MS ve výzkumu marketingové komunikace
Boston University - College of Communication
Klíčová informace
Umístění kampusu
Boston, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 30 525 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2024
* školné
Úvod
Data jsou novým univerzálním jazykem a prakticky každé odvětví mu musí rozumět, aby uspělo. Využijete jeho potenciál – a svůj vlastní?
Není vyžadováno žádné GRE.
Boston University's Master of Science in Media Science: Marketing Communication Research (MCR) vás připraví poučením o pokročilých výzkumných metodách, které vám umožní získat informace o spotřebitelích, předvídat nákupní chování, vyhodnocovat dopad spotřeby médií a analyzovat spotřebitelské rozhodovací procesy o značkách a službách. , produkty a dokonce i politické kandidáty. Během tří semestrů studenti ovládají kvantitativní a kvalitativní metody, nástroje a techniky, aby lépe porozuměli publiku - jeho hodnotám, zálibám, potřebám a přáním - a přizpůsobili toto porozumění komunikačním strategiím.
Kurz zahrnuje současnou masovou komunikaci, teorii komunikace, výzkum komunikace, výzkum pokročilé komunikace, návrh vzorků a techniky měření a technické psaní pro výzkum komunikace, psaní komunikace. Studenti MCR mají také možnost doplnit základní požadavky svého magisterského titulu o řadu kurzů zaměřených na analýzu sociálních médií a po úspěšném absolvování této sekvence získat kromě magisterského studia také certifikát z analýzy dat. stupeň.
Studenti kombinují tento učební plán s možnostmi učení mimo třídu, jako je výzkum s profesory, stáže a účast v agenturách vedených studenty, jako jsou AdLab a PRLab.
MS in Media Science: Marketing Communication Research (MCR) vás připraví na úspěch v rozvíjejících se oblastech marketingového výzkumu a výzkumu spotřebitelských postřehů. Jedná se o obory, které nabízejí lukrativní pozice na základní úrovni, od marketingového výzkumu a analýzy spotřebitelských dat až po plánování trhu, vizualizaci dat a analytiku.
Učitelé, výzkumníci, mentoři
COM se může pochlubit fakultou nasáklou výzkumem i praxí, velkým počtem a rozmanitými odbornými znalostmi. Jsou mezinárodně uznávanými myšlenkovými vůdci v oblasti reklamy, spotřebitelských postřehů, public relations, mediálního práva, psychologie, politické komunikace, designu a dalších.
Členové fakulty slouží jako mentoři pro studenty tím, že s nimi spolupracují při provádění původního výzkumu. Společně využívají technologii Centra pro výzkum komunikace COM, hlavního výzkumného centra COM ke zkoumání komunikačních fenoménů, a nejmodernější nástroje sociálních médií nabízené v Zimmerman Family Social Activation Center. Zaměstnanci fakulty také pomáhají studentům při přistání na stážích a stipendiích, aby je po promoci umístili k úspěchu.
Účelem
COM se odlišuje od našich vrstevníků. Naše fakulta nabízí směs výzkumníků a odborníků z praxe, kteří podporují mezioborový a praktický přístup k učení. Naše poloha leží v srdci města s elektřinou, mediálně zdatným.
Ale mohou to být sdílené hodnoty COM, na kterých záleží nejvíce. Věříme, že komunikace vyžaduje rozmanitost, kritické myšlení a kreativní vyjádření. Věříme, že komunikace musí být založena na pravdě, autenticitě, účinnosti a účelu. Věříme, že komunikace buduje porozumění mezi lidmi a napříč společností.