na spolupráci zajišťuje, že získáte holistické a dynamické porozumění odvětví módního podnikání.
Tento program je promyšleně přizpůsoben tak, aby vám umožnil vybojovat si své místo v módním průmyslu, i když vám v této oblasti chybí předchozí zkušenosti. Objevíte se vybaveni cenným souborem přenositelných dovedností a hlubokým rezervoárem znalostí, připraveni vyniknout v rozmanité řadě kariérních příležitostí v tomto odvětví. Budete pokrývat komunikaci značky, marketingovou strategii a výzkumné metody pro módní a kreativní průmysl. Budete vyzváni, abyste prozkoumali nápadité myšlení o budoucnosti módy se zaměřením na inovace a prognózování a rozvíjeli dovednosti spolupráce a propojení s průmyslem prostřednictvím projektu zaměřeného na průmysl.
Zejména Condé Nast College se může pochlubit jedinečným přístupem k významným osobnostem z oboru, včetně redakčních a obchodních týmů stojících za ikonickými publikacemi, jako jsou VOGUE, GQ, Glamour, Tatler, House & Garden, World of Interiors a WIRED. Tato jedinečná výhoda nám umožňuje kombinovat akademickou přísnost s vynikajícími průmyslovými propojeními a vytvářet tak vzdělávací prostředí jako žádné jiné.
Na Condé Nast College of Fashion & Design je evidentní náš neochvějný závazek k přípravě na průmysl. Tento program je pečlivě vytvořen tak, aby prozkoumal krajinu příležitostí v módní a kreativní sféře, což z něj činí přitažlivou vyhlídku pro vás bez ohledu na to, z jaké minulosti jste. Během programu vám bude také nabídnuta jedinečná příležitost zapojit se do čtyřtýdenní pohlcující pracovní zkušenosti, která je důležitou součástí vaší cesty profesního rozvoje.
Kariérní možnosti
Naším cílem je umožnit našim studentům vyniknout ve světě módy. Uvědomujeme si, že prosperující kariéra v tomto dynamickém oboru vyžaduje více než jen akademické znalosti; vyžaduje praktické dovednosti, vedení a příležitosti. Během vaší vzdělávací cesty s námi vám poskytneme řadu možností kariérní podpory přizpůsobené vašim potřebám.
Tento program obsahuje moduly, zkušenosti a příležitosti pečlivě navržené tak, aby vás vybavily základními dovednostmi, znalostmi a praxí, které jsou klíčové pro úspěšnou módní kariéru, od osobního rozvoje po profesionální praxi. Kurz je vhodný pro zájemce o kariéru v následujících profesích:
- Vydejte se na cestu ke kariéře v oblasti komunikace, PR, marketingu, brandingu nebo propagace v rámci módních a souvisejících odvětví životního stylu buď v rámci interní agentury pro značku.
- Práce v trendech, budoucím myšlení a inovacích v rámci módní komunikace.
- Práce pro kreativní, PR nebo brandingovou agenturu , která poskytuje služby módním značkám.
- Pokračujte v kariéře v sektoru akcí .
V rámci obsahu kurzu budete mít k dispozici mnoho prvků a aktivit pro kariérní a profesní rozvoj, včetně:
- Panel kariéry absolventů během úvodního týdne
- Několik workshopů zaměřených na kariéru až do vašeho posledního semestru
- Careers Day na konci kurzu
Budete mít také přístup k našim kariérním službám, včetně, ale nejen:
- Testování sil
- Úprava životopisu a průvodního dopisu
- Mock rozhovory
- Volitelný výukový program 1-2-1 s naším kariérním konzultantem
Předchozí studenti, kteří absolvovali naše vysokoškolské programy, pokračovali v práci v: Condé Nast, Vogue, Glamour, Aisle 8, Net-A-Porter, Harvey Nichols, L'Oréal, Hayley Menzies, Grazia, HanSpringett LTD (AKA H-Lans ), GQ, Harper's Bazaar Arabia, WGSN, TikTok, Tatler, Louis Vuitton, The Times a mnoho dalších.
Galerie
Osnovy
Program je strukturován jako čtyři 10týdenní semestry. První tři jsou vyučovány a poslední semestr je věnován samostatnému studiu k dokončení závěrečných projektů a diplomové práce. Struktura programu se skládá z modulů, které jsou sdíleny napříč všemi programy Fashion Business, které se zaměřují na výzkumné dovednosti a budování kritického povědomí o aktuálních problémech, stejně jako vývoj v módním, mediálním a luxusním průmyslu, spolu s moduly specifickými pro program, které vám umožní získat technické a praktické dovednosti v souladu s vašimi profesními cíli.
První termín tohoto magisterského programu zkoumá komunikaci značky a marketingovou strategii v rámci módního a kreativního průmyslu. Kromě toho se seznámíte s řadou výzkumných metod a technik používaných k vytvoření vhledu do publika, abyste zvýšili svou schopnost kriticky a analyticky myslet.
Druhý termín si klade za cíl rozšířit vaši představivost, kreativitu a předvídavost – budete požádáni, abyste si znovu představili módní průmysl a položili si otázku, jak bude móda prožívána a používána v budoucnu. Získáte představu o tom, jak se metody předpovídání módy a předpovědi využívají k navrhování vysoce inovativních konceptů pro budoucí myšlení značky.
Třetí semestr rozvíjí schopnosti spolupráce a vynalézavost a zavádí hlubší spojení s průmyslovými partnery během zavádění projektu zaměřeného na průmysl. Klíčovým prvkem během tohoto funkčního období bude pro vás prozkoumat svou vlastní potenciální roli v oboru a zamyslet se nad tím, jak můžete mít pozitivní dopad prostřednictvím zvoleného specializovaného oboru.
Závěrečný semestr konsoliduje klíčové aspekty vašeho předchozího studia a zároveň vám umožní rozvíjet své vlastní kreativní nápady a koncepty módní komunikace. Závěrečný projekt předložený v tomto semestru pro vás bude příležitostí k prezentaci významného souboru prací souvisejících s vámi zvolenou specializací, podpořené diplomovou prací, která prokáže vaše akademické schopnosti, samostatné myšlení a kreativitu.
Studenti, kteří absolvují tento kurz, mají po absolvování k dispozici širokou škálu příležitostí. Mohou aspirovat na práci v oblasti marketingu, médií, komunikace, PR, brandingu, maloobchodu, sociálních médií nebo kreativní reklamy.
Přijímací řízení
Poplatek za studium programu
Stipendia a financování
V současné době nejsou pro tento kurz k dispozici žádné stipendia ani možnosti financování.