Úvod
Co je oficiální magisterský titul v oboru marketing?Oficiální magisterský titul v oboru marketing (MSc in Marketing) je nabízen Ekonomicko-správní fakultou Univerzity ICADE business school .
Tento oficiální program nabízí odborné školení k úspěšnému vedení profesionální kariéry v oblasti marketingu, prodeje a průzkumu trhu. Program je téměř zcela vyučován v angličtině, protože úplná kompetence v tomto jazyce je nezbytným předpokladem pro vstup na trh práce a rozvoj kariéry.
Laboratoře Případové studie pod dohledem profesionálů ze společností k řešení skutečných případů a problémů
Tento magisterský titul klade důraz na dovednosti, které společnosti nejvíce vyhledávají: Analýza dat, Příprava dokumentů, Široký výhled na předvídání příležitostí, Inovace, Kritický a Konstrukční duch a Vedení. Program je vyvíjen prostřednictvím čtyř hlavních modulů: Porozumění trhům, Definování hodnotového návrhu, Poskytování hodnotového návrhu a Měření, doplněné o „Laboratoře“ / Případové studie pod dohledem odborníků, v nichž studenti musí řešit případy a problémy a reagovat na skutečné životní situace.Naši studenti říkají následujícíMnoho lidí, jako jste vy, již vydělává maximum ze svého magisterského titulu. Zde jsou jejich zkušenosti."Tento titul poskytuje vynikající vzdělání a školení, které poskytují základ pro rozvoj úspěšné profesní kariéry v oblasti s vysokou poptávkou po společnostech." Guillermo Sánchez
"To mi umožnilo se specializovat na prosperující odvětví s mnoha pracovními příležitostmi." Paula Conejos
"Tyto studie vám umožní rozvíjet váš talent naplno a dokonale reagovat na potřeby trhu, vzhledem k jejich mezinárodní perspektivě." Giorgo BertelliProfil žadateleOficiální magisterský titul v oboru marketing je určen pro kandidáty, kteří:Nedávno dokončili vysokoškolské vzdělání. Magisterský titul je konkrétně zaměřen na absolventy v oboru Podniková ekonomika a management, Obchod, Ekonomika, Komunikace a dalších oborech v sociálních vědách.
Vytvoříme přizpůsobený tréninkový plán pro studenty z jiných oborů.
Protože je navržen jako Master Pre-Experience, není nutné mít profesionální kariéru v této oblasti.Požadavky na přijetíK oficiálním magisterským programům v oblasti marketingu mohou být přijaty:Držitelé oficiálního španělského univerzitního bakalářského titulu (nejlépe v oblasti ekonomiky a podnikové administrativy) nebo jiného (nejlépe také ve stejné oblasti) uděleného vysokoškolskou institucí v evropském prostoru vysokoškolského vzdělávání, který opravňuje studenta k přijetí na magisterskou úroveň programy ve vydávající zemi.
Kromě toho a bez jakýchkoli dalších požadavků držitelé licenčního titulu, inženýrského studia nebo architektury v souladu s univerzitním systémem existujícím před systémem stanoveným královským nařízením 1393/2007.
Výjimečně lze povolit držitele bakalářského titulu (nejlépe v oblasti ekonomie nebo podnikové administrativy) ze vzdělávacího systému mimo evropský vysokoškolský prostor, který není akreditován, jakmile bude porovnán program a úroveň tohoto titulu. proti rovnocenným španělským titulům a je prokázáno, že zahraniční titul opravňuje studenta k přijetí na stejnou úroveň postgraduálního studia ve vydávající zemi. Přijetí tímto kanálem v žádném případě neznamená akreditaci předchozího titulu nebo uznání pro jiné účely, než které se vztahují k přijetí na magisterské studium.Kariérní a akademické vyhlídkyProfil absolventa:Absolventi programu mohou vykonávat profesní kariéru v oblasti marketingu, protože tento magisterský titul poskytuje svým studentům příslušné osobní a profesní schopnosti k dosažení vedoucích a manažerských funkcí v jakékoli marketingové oblasti: výzkum a analýza, správa značky a řízení prodeje . V oblasti výzkumu a analýzy mohou studenti přistupovat k pozicím, jako jsou vedoucí účtů, výzkumníci trhu, marketingoví analytici, vedoucí pracovníci marketingových nebo klientských zpravodajských informací nebo plánovači. V Brand Managementu náš profil absolventů umožňuje našim studentům pracovat jako manažery ve značkách nebo v poradenských agenturách, nebo v jakékoli jiné společnosti konstelace značky, jako jsou komunikační agentury. Konečně v oblasti řízení prodeje a řízení vztahů s klienty mohou pracovat jak v oblasti obchodu a prodeje, tak v distribučních společnostech jako vedoucí kategorií.
Přestože se většina absolventů rozhodla vykonávat kariéru v rámci společnosti a ve třech výše popsaných oblastech, poskytuje tento magisterský titul studentům ty znalosti a dovednosti, které jsou nezbytné pro úspěch v různých profesních sektorech, národních i mezinárodních, a to buď ve veřejném, soukromém nebo neziskové organizace.