Výkonný mistr v personální správě a řízení lidských zdrojů

Všeobecné informace

6 dostupných umístění

Popis programu

kontext

Složitost pracovních záležitostí, legislativních změn, penzijní reformy a penzijní reformy vyžaduje, aby společnosti a odborníci byli průběžně aktualizováni. Tato transformace učinila roli manažera personální správy nezbytnou, která sleduje správný výklad platných zákonů o pracovním právu a plnění sociálního zabezpečení, dodržování daní a vedení povinných knih. Zabývá se ústavou, evolucí a řešením všech pracovních vztahů. Tento údaj zajišťuje správnou úhradu poplatků a souvisejících povinností všem zaměstnancům společnosti v souladu se smluvními pravidly a příslušnými zákony. Master také nabízí kompletní přípravu z hlediska personálního řízení.

cíle

Výkonný mistr v oblasti personální správy a řízení poskytuje studentům veškeré znalosti a dovednosti o nejdůležitějších aspektech pracovního práva v neustále se měnícím legislativním rámci. Tyto dovednosti mají konkrétní a okamžitou použitelnost jak v rámci strukturovaných společností, tak v oblasti poradenství. Magistr navrhuje kompletní a praktické školení o tématech, jako jsou smlouvy, legislativa a dodržování pracovních vztahů, odborových vztahů, rozpočtů zaměstnanců a nákladů práce, organizace a firemní strategie se zvláštním zřetelem na rozvoj mezd.

program

Školicí kurz je strukturován podle následujících modulů:

Modul 1. Lidský kapitál a obchodní strategie

Modul 2. Systém společnosti: patrimoniální, finanční a ekonomické aspekty a jejich propojení

Modul 3. Mansionario a role ve společnosti

Modul 4. Počítání a plánování hlav

Modul 5. Personální správa a inteligentní práce

Modul 6. Řízení pracovněprávních vztahů ve společnosti

Modul 7. Firemní blaho

Modul 8. Řízení mezd

Modul 9. Digitální inovace lidských zdrojů

Modul 10. Vstup do společnosti, výzkum a výběr

Modul 11. Školení a e-learning

Modul 12. Řízení změn

Modul 13. Hr Obchodní partnerství

Modul 14. Bezpečnost a prevence na pracovišti

Tréninková stáž

V průběhu let jsme dosáhli pracovního umístění rovnajícího se 92% stážistů, certifikát KHC. Skupina Management Academy Sida Group, která využívá širokou škálu společností propojených do sítě, nabídne účastníkovi, který o ni požádá:

• Návrh listu umístění

• Výzkum stáže

• Organizace a podpora rozhovorů se společnostmi

• Monitorování a kontrola kvality stáže

• Konečná zpětná vazba.

Existuje také pomocný grant na podporu vzdělávání , služba, která nabízí řadu nástrojů, školení a informačních akcí, poradenství a pomoci při doprovodu osoby při stavbě vlastního profesionálního projektu.

Job Training se vyvíjí v následujících krocích:

• Znám své talenty;

• kanály osobní komunikace;

• Řečnictví;

• osobní výkon během výběrového pohovoru;

• Aktivní nástroje pro hledání práce;

• Jak vytvořit úspěšný životopis;

• Video životopis;

• Propojený profil;

• Jak se stát ovlivňovačem vaší ZNAČKY;

• Samostatná výdělečná činnost a samostatná výdělečná činnost (lekce videa).

118435_KHC-MARCHION.reg.121-17.jpgCERTIFIKÁT Č. / CERTIFIKÁT Č.121 / 2017

Nadcházející vydání

  • Bologna: září 2019
  • Milán: září 2019
  • Verona: říjen 2019
  • Ancona: říjen 2019

Trvání a frekvence

148 hodin ve třídě 3/6 měsíců stáže (volitelné)

  • Pátek od 9 do 13 a od 14 do 18
  • Sobota od 9 do 13

Možnost frekvence ve vzorci živého vysílání

Role a kompetence

Profesionální postavy

  • Expert na personální správu.
  • Expert na správu mezd.
  • Expert na aplikaci pracovních smluv.
  • Expert na výzkum a výběrové procesy.
  • Expert na školení zaměstnanců.
  • Expert na procesy poskytování školení financovaných prostřednictvím aktivních politik a politik ESF.
  • Expert na řízení odborových vztahů.
  • Expert při hodnocení účetní závěrky společnosti.
  • Expert na procesy obchodní strategie.
  • Expert na náklady práce ve společnosti.
  • Expert na procesy projektového řízení.
  • Expert v systémech podnikového hodnocení.
  • Expert na procesy řízení změn.

profesoři

FRANCESCO MARCHI - manažer společnosti, po mnoho let zastával funkci ředitele pro lidské zdroje a průmyslové vztahy a později výkonného ředitele a generálního ředitele ve společnostech v sektoru výroby a služeb, kde realizoval řadu projektů reorganizace společností a opětovného spuštění provozních činností. Se společností Sida Group spolupracuje jako školitel v oblasti podnikového managementu a lidských zdrojů.

D.SSA DANIELA DI GENOVA - Vystudovala profesní psychologii a organizace a vzdělávání se specializací na odborníky v procesech odborné přípravy s nejvyššími známkami. Dokončete školení s Master v personální správě, řízení mezd. Je členkou Registru psychologů a napsala mnoho článků prezentovaných na národních a mezinárodních konferencích a setkáních ve světě lidských zdrojů, například na prestižní akci HR Forum v Miláně. Od roku 2012 zastává funkci vedoucího lidských zdrojů ve společnosti a zabývá se 360 ° všemi činnostmi v oblasti lidského výzkumu: výběrem, školením, správou a personálním řízením.

DR.GRAZIANO COCCETTINI - Graziano Coccettini, HR ředitel mezinárodní sítě fitness center patřících do britské Virgin skupiny Sir Richard Branson, působící v Itálii od roku 2004 s 36 kluby po celé zemi a více než 3000 zaměstnanci. Má dlouhé manažerské zkušenosti s prací pro velké mezinárodní skupiny ve Velké Británii, Španělsku a Portugalsku. Silné zkušenosti s řízením a reorganizací pracovních skupin, dovedností a lidského kapitálu. Přednášející s mnohaletou praxí v magisterských, obchodních kurzech a seminářích. Od roku 2016 je také ředitelem Virgin Active Academy, první školicí školy pro profese v oblasti managementu fitness.

MARCO MOGLIESI - Pracovní konzultant v profesionálním studiu. Expert v oblasti právního poradenství, správy práce a personalistiky se zvláštním odkazem na kolektivní a individuální smlouvy, pracovní vztahy a podnikové postupy a systémy odměňování. Specializovaný na zpracování mezd. Profesor pracovního práva a sociální legislativy v kurzech odborného vzdělávání. Přednášející na seminářích pořádaných na univerzitě v Urbino Carlo Bo - Katedra právní vědy. Účinný člen Certifikační, smírčí a rozhodčí komise zřízené v provinční radě Řádu poradců práce Ancona.

D.SSA SIMONETTA BAISI - Senior International and EU Environmental Affairs Specialist: se zabývá mezinárodními a institucionálními vztahy, jejichž primárním protějškem jsou agentury OSN, zejména agentury založené na Římě a další italské zastoupení v zahraničí. Desetiletá praxe v oblasti letectví, kde zastával různé funkce, opět se zaměstnanci v oblasti General Management, jako specialista na komunikaci a dohled nad pracovními skupinami dohod o partnerství a společném podnikání, koordinace s protistranami při organizaci komunikačních akcí a jako jeho kontaktní osoba pro společenskou odpovědnost firem. Jeho profil je doplněn certifikacemi, jako jsou auditoři v podnikání a letectví a titul v oboru environmentální ekonomie.

PAOLO MORETTI - Trenér s mnohaletými zkušenostmi a certifikovanými dovednostmi v regionu Marche, vedl mnohaleté zkušenosti s návrhem a vedením frontálního a zážitkového tréninku v soukromém i veřejném sektoru. Poradce podle zákona č. 14/01/2013 se specializoval na vzdělávací procesy pro školitele, orientaci, rozvoj transverzálních dovedností, komunikaci a řízení lidských zdrojů, enneatipi a vědy o chování spotřebitelů. Zastává funkci národního tajemníka a vzdělávacího koordinátora Střediska pro podnikání a spotřebitele a je odborníkem v oblasti institucionálních a obchodních vztahů, externího auditorského poradce, posuzování struktur a činností v oblasti dodržování předpisů ve společnostech v sektoru financí, energetiky a veřejných služeb.

DR. STEFANO CAROTTI - Pracovní konzultant s mnohaletými zkušenostmi v oblasti řízení lidských zdrojů, průmyslových vztahů, individuálních a kolektivních smluv a odborových postupů. Učitel v oblasti pracovního práva a sociální legislativy na prestižních ústavech, jakož i ve veřejných orgánech, pro kurzy, magisterské programy, konference. Zastával prestižní funkce, včetně funkce místního člena rady poradců práce, zemského člena rady poradců práce, prezidenta Provinční unie ANCL, generálního ředitele a odborného spolupracovníka Střediska právnických studií of Labor "Domenico Napoletano", zakládající člen "Work Gate Italia srl", člen Komise legislativních principů nadace pro národní pořádek poradců práce.

odbornost

Po absolvování výuky student prostřednictvím účasti na aktivních hodinách, firemních případech, projektové práci, hraní rolí, skupinové práci pod dohledem pedagogů a lektorů získá následující znalosti, nástroje a dovednosti:

  • Proveďte organizaci práce, popis práce, funkční tok.
  • Znalost rozvoje lidí.
  • Používejte nástroje a metody pro propojení strategie a zaměstnance.
  • Poznejte procesy partnerské spolupráce HR: jak propojit dovednosti a komunikovat se všemi funkcemi společnosti.
  • Vědět, jak analyzovat klima a motivaci ve společnosti.
  • Použijte Team building a týmové pracovní procesy.
  • Zavedení plánování a počítání hlavy: dimenzování společnosti ve vztahu ke strategii a vizi.
  • Aplikovat práci pro rovnováhu, plánování nákladů práce.
  • Provádět pracovní vztahy a pracovní vztahy.
  • Znát principy soudního a pracovního práva, Jobův zákon.
  • Poznejte a aplikujte CCNL - povinnosti a povinnosti.
  • Provádět výběrové, výzkumné a evaluační procesy a vytvořit proces zaměřený na pokrytí volného místa.
  • Znát pravidla individuálního a kolektivního propuštění.
  • Analyzovat potřeby školení.
  • Plán, plán školení ve společnosti.
  • Zjistěte bezpečnostní předpisy na pracovišti.
  • Znát obecné zásady správy a mezd.
  • Vědět a používat celkové odměňování, řízení 3 platových proměnných.
  • Použijte značku zaměstnavatele, interní a externí komunikaci k vytvoření pověsti firemní značky.

osvědčení

112806_qualitacertificatosidagroup.png

Poslední aktualizace Červenec 2019

Informace o škole

Since 1985, Sida Group plays a leading role in providing business strategy, corporate consultancy, managerial training, recruitment and selection. With 1,500 trainers, coaches and professionals, over ... Čtěte více

Since 1985, Sida Group plays a leading role in providing business strategy, corporate consultancy, managerial training, recruitment and selection. With 1,500 trainers, coaches and professionals, over 28 training programs, 11 locations in Italy, and 1,900 candidates placed in partner companies for an internship in 2016, Sida Academy is in the top 10 consulting companies in Italy. Méně
Ancona , Bologna , Řím , Neapol , Verona , Milán + 5 Více Méně