MS in Media Ventures - Media Innovation
Boston University - College of Communication
Klíčová informace
Umístění kampusu
Boston, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 30 525 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2024
* školné
Úvod
Možná máte další zabijáckou aplikaci, nebo možná chcete posunout tradičního lídra v oboru na další úroveň. Ať tak či onak, jste připraveni vytvářet budoucnost médií?
Není vyžadováno žádné GRE.
Boston University Master of Science in Media Ventures vás naučí dovednosti, strategii a proces rozvoje vašich nápadů, abyste si vybudovali úspěšnou kariéru – a zároveň vytvořili budoucnost médií.
Budoucnost totiž patří inovátorům. Snílci jsou také skuteční. Začíná to kreativitou na konvergenci médií a technologií. Nápady, které nejen procházejí napříč platformami, ale předpokládají nové.
Znamená to ale také vědět, jak tyto myšlenky aplikovat. O tom je být dělníkem. A o tom je také MS in Media Ventures.
Jeden rok, dvě pobřeží
V rámci programu budete mít možnost absolvovat dvě stáže u začínajících nebo tradičních mediálních společností. Získáte zásadní zkušenosti z reálného světa a síť průmyslových kontaktů.
Dokončení programu MS in Media Ventures trvá 12 měsíců během tří semestrů. Strávte podzim v Bostonu, navštěvujte kurzy, zdokonalujte své inovační dovednosti a rozvíjejte svůj diplomový projekt. Na jaře se pak vydejte do Los Angeles a zažijte inovace v zábavním průmyslu. Během letního semestru absolvují všichni studenti Media Ventures stáž a získají průmyslové kontakty v Los Angeles.
Toto není pasivní program. Učební plán MS in Media Ventures, navržený předními mediálními manažery, je velmi praktický a orientovaný na kariéru.
Začněte myšlenkou a v průběhu programu ji rozvíjejte. Naučte se proces převedení nápadu od konceptu na trh. Poté jej předložte porotě předních mediálních manažerů a podnikatelů. Fakulta Media Ventures, absolventi COM a šikovní mentoři vás provedou procesem, jeden na jednoho.
Program na první pohled
Co se naučíte:
- Strategie, jak přinést nové nápady na mediální trh.
- Jak využít obsah a technologie k vytvoření něčeho originálního a ziskového.
- Praktické podnikatelské nástroje jsou potřebné k testování a vylepšování nového konceptu podniku nebo stávající inovace produktu.
Kurz zahrnuje:
- Vytváření nových nápadů
- Média v evoluci
- Mediální stezka peněz
- Komunikační výzkum
- Multiplatformní propagace a marketing zábavy
- Řada zábavních a mediálních reproduktorů
- Absolventský seminář
- Media Ventures Diplomová práce
- Dva stáže
Jste připraveni jít po stopách kamenců pracujících na strategických, kreativních pozicích na místech, jako jsou Hulu, Apple, YouTube, Bloomberg, Twitter a Pluto TV? Získejte know-how, dovednosti a sebevědomí pro zahájení další fáze své kariéry.
Více než 95 % absolventů COM pracuje v zaměstnáních souvisejících s jejich titulem.
Účelem
COM se odlišuje od našich vrstevníků. Naše fakulta nabízí směs výzkumníků a odborníků z praxe, kteří podporují mezioborový a praktický přístup k učení. Naše poloha leží v srdci města s elektřinou, mediálně zdatným.
Ale mohou to být sdílené hodnoty COM, na kterých záleží nejvíce. Věříme, že komunikace vyžaduje rozmanitost, kritické myšlení a kreativní vyjádření. Věříme, že komunikace musí být založena na pravdě, autenticitě, účinnosti a účelu. Věříme, že komunikace buduje porozumění mezi lidmi a napříč společností.