Pákistán

O Pákistánu

Příběh Pákistánu je příběh z mnoha zemí - nebo "Stans", protože Pákistán znamená "Land of Pure" v perštině a urdština. Pákistán, který je na světě 's šesté nejlidnatější země s více než 183 milionů lidí a je situován na západ od Indie a na východě Afghánistánu, obsahuje příběh o mnoha velkých městech, příběh mnoha venkovských oblastí, příběh pánské žije, a Příběh života žen.
Je důležité pochopit všechny tyto příběhy, když si uvědomíte, zda byste měli studovat v Pákistánu, protože pochopení různých Pakistans je zásadní pro pochopení národa vzdělávací systém. Pákistánská Federální statistický úřad uvádí, že 58,5 procent Pákistánců byli gramotní v roce 2011, ale sazby se pohybovaly od 80,5 procenta u městských mužů na 35,6 procenta u venkovských žen.


Podobné měst a venkova a muž-žena rozdíly existovaly v zápis do školy na všech úrovních vzdělávání. UNESCO hlásil , že 8,9 procenta mužů a 3,5 procent žen bylo vysokoškolské vzdělání v roce 2007. Existují také značné rozdíly v gramotnosti a úroveň dosaženého vzdělání mezi lidmi různých věkových skupin s UNESCO hlášení, že 6 procent 55 pákistánský - až 64-letých měl vysokoškolské vzdělání v roce 2007, ale 16 procent z 25 - až 34-rok- koně měli vysokoškolské vzdělání.

Různé Pakistans vytvořili konfliktní tlaky na vládu, aby zlepšila vzdělání. Historicky, vláda utrácela málo peněz na vzdělání navzdory nedostatku silného soukromého systému ve školství.Pouze 8 procent vyšší pákistánských vzdělávání žáků jsou v soukromých školách v porovnání s 47 procenty v Bangladéši, v souladu s "Vzdělávání a růst služeb," esej v knize o jižní Asii.
Celkem Pákistán patří 155. z 194 národů v procentech hrubého domácího produktu, které jsou vynakládány na vzdělávání s 2.7 procent strávil v roce 2009 podle Světové banky, ale rostoucí procento mladých lidí, kteří chtějí vzdělání je příčinou změny

"I když pákistánská vysokého školství bylo zanedbané po dvě desetiletí, v časném 2000s vláda zvýšila finanční prostředky a vytvořil HEC (Higher Education Commission)," podle esej o vzdělávání v jižní Asii. "Zápis vzrostl signifikantně a tam bylo zlepšení postupů a větší zaměření na kvalitu a zásluh. Nicméně je stále ještě zbývá udělat. "

O Pákistánu

Příběh Pákistánu je příběh z mnoha zemí - nebo "Stans", protože Pákistán znamená "Land of Pure" v perštině a urdština. Pákistán, který je na světě 's šesté nejlidnatější země s více než 183 milionů lidí a je situován na západ od Indie a na východě Afghánistánu, obsahuje příběh o mnoha velkých městech, příběh mnoha venkovských oblastí, příběh pánské žije, a Příběh života žen.
Je důležité pochopit všechny tyto příběhy, když si uvědomíte, zda byste měli studovat v Pákistánu, protože pochopení různých Pakistans je zásadní pro pochopení národa vzdělávací systém. Pákistánská Federální statistický úřad uvádí, že 58,5 procent Pákistánců byli gramotní v roce 2011, ale sazby se pohybovaly od 80,5 procenta u městských mužů na 35,6 procenta u venkovských žen.


Podobné měst a venkova a muž-žena rozdíly existovaly v zápis do školy na všech úrovních vzdělávání. UNESCO hlásil , že 8,9 procenta mužů a 3,5 procent žen bylo vysokoškolské vzdělání v roce 2007. Existují také značné rozdíly v gramotnosti a úroveň dosaženého vzdělání mezi lidmi různých věkových skupin s UNESCO hlášení, že 6 procent 55 pákistánský - až 64-letých měl vysokoškolské vzdělání v roce 2007, ale 16 procent z 25 - až 34-rok- koně měli vysokoškolské vzdělání.

Různé Pakistans vytvořili konfliktní tlaky na vládu, aby zlepšila vzdělání. Historicky, vláda utrácela málo peněz na vzdělání navzdory nedostatku silného soukromého systému ve školství.Pouze 8 procent vyšší pákistánských vzdělávání žáků jsou v soukromých školách v porovnání s 47 procenty v Bangladéši, v souladu s "Vzdělávání a růst služeb," esej v knize o jižní Asii.
Celkem Pákistán patří 155. z 194 národů v procentech hrubého domácího produktu, které jsou vynakládány na vzdělávání s 2.7 procent strávil v roce 2009 podle Světové banky, ale rostoucí procento mladých lidí, kteří chtějí vzdělání je příčinou změny

"I když pákistánská vysokého školství bylo zanedbané po dvě desetiletí, v časném 2000s vláda zvýšila finanční prostředky a vytvořil HEC (Higher Education Commission)," podle esej o vzdělávání v jižní Asii. "Zápis vzrostl signifikantně a tam bylo zlepšení postupů a větší zaměření na kvalitu a zásluh. Nicméně je stále ještě zbývá udělat. "