Správa hudby (MA)
Macromedia University of Applied Sciences
Klíčová informace
Umístění kampusu
Berlin, Německo
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 - 4 semesters
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 5 300 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Mar 2024
* Školné za semestr (více informací viz níže)
Úvod
Hudba je spolu s malbou jednou z nejstarších uměleckých forem. Přenáší emoce jako nikdo jiný a je součástí každodenního života po celém světě. Hudba je úzce spjata s mediálním průmyslem a zábavním byznysem a vyžaduje důležité dovednosti v oblasti správy hudby.
To zahrnuje práci s důležitými distribučními kanály, správu koncertů, úkol objevovat a propagovat hudebníky, kapely a skladatele a obchodování s hudebními právy.
Navštivte naši webovou stránku, kde získáte brožuru a dozvíte se více o našem programu Music Management (MA) .
Přijímací řízení
Osnovy
Obsah programu Music Management (MA).
Studenti specializující se na hudební management získávají všechny potřebné kvalifikace pro produktový, projektový a koncertní management, aby byli schopni profesionálně a úspěšně řídit umělce a kapely. Jasné znalosti o cílových skupinách a tržních mechanismech, smluvním, autorském a exploatačním právu, koncertním managementu i hudební sociologii a psychologii jsou součástí obsahu předmětu stejně jako hudební historie a umělecký management. Učební plán zahrnuje:
- Projektový management
- Správa sociálních médií
- Hudební produkce
- Správa umělců
- Hudební marketing
Titul udělený
Studenti tohoto magisterského programu získávají následující magisterský titul:
- Master of Arts v mediálním a komunikačním managementu se specializací na hudební management
Galerie
Výsledek programu
Titul udělený
Studenti tohoto magisterského programu získávají následující magisterský titul:
- Master of Arts v oboru řízení médií a komunikace se specializací na hudební management
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Budoucí kariérní příležitosti
Na konci tohoto programu M.A. jste plně připraveni plnit role mediálního a komunikačního managementu v hudebním průmyslu a můžete se zaměřit na konkurenční pozice v kulturním a událostním sektoru nebo v hudební produkci. Příklady budoucích rolí zahrnují:
- Správce umělců
- Kulturní management
- Správce popisků
- Správce& repertoáru umělců
- výkonný, do, ta, hudba povolání