Univerzita Masters v použití a správa kulturního dědictví

Všeobecné informace

Popis programu

Dnes je více než zřejmé, že oblast kulturních statků, cestovní ruch a kulturní zábavu, se stává jedním z největších a nejsilnějších ekonomických aktiv naší bezprostřední budoucnosti. Kulturního dědictví, řízení a zabezpečení je prezentován stejně jako inovativní a neustále se vyvíjející oblasti, opakovaně požadoval ze strany společnosti a její vlády, tvrdí, specializované studie, které by ucpat mezery mezi ochranou zdrojů dědictví a řádnou správu , používání a hodnotu.

Právě tyto důvody, které vedou k univerzitě La Laguna vytvořit Master in využívání a řízení kulturního dědictví, dát úplnou odpověď na školení odborníků v jedné z nově vznikajících oblastech nejslibnější a vyžaduje maximální trénink kteří mají řídit struktury, obsah a úkoly v subjektech, organizací a institucí, veřejných i soukromých, jejichž účelem je péče, obranu a šíření dědictví, kulturních statků a služeb.

Učební plán se vyznačuje komplexní, interdisciplinární přístup, s jasnou profesní orientace, která se sblíží semináře, workshopy, úkoly a projekty pestré obsazení profesorů z prokázané úrovni a zkušenosti, a s dobou zamýšlel externí postupů v organizacích a institucích v odvětví.

Odůvodnění titul

orientace

Je to oprávněné a titul je plánováno navrženo s ohledem na svou orientaci profesionalizaci.

Postupné role dědictví v naší společnosti, protože jeho nové i kulturní a vzdělávací a ekonomické ubytování, spolu s postupnou realizaci projektů a služeb spojených s ní, požadavky stále zahrnujících odborníky s specifické vzdělávání jakosti.

Tato iniciativa si klade za cíl poskytovat inovativní způsob, jak všechny zkušenosti získané teoretické a praktické vyučovací tým, aby vyhovovaly potřebám rozvíjejícího prostoru a uznávané odborné přípravy a výměnou za zásahových agentů ve vlastním kapitálu.

Studie sociální poptávky

Výuku na univerzitě se musela přizpůsobit, v celé historii, odvíjející se od vysílání v podstatě teoretická a od materiálních potřeb společnosti a to směrem k praktické a operativní přístup, který se snaží předvídat a uspokojení těchto potřeb.

Průzkumů, průzkumy a studie ukazují, že konzultovaná pole kulturních statků, cestovního ruchu a kulturní zábavu, je bezpochyby nově vznikající profese, který přináší nejslibnější.

A Evropská unie v rámci „Lisabonské strategie pro růst a zaměstnanost“ Rozumí se, že kultura a kulturní dědictví byly destacadísimo jako katalyzátor a podpořit inovace, růst a zaměstnatelnost v rámci odvětví v EU. Jak vyplývá z nedávné nezávislé studie vypracované pro Evropskou komisi jasné, zjistila, že více než 3,1% z celkového počtu zaměstnaných obyvatel v produktivním v kulturním odvětví, které přispívá přibližně 2,8% k HDP EU (3,4% ve Francii a 2,3 v případě Španělska. Zdroj Eurostat). Takže kultura a dědictví, přičemž průmysl a tvořivost, kterou vytváří, jsou základním přínosem pro evropské hospodářství a konkurenceschopnosti v kontextu globalizace.

Stejně je uvedeno v „zelené knize Uvolnění potenciálu kulturních a tvůrčích odvětví“, COM a sdělení Komise „Evropa 2020: Strategie pro inteligentní a udržitelný růst podporující začlenění‘, KOM (2010).

Přímo, takže celý španělský stát, podle ministerstva kultury statistik v roce 2008, což odpovídá HDP dědictví, která zahrnuje činnosti související se správou a využívání kulturního dědictví, jako jsou památky historických, archeologických muzeí a generované vklady v důsledku jeho otevření pro veřejné použití, protože 2000 rostl výrazným tempem, s průměrným ročním tempem růstu 13,3%, mnohem vyšší, než bylo pozorováno v sadě Španělská ekonomika o 7,1% a jiných kulturních odvětví studoval. Za pouhé čtyři roky, od roku 2004 do roku 2008, HDP se zdvojnásobil spojené s kulturním dědictvím.

Přesněji řečeno, pokud jde o přímý dopad kultury na hospodářství Kanárských ostrovů by mělo být poznamenáno, že v posledních letech se zabývá výrobou pozoruhodný růst kanárské kulturního sektoru. Vývoj kulturní zaměstnanosti byl jednoznačně pozitivní s nárůstem o 48% od roku 2000 do roku 2008 (dosahující postavu 21,900 pracovních míst) a mírně vyšší, než je španělský průměr 43%.

Kanárkově bohaté dědictví s více než 600 400 nemovitostí a movité věci zapsané jako aktiva kulturního zájmu z větší části zachována a jsou popsány v mnoha oblastech, včetně 57 muzeí a sbírek, které obdržely 2,5 milionu jsou účtovány 2008 návštěvníků (pouze s 12,4% zahraničních návštěvníků), místa, památky, archivy, atd. Ke kterému musíme přidat bohaté „nehmotné dědictví“ s rozsáhlou a rozmanitou vesmíru, která vede z Silbo Gomero prohlásil nemateriálního kulturního dědictví lidstva UNESCO na vědeckých poznatků odvozených z etnografické dědictví, řemesla nebo obchodech art.

Tyto problémy a nutnost profesionalizace řízení, jehož byla opakovaně zdůrazněna evropských agentur a regionálních institucí, jako je AER, CPMR nebo stejné Výboru regionů (VR). Kdo se projevuje v různých usneseních, zprávách a návrzích příležitost dědictví a kultury, se všemi oblastmi jeho vlastní, nebo příbuzné, jsou motor a budoucnost hospodářského pokroku pro regiony, zejména pro periferní a velmi nápadně Nejvzdálenější (RUP), o čemž svědčí poslední „strategie Společenství pro nejvzdálenější regiony“.

Podobně Ibero-americký summit hlav států a vlád, které zopakoval, že je důležité podporovat, chránit a rozšiřovat obrovské dědictví, které představuje společné kulturní dědictví. Problém je zesílen a institucionalizuje „iberoamerických kulturní listinu“ uvedenou v Montevideu v roce 2006, v němž se uvádí, že: „Ochrana kulturního dědictví prostřednictvím svého rozpoznávacího, přenos, propagace a provádění vhodných opatření vyžaduje účast společnosti jako celku a je základním úkolem vlády“. A že „sociální položka dědictví zajišťuje jak jeho uchování a požitek ze strany občanů“.

Tyto aspekty mohou nezastaví přidání cestovního ruchu, protože stále je kulturní faktor, který se pohybuje a vede své strategie. Zatímco na Kanárských ostrovech ještě nebyla dostatečně konsolidovány strategické uvažování o nezbytné vztahů a vzájemného působení cestovního ruchu a kultury, s veškerou přidanou hodnotu, kterou v současné době chová.

Profil vstup a výstup

Ideální studentů profil

Je zaměřen na různých stupních: licencovaný a / nebo absolventi výtvarných umění, konzervování a restaurování kulturních statků, Design, historie, archeologie, dějin umění, kulturní management, geografie a plánování, sociální a kulturní antropologie, technické architektury a architekti. Také ekvivalentní výše uvedeným kvalifikaci, a ty, v jejichž osnovy prokázat dostatečnou doložené školení o kulturního dědictví.

Bez ohledu na stupeň přístupu Master zde navrhované je také indikován pro ty, / jako žadatelé, kteří prokáží dostatečnou dodatečný výcvik nebo zkušenosti v předmětu smlouvy. bude za předpokladu, že akademická komise, který posoudit vhodnost těchto případech na základě zásluh.

profil absolventa

Tyto postgraduální studenti mohou vykonávat činnosti:

  • Management, produkce a řízení programů a akcí v oblasti kulturního dědictví.
  • Specialista instrumentalizace použití a posílení kulturního dědictví a kulturních statků.
  • Odpovědný za řízení a animace památkových institucí a nadací.
  • Řízení a rozvoj společnosti v oblasti kulturního dědictví.
  • Technik obrazové plochy, komunikace a šíření kulturního dědictví.
  • Plánování a rozvoj projektů cestovního ruchu a kulturního dědictví.

Také získání magisterského titulu nárok na vedení postgraduální doktorandské studium.

CÍLE

  • Pochopení kulturního dědictví jako strukturované, komplexní, harmonický a ucelený systém.
  • Komplexně analyzovat a úkol správu aktiv v plném rozsahu, stejně jako interdisciplinární práci s ním související.
  • Porozumět a aplikovat metody, techniky a postupy vhodné pro jednotlivé případy, na zpracování, manipulaci, použití a využití kulturního dědictví.
  • Navrhovat a rozvíjet strategické plány a projekty kolem vlastnictví a dědictví zdrojů na území, z kritické znalosti nástrojů a metodik.
  • Porozumět, analyzovat a uplatňovat inovativně soubor metod a technik týkajících se šíření, interpretace a revitalizaci památek a kulturních statků.
  • Podporovat přístup ke studiu vztahu mezi dědictví a území pochopit nerozlučitelnou vztah mezi člověkem, kulturních produktů a přírodní prostředí, ve kterém vznikly.

Kompetence

základní dovednosti

  • Integrovat znalosti získané prostřednictvím holistického a interdisciplinárního vize vyvíjet pokročilé studium v ​​oblasti kvalifikace.
  • Aplikovat kritické a tvůrčí myšlení s teoretickými a metodickými zásadami, z nichž vlastní praxi a profesního rozvoje Master.
  • Vytvářet a podílet se solventnosti a autonomie ve strategických plánech a projektech týkajících se oborů stupně.
  • Práce v týmech rozvíjet promyšlené, spolupráce způsobem, přičemž odpovědnost, iniciativu a podnikavost, a lze předpokládat různé role vlastních odborných kvalifikací.

Specifické dovednosti

  • Rozlišit základní teoretické aspekty podílející se na pojímání kulturního dědictví z různých oborů a specifických problémů.
  • Porovnat různé historické a metodologické aspekty, které působí v pojímání, hodnoty a využívání kulturního dědictví.
  • Analyzovat základní aspekty se podílejí na ekonomické, politické a právní rámec pro ochranu, plánování a památkové péče.
  • Promítání v používání a správě dědictví sledují etické, estetické a ekonomické rovnováhy, s pozitivním přístupem týmové práce a neustálého zlepšování.
  • Identifikovat potřeby, příležitosti a hrozby dědictví potenciál, který má spravovat.
  • Využívat zdroje a metody pro plánování, animace a provádění činností v oblasti sociální využití kulturních statků.
  • Platí pro řízení, správu a dědictví interpretačních technik a postupů vhodných v každém případě.
  • Generování procesů a metodik výuky a učení na vzdělávací účely a šíření umění a kulturního dědictví.
  • Vyvinout plánovanou a participativní způsobem, výběr významných aktiv na území, na konceptualizaci diskursu a vytváření zdrojů pro interpretaci.
  • Přeneste technické a koncepční návrh pro domény, realizaci a vyhodnocování výstav, památek a Muzealizace intervenci na kulturní krajiny.
  • Generovat intervenčních programech v rámci vlastního kapitálu prostřednictvím účasti Společenství a komunikačních technik.
  • Vytvoření inovativních projektů patrimoniálního akci, která může přispět k vytváření vědomostí.
  • Plánování kulturních zdrojů území a posílení regionálního dědictví schopny poskytnout řešení pro místní udržitelný rozvoj a

Vedení a doučování

Název Akademický výbor bude poskytovat svou trvalou podporu přijímaných studentů, jejichž poručnictví titul bude hrazena koordinace mistra. Odkazujeme na monitorování a koordinaci postupů dohledu v různých oblastech závazku tutorial:

  • Na institucionální úrovni v rámci akčního plánu výukového střediska.
  • Úroveň Název:
    • Výuku vedením každé z témat,
    • Akademický dohled a odborný dozor vnějších postupů,
    • Opatrovnictvím diplomové práce.

Koordinace Master budou společně všechna koordinační akce za účelem dosažení potřebné soudržnosti pro podporu pro studenty v průběhu procesu učení, kdy individuální práce musí mít odpovědnost všech stran podílejících se na jeho vzniku. bude pořádat skupinové setkání s lektory v různých obdobích tréninkového procesu.

Externí postupy se řídí naší univerzitě pomocí metod řízení politiky externích studentů z University of La Laguna. Aspekty, které se získávají z této legislativy jsou předmětem zájmu podpory studentů jsou především následující:

  1. Označit a informovat centrum odpovědné za kvalifikace, osoby, které se budou snažit uplatnit jako strážci či lektorů z praxe, kteří musí být profesionální pracovníci firmy, instituce nebo jiného subjektu.
  2. / Jako lektoři / mimo ULL as, ve spolupráci s / jako učitelé / jako akademické kvalifikace, zadávat úkoly, které mají být provedeny studenty, budou pomáhat stejně jako to bylo nutné pro rozvoj aktivit předvádět, poskytnout materiální prostředky nezbytné pro rozvoj postupů a podílet se na hodnocení jejich využití v nastavených podmínek pro něj.
  3. / Jako lektoři / externí / jak mají kvalifikaci k provedení hodnocení žáka poplatku a komunikaci Akademický Doučování výsledky tohoto hodnocení.
  4. Seznamte plánování vzdělávací činnosti předem souhlasil s University a založila v příručce výuky, které musí být připojené k úmluvy nebo dohody uzavřené s ULL.

Pro účinné provádění těchto bodů je určen následující pravidla pro Master:

  • akademický výbor zveřejnit seznam příjemců praxe center tak, že studenti mohou vybrat středy bude zpracovávat vaše preference. Komise určí rozdělení center, s ohledem na baremación Dokumentace předložená studenty ve fázi předregistrace v případě střetu zájmů. Takže jsou přiřazeny firmě či instituci, se kterou již dříve podepsala dohodu o realizaci postupů. Pro ochranu praxe bude zahrnovat akademické učitele a tutor externí školitele (odborná pracovní praxe spolupracujících center).
  • Praktická-akademický tutor bude univerzitní profesor Master s výukou přidělen v průběhu vnějších praktik. Hlavním úkolem bude podporovat proces učení studentů zařazených do guardianships postupů.
  • Masters akademický výbor bude zodpovědný za provádění přiřazení akademických postupů lektor a učitelů tětivy odpovídající posluchače s jejich úvazku na toto téma.
  • Akademický tutor bude kontaktovat pomáhaly škol přes odpovídající vnější Supervisor tutor, povede studenty individuálně mentoring v průběhu procesu a realizaci zprávy praxe. Ten se bude podílet na počátečních a konečných semináře praktik všechny studenty a akademické lektorů zapojených do postupů za účelem výměny zkušeností.
  • Pokud jde o externí učitele by byl profesionál, který vykonává svou práci v centrech postupů prostřednictvím dohod zřízených s Master. Akademické vyučující a vyučující studentům mimo určený pro plán individuálního tréninku, který se řídí výuky vedení subjektu.
  • Co se týče TFM bude k dispozici na začátku seznamu Samozřejmě tematických oblastí pro práci zvládnout. Že údaje o Master otázek Komise ve spolupráci s fakultou, která chrání diplomová práce, která může chránit až dva pracovní místa. Studenti si mohou vybrat jednu z navržených témat, mohou rozvíjet své ověřovací fáze během období externích postupů, proto je nutné, aby koordinace mezi akademickým vedením postupů a ochrany TFM. Finální master práce se řídí jednacím oficiální učení mistra v ULL (BOC Nº91, dne 9. května 2012).
  • Kromě aktivit spojených s přijímáním nových studentů a jejich ochrany v celé tréninkového procesu a systému Výukový Action Center, různé aktivity podporovat a vedení jsou organizovány: aktivity na podporu výuky a odborné poradenství v podobě přednášky, semináře, návštěvy, konference, semináře, atd.
  • Knihovna Fakulty výtvarných umění ULL také pořádá Během prvního pololetí orientace činnosti, vyhledávání informací, řízení a nakládání s prostředky knihovny.
  • Kromě toho bude provedena orientační aktivity čelit využití zdrojů R & D + i nabízené vysokými školami, jako jsou návštěvy technologických center, informace o výzkumných skupin, dokumentačních centrech, atd

externí praktiky

akademický výbor zveřejnit seznam příjemců center postupů tak, aby studenti si mohou vybrat své preference středisek jsou odpovědné. Komise určí rozdělení center, s ohledem na baremación Dokumentace předložená studenty ve fázi předregistrace v případě střetu zájmů.

Takže jsou přiřazeny firmě či instituci, se kterou již dříve podepsala dohodu o realizaci postupů. Můžete nahlédnout do seznamu společností, na následující odkaz.

Pro ochranu praxe bude mít (profesionální práci v praxi ze spolupracujících center) akademického školitele a školit externí nadřízeného

Praktická-akademický tutor bude univerzitní profesor Master s výukou přidělen v průběhu vnějších praktik. Hlavním úkolem bude podporovat proces učení studentů zařazených do guardianships postupů.

Masters akademický výbor bude zodpovědný za provádění přiřazení akademických postupů lektor a učitelů tětivy odpovídající posluchače s jejich úvazku na toto téma.

Akademický tutor bude kontaktovat pomáhaly škol přes odpovídající vnější Supervisor tutor, povede studenty individuálně mentoring v průběhu procesu a realizaci zprávy praxe. Ten se bude podílet na počátečních a konečných semináře praktik všechny studenty a akademické lektorů zapojených do postupů za účelem výměny zkušeností.

Pokud jde o externí učitele by byl profesionál, který vykonává svou práci v centrech postupů prostřednictvím dohod zřízených s Master. Akademický tutor a učitel externí určen pro studenty, individuální praxe plánu, který se řídí výuky průvodcem subjektu, následující pozorování procesů, vedené intervence, analýzy, plánování, návrh a vývoj zdrojů pro činnost, provádění a hodnocení.

Diplomová práce

Finální master práce se řídí jednacím oficiální učení mistra v ULL (BOC Nº91, 9. května 2012) a specifické úpravy odstavců 3 a 4 článku 15 přidáním 5. odstavec (BOC 02.3.2015).

Bude k dispozici na začátku seznamu Samozřejmě tematických oblastí pro práci zvládnout. Že údaje o Master otázek Komise ve spolupráci s fakultou, která chrání diplomová práce, která může chránit až dva pracovní místa. Studenti si mohou vybrat jednu z navržených témat, mohou rozvíjet své ověřovací fáze během období externích postupů, proto je nutné, aby koordinace mezi akademickým vedením postupů a ochrany TFM.

Mentoring činnost sestává ze sledování pomocí učitele / školitele z diplomové práce. Cílem je podpořit vzdělávání / studenta, hodnotit obsah a materiály, vyhodnotit jejich pokrok a zaměřit se na obtíže, které mohou nastat. Každý student má pro přípravu podkladů pro konzultace.

Student / a musí předložit zprávu o jejich práce diplomové práce a konečné výsledky své profesionální portfolio. Souhrn paměti a odborného profilu digitálního portfolia musí být předloženy v angličtině.

Diplomové práce budou vyhodnoceny soud zvolí akademického výboru Master pro tento účel. ústní prezentace a obhajoba jej Rada / musí student. Soud může požádat o stanovisko lektora / a.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Čtěte více

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Méně
Santa Cruz de Tenerife