Keystone logo
鞍山师范学

鞍山师范学

鞍山师范学

Úvod

鞍山师范学Institute je vysokoškolská vysoká škola na plný úvazek, která má jako první na světě Emerald Buddha, asijské slavné horké prameny, národní scénický Qianshan, ve městě Hua Baoyu a hlavní město země z vynikajícího turistického města, civilizovaných měst - -Anshan City, provincie Liaoning .

Škola byla založena v roce 1958 a v roce 1993 byla povýšena na vysokoškolské vzdělání. V roce 2004 prošla vysokoškolským hodnocením pedagogické kvalifikace ministerstva školství. V roce 2011 byla schválena jako postgraduální vzdělávací jednotka pro magisterský studijní program. V roce 2013 byla schválena jako hostitelská instituce čínského vládního stipendia pro mezinárodní studenty v Číně.

Od založení školy před 61 lety se škola držela školního hesla „obě svobodná umění kombinující znalosti a akce“ , řídila se filozofií „ školy zaměřené na vzdělávání, školy založené na kvalitě a služby společnosti“ a řídila se „školním , místním a aplikačně zaměřeným“ vedením školy Umístění , neochvějně následujte konotativní vývojovou cestu se zlepšováním kvality jako jádrem, vytvářením vynikající tradice školního běhu a výcvikem téměř 100 000 vynikajících absolventů pro národní základní vzdělání, ekonomickou konstrukci a sociální rozvoj po celé vlasti Přední.

Škola má v současné době 3 areály o rozloze 750 000 metrů čtverečních a o rozloze 200 000 metrů čtverečních pro výuku a správu výzkumu. K dispozici je 16 středních škol, 3 veřejné vzdělávací a výzkumné oddělení a 1 přidružená střední škola. Stálá aktiva jsou 431 milionů juanů, z čehož výukové a výzkumné vybavení má hodnotu 129 milionů juanů. Knihovna má sbírku 1,116 milionu knih.

Škola má v současné době 1133 učitelů a zaměstnanců, včetně 760 učitelů na plný úvazek a 468 s přidruženými vyššími tituly. Do projektu „Sto talentů“ provincie Liaoning bylo vybráno 5 lidí, včetně 4 výukových týmů na úrovni provincie, 3 profesionálních vedoucích na úrovni provincie, 7 učitelů na úrovni provincie, expertů na mimořádný přínos na úrovni města, předních talentů a talentů na vysoké úrovni Existuje 5 lidí a 58 mistrů lektorů.

Škola má v současné době 7 oborů pro magisterské vzdělávání, kterými jsou předškolní vzdělávání a výuka předmětů (jazyk, matematika, ideologická a politická, chemie, angličtina, fyzika). Existuje 51 vysokoškolských majorů na plný úvazek (pokrývající 8 oborů vzdělávání, svobodných umění, vědy, umění, managementu, strojírenství, práva a historie), 28 vyšších odborných škol a 28 provincií pro vysokoškolské přijetí. Existuje celkem 18 239 studentů různých typů, včetně 180 postgraduálních studentů, 9 170 všeobecných vysokoškolských studentů, 3445 všeobecných studentů vysokých škol a 244 zahraničních studentů. Byla vytvořena koordinace postgraduálního vzdělávání, vysokoškolského studia, odborného vzdělávání, vzdělávání dospělých a mezinárodního vzdělávání studentů. Vývoj školní struktury.

Škola má v současné době 1 provinční úrovni prvotřídní vysokoškolské vzdělávání hlavní model, 1 provinční úrovni hlavní model, 2 provinční úrovni hlavní obory pro transformaci orientovanou na aplikaci, 4 provinční úrovni transformace rozvoje pilotní hlavní obory, 33 provinčních úrovni výukové úspěchy ocenění a ministerstvo školství Učitelská komise má 17 klíčových stavebních kurzů, 17 kurzů kvality na úrovni provincie, 3 učebnice plánování na národní úrovni a 4 základny praktického vzdělávání vysokoškolských studentů na provinční úrovni.

Od „ dvanáctého pětiletého plánu“ škola uskutečnila 357 vědecko-výzkumných projektů nad úrovní provincií, včetně 13 národních projektů, jako je National Natural Science Foundation, National Social Science Foundation a National Art Foundation. Vydala 985 článků nad hlavními časopisy, včetně SCI, EI, CPCI atd. Prohledaly a shromáždily 460 článků, upravily a podílely se na editaci 311 knih a učebnic. Škola hostila „鞍山师范学School of Technology“ a byla publikována v zemi.

Pokud jde o přípravu talentů, škola nadále prohlubuje reformu modelu přípravy talentů, posiluje výhody a vlastnosti vzdělávání učitelů a intenzivně podporuje vzdělávání aplikovaných talentů. Škola pevně zakládá koncept „ celoživotního vzdělávání, celoživotního vzdělávání, všestranného vzdělávání“ , komplexně zavádí komplexní systém lektorů a systém akademických lektorů, zavádí dobrovolnou službu „ run moral “ pro studenty vysokých škol a energicky podporuje koordinaci znalostí, schopností a kvality studentů vývoj. V posledních letech kulturní aktivity školního areálu, třídy, kluby a jednotliví studenti postupně získali ocenění „ Ninth College Campus Culture Construction Outstanding Achievement Award“, „ National Advanced Class Group“, „ National Top 100 Entrepreneurship Association“, „ National Excellent Communist Youth League Member“ a další vyznamenání. Počet studentů účastnících se vědecko-výzkumných projektů, publikačních prací a ocenění v různých vědeckých a technologických soutěžích rok od roku stoupá.

Škola plně využívá výhod humanitních a uměleckých oborů, které pomáhají při budování regionální městské kultury. Spoléhajíc na Centrum výzkumu umění Liu Lanfang, Centrum národních studií a Muzeum umění Liren provádějí výzkum, třídění a šíření regionálních charakteristických kultur, jako je kultura Qianshan, severní keramika, vyprávění příběhů Anshan a průmyslové dědictví. Škola aktivně podporuje integraci výroby a vzdělávání, spolupráci škol a podniků, spolupracuje se známými společnostmi, jako jsou Phoenix Education Group, ZTE Corporation a Dane Group, při výcviku profesionálních talentů a aktivně se spojuje s regionální kulturou, cestovním ruchem, sportem, zdravím a dalšími průmyslovými odvětvími a významně se zlepšily možnosti sociálních služeb.

Škola provádí rozsáhlé mezinárodní výměny a spolupráci a aktivně podporuje mezinárodní školní docházku. Škola dosud podepsala dohody o přátelské spolupráci s více než 100 univerzitami a vzdělávacími výzkumnými institucemi ve více než 20 zemích a regionech, včetně Spojených států, Británie, Francie, Španělska, Polska, Ruska, Austrálie, Nového Zélandu, Nigérie, Peru, Japonska a Jižní Koreje. K podstatným výměnám a spolupráci došlo v mnoha aspektech, jako jsou výměny, výměny mezi učiteli a studenty a kulturní výměny. Jako „ přijímající instituce čínského vládního stipendia pro mezinárodní studenty v Číně“ vyškolila škola více než 3 500 dlouhodobých a krátkodobých mezinárodních studentů z více než 20 zemí.

V posledních letech se sociální vliv školy dále rozšiřuje. Je to místopředseda jednotky Národní aliance pro vzdělávání učitelů místních vysokých škol , družstevní jednotka v oblasti „ tří severů“ vyšších normálních vysokých škol , hlavní školicí základna provinčních mateřských škol , výzkumná základna pro výcvik odborných dovedností provinčních učitelů a provinční kultura a umění. Výměnná základna. Škola také postupně získala vyznamenání jako „ první várka základů společných stavebních a vzdělávacích základen národních socialistů“, „ Škola ideologické a morální výstavby v provincii Liaoning “ a „ Pokročilý kolektiv pro studium v Číně“ provincie Liaoning .

Tváří v tvář budoucnosti bude škola v nové éře držet vysoko nad hlavními myšlenkami myšlenek Si Ťin-pchinga na socialismus s čínskými charakteristikami, plně implementovat ducha 19. Národního kongresu Komunistické strany Číny a plně implementovat ducha Národní vzdělávací konference. Tvrdě pracujte na místních vysokých školách aplikovaných na vysoké úrovni s charakteristickými charakteristikami vzdělávání učitelů v podobných institucích!

Místa

  • Anshan

    Ping'an Street,43, , Anshan

    Otázky