Specializace Master v designu pro děti a hračky
POLI.design
Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené
Doba trvání
13 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 10 500
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Specializace Master v designu pro děti a hračky je organizována ve spolupráci s Assogiocattoli , který zastupuje italské výrobce a distributory pracující v tomto odvětví.
Itálie obecně vyniká v designu (to znamená kultura, metoda a praxe projektu a výroby) v několika oblastech, jako je móda, jídlo a kreativita aplikovaná na více činností, ale v produkci hraček a péče o děti musí italský design ještě hrát klíč role při budování rozpoznatelné identity.
"Design System" a "System of Enterprise" vykazují významné epizody, ale rozhodně ne koherentní a rozpoznatelný dohled v dětských produktech, v nábytku pro děti, ve hře a odvětví hraček. Z tohoto scénáře vyplývá potřeba polytechnického a multi-dovednostního školení. Návrháři a zejména strategickí návrháři mají za úkol vytvářet scénáře a rozumět mnoha aspektům a dovednostem, které tvoří systém.
Master se bude konat v e-learningovém režimu + 2 workshopy v Miláně s mezinárodními společnostmi.
Udělený titul
Na konci kurzu obdrží studenti, kteří složí závěrečnou zkoušku, společný diplom prvního stupně specializace „Design pro děti a hračky“ od Politecnico di Milano.
Specializace Master uděluje 60 kreditů, což odpovídá 60 ECTS.
Design pro děti & Hračky
Specializující se mistr v designu pro děti & Toys si klade za cíl vyškolit, pokud jde o obsah a metodu, novou generaci designérů schopných řídit složité designové procesy ve světě produktů a služeb pro děti.
Didaktickým cílem je poskytnout metody a nástroje pro koordinaci velmi odlišných dovedností od sebe navzájem a bezpečný přechod mezi konkrétními omezeními, jako je bezpečnost a právo, a abstraktními cíli, jako jsou kulturní, kognitivní, vzdělávací, rekreační a etické.
Na konci magisterského studia budou mít studenti designové a procesní dovednosti, užitečné pro správu vysoce komplexních produktových systémů typických pro všechna odvětví, která mají dítě jako referenčního uživatele.
Školicí kurz je založen na kombinovaném vzdělávacím modelu, který integruje teoretické školicí moduly v e-learningovém režimu s workshopovými aktivitami a projektovou prací vyvinutou během odborné stáže.
Počet přijatých studentů je 20
Výsledek programu
Master in Design for Kids& je organizován ve spolupráci s Assogiocattoli, která zastupuje italské výrobce a distributory působící v tomto odvětví. Itálie obecně vyniká designem (tedy kulturou, metodou a praxí projektu a výroby) v několika oblastech, jako je móda, jídlo a kreativita aplikovaná na více aktivit, ale v produkci hraček a péče o děti musí italský design ještě hrát klíčovou roli při budování rozpoznatelné identity. „Design System“ a „System of Enterprise“ ukazují významné epizody, ale rozhodně ne soudržný a rozpoznatelný dohled nad dětskými výrobky, nábytkem pro děti, ve hře a v hračkářském sektoru. Z tohoto scénáře pochází potřeba polytechnického a multidovednostního výcviku.
Designéři a zejména strategické designéry mají roli při vytváření scénářů a porozumění mnoha aspektům a dovednostem, které tvoří systém. Navrhování hračky nebo produktu/služby pro děti potřebuje dovednosti navrhnout celý systém artefaktů, kolem dítěte a pro výrobky a služby.
Příliš často byly výrobky pro děti interpretovány jako deklinace již existujícího zboží, přetížené znaky, funkce a barvy vložené do záměrně nadbytečného obalu, nebo nezprostředkovaná reprodukce dospělého předmětu. Dnes technologie nabízí zajímavé příležitosti, ale často to není prostředek kvalifikovaného obsahu schopný generovat nové způsoby hraní, učení a socializace nebo stimulovat kreativitu a představivost, ale častěji je to self-referenční a není vhodný pro děti komponent.
Pokud dnes přemýšlíme o „designu pro děti“, uvědomíme si počet a typ dovedností potřebných k návrhu kvalitního produktu zaměřeného na svět dětí.
Kariérní možnosti
Master in Design for Kids & Toys má tři typy pracovních příležitostí:
- Nezávislí odborníci a konzultanti schopní přemýšlet, vyvíjet a řídit projekty systému produktových služeb a vzdělávací aktivity (školení, laboratoře, workshopy atd.)
- Startupery schopné oživit nové podniky v rámci nabídky pro děti využitím průřezových příležitostí v různých sektorech a oblastech (od technologií po služby)
- Pozice ve výzkumných a vývojových kancelářích, technické kanceláři, marketingu a komunikaci firem, agentur a institucí, které mají obchod související s dětským systémem.
Galerie
Osnovy
Frekvence
Školicí projekt je založen na modelu vzdáleného vzdělávání: prostřednictvím e-learningové platformy Moodle mohou studenti přistupovat k modulům teoretické přípravy, které mohou samostatně spravovat podle svých potřeb. Výukový přístup založený na e-learningu je umocněn neustálou podporou didaktických koordinátorů a lektorů v průběhu celého kurzu pomocí digitálních nástrojů, jako je platforma pro spolupráci Slack a Microsoft Teams pro plánování videokonferencí a individuálních setkání. setkání a cílené výměny e-mailů. V následující fázi program zahrnuje přístup založený na designu „learning by doing“ s workshopovými aktivitami, pro které je fyzická přítomnost na POLI.design důrazně doporučena, ale není povinná, a projektová práce vyvinutá během odborné stáže.
Didaktický plán
Vzdělávací projekt je založen na přístupu, který integruje moduly teoretické výuky v e-learningu s workshopovými aktivitami, pro které je fyzická přítomnost důrazně doporučena, ale není povinná, a projektová práce vyvinutá během odborné stáže.
Didaktické moduly
Teoretické vzdělávací moduly v e-learningovém režimu:
Studenti využívající e-learningovou platformu sledují všechny e-learningové didaktické moduly, které autonomně řídí časy a hodiny využití didaktického obsahu se cvičeními pro hodnocení obsahu výuky. Teoretické vzdělávací moduly poskytované v e-learningovém režimu se týkají následujících předmětů:
- strategický design a designové myšlení;
- design zaměřený na člověka;
- marketing a komunikace;
- společnosti, odvětví a trhy;
- technologie a materiály;
- zákony a bezpečnost;
- pedagogika, psychologie, kognitivní ergonomie;
- komunikace a distribuce.
Osobní designové workshopy:
Workshopy jsou intenzivní designové sezení trvající vždy čtyři týdny (magisterský program zahrnuje 2 workshopy realizované se společnostmi působícími v sektorech zaměřených na děti). Počínaje dovednostmi získanými v e-learningových modulech a během workshopů pak bude kandidát schopen vypracovat projektovou práci během odborné stáže v délce 3 měsíců . Během stáže bude kandidát schopen samostatně vypracovat závěrečný projekt založený na praktických zkušenostech získaných během stáže a na znalostech a zájmech získaných během magisterského studia. Závěrečný projekt musí být dodán ve formě digitální prezentace a projednán na zkoušce za přítomnosti jmenované pedagogické komise.
Přijímací řízení
Žebříčky
- 1. v Itálii
- 4. v Evropě
- 8. na světě
Politecnico di Milano - QS Ranking 2023 v kategorii Art&Design
Poplatek za studium programu
Stipendia a financování
POLI.design nabízí komunitě Politecnico di Milano 50% slevu na účastnický poplatek za specializační magisterský nebo vysokoškolský kurz I. a II. úrovně / Postgraduální program / Kurz dalšího vzdělávání, který POLI.design spravuje a poskytuje. Sleva platí pro interní zaměstnance (tj. strukturované učitele a technické a administrativní pracovníky) s aktivními smlouvami na Politecnico di Milano a členy jejich domácností .
Jak to funguje:
Abyste mohli slevu využít, musíte:
- zaslat výběrovou přihlášku na vybraný kurz s příslušnými požadovanými dokumenty;
- úspěšně projít výběry;
- zaslat kopii rodinného stavu žadatele.