Neformálního magisterský titul v oboru psychologie intervence v kontextu formálního vzdělávání a

Všeobecné informace

Popis programu

Magistr v oboru psychologie intervence kontextech a neformálního vzdělávání formální nabídky orientované na akademické vzdělání a odbornou specializaci.

Odůvodnění titul

Magistr v oboru psychologie intervence v kontextu formálního vzdělávání a neformálního nabídek orientované akademické vzdělání a odbornou specializaci. Důvodem pro tento název je dán potřebou, aby se specializují profesionálům vyvinout (non-klinická) psychologie akce preventivního charakteru a odborné přípravy v různých služeb a programů, které jsou vyvíjeny v kontextu formální a neformální, podporující a poradenstvím pro orgány a různé skupiny studentů, rodičů a učitelů při dosahování svých cílů. Konkrétně je cílem vyškolit odborníky příslušné vzdělání v oboru pedagogické psychologie k účasti na vzdělávací a profesní poradenství, důraz na rozmanitost a speciálními vzdělávacími potřebami, poradenství v oblasti vyučování a učení a jejich obtíží, prevence školního neúspěchu, radí rodičům v pedagogické práci, atd. Kromě toho tento mistr ponoří do znalostí týkajících se plánování a řízení pedagogicko-psychologických služeb, poradenské modely a PSYCHOEDUCATIONAL posouzení a kritickou analýzu PSYCHOEDUCATIONAL intervenčních postupů, jejichž cílem je zlepšit výuku a učení.

Věříme, že název titulu odpovídá návrhu tohoto oficiálního mistra, zatímco pokročilý výcvik pedagogická psychologie znak pro intervenci do formálního a neformálního vzdělávání vzniká. Termín PSYCHOEDUCATIONAL odkazuje na interdisciplinární obsahu, který se týká konkrétních oblastí podpory v oblasti vzdělávání. Psychopedagogy není součtem psychologie více pedagogika (jako biochemie není součtem biologie a chemie), ale poznání, které vymezuje přístup k preventivním, spolupráce, vzdělávání, inkluzivní a vedení akce ze který reaguje na požadavky a potřeby vzdělávacích institucí.

Psychopedagogical intervence je zdroj, který je k dispozici ke škole jako celku a jeho různých subsystémů, aby se předešlo možným poruchám nebo potíže a opravit nebo kompenzovat ty, kteří pocházeli. To se týká přístupu akční týmy orientačního a pedagogická psychologie provádějí v různých kontextech z formálního i neformálního, pomáhat a radit orgánům při dosahování svých cílů. Profil „vzdělávací psycholog“ má význam pro formální i neformální vzdělávání kontextech:

  • LOE na důležitosti pedagogické intervence ve školách uznal: „Studenti mají právo“ přijímat vzdělávací a profesní poradenství „; „Rodiče mají právo“ být slyšen v rozhodnutích týkajících se akademické a odborné vedení svých dětí „; „Instrukce byly dány“ školské správy, aby podporovaly opatření nezbytná k zajištění toho, aby osobní doučování studentů a vzdělávacích, psychologie a odborné vedení, představují klíčový prvek při zvládání této fázi. "
  • Musíme také zdůraznit význam odborného profilu Psicopedagogo v oblasti neformálního vzdělávání s cílem pokrýt určité pozice kolem orientace a odborného a dalšího vzdělávání. Tak to by mělo být uvedeno zejména RD 1646/1997 (BOE ze dne 14/11/1997), kde osvědčení o způsobilosti v trenérské povolání povolání je definován.

Existuje několik důvodů pro schválení tohoto mistra pokročilé školení zaměřené na profesionalizaci specializaci. Podle jejich povahy, jsme rozděleny na důvodech odborné a akademické.

Profil vstup a výstup

V případě Master of poradenství intervence souvislostí formální a neformální vzdělávání může přístup k tomuto vzdělávání absolventů následující tituly: psychologie, pedagogiky, učitel specialista, logopedie, psychologie, sociální pedagog, vzdělání a základní vzdělání.

Na druhou stranu, v souladu s článkem 5 vyhlášky 168/2008, ze dne 22. července (Úřední věstník č Kanárských ostrovech. 154) studenti, kteří žádají o přístup k master musí prokázat zvládnutí cizího jazyka, což odpovídá úrovni B1 anglického Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.

CÍLE

  • Prohlubování znalostí k řešení problémů v oblasti psychologického výzkumu a intervence v různých odborných souvislostech.
  • Uplatnit dovednosti a odborné znalosti, které jsou specifické pro intervenci a psychologického výzkumu.
  • Výzkum a rozvíjet procesy působící na praxi, různé metody, které umožňují konstrukci a předávání znalostí psychopedagogic.

Kompetence

  • Analyzovat problémy v současné době čelí vzdělání a přístupy následoval v oblasti vzdělávání.
  • Naučit různé metody hodnocení a výzkum pro analýzu kontextech kde psychopedagogical probíhá zásah.
  • Vyvinout modely pro psychopedagogical zásahu preventivního a kolaborativní povaze podpořit učitele a další instance pedagogických koordinačních center s cílem usnadnit rozhodování o různých aspektech vzdělávacího projektu.
  • Aplikovat různé modely a strategie z inkluzivního přístupu k neformálnímu vzdělávání k různorodosti ve formálním a vzdělávání.
  • Funkce rozvíjet mentoring a výchovného poradenství a poradenství z různých modelů výkonu.
  • Vztahovat se strategie psychopedagogical intervenci s rodinami, aby se dosáhlo jejich spolupráci a účast na tvorbě studentů.
  • Plánování procesů PSYCHOEDUCATIONAL hodnocení, diagnostiku vzdělávacích potřeb a / nebo vyhodnocování odborných schopností a konstrukčními intervenčních programů a neformálním kontextu formálního vzdělávání.
  • Znát různé strategie pro akční PSYCHOEDUCATIONAL intervenci s sociálně znevýhodněným skupinám.

Vedení a doučování

V Pedagogickou fakultu University of La Laguna je realizován po dobu několika let modelu poradenství pro studenty, rozdělený do tří hlavních úrovní intervence:

a) Stupeň 1 Classroom: prostřednictvím akademické doučování vyvinutého každého učitele v oblasti svého oboru, podporovat studenty prostřednictvím tréninku k dosažení akademických cílů a konkrétních úkolů stanovených v návazných výukových průvodců. Návody doplňovat vzdělání v teoretických a praktických cvičeních, a poskytne studentovi / a potřebné nástroje k postupu jejich výcvik. Tento proces má velký význam virtuální prostředky, zejména virtuální učebny a moddle platformu.

b) úroveň 2 Kvalifikace: prostřednictvím rozvoje kariéry mentoringu máte v plánu. To je přiřazen učitele je poskytnout studentům akademické adaptace, vést je na základě dostupných zdrojů pro výuku a poskytovat podporu k nim při rozhodování o jejich akademické a profesní harmonogramu projektu.

c) Stupeň 3 Fakulta: díky práci informace, poradenství a další odborné přípravy, která je vykonávána poradenská služba pro studenty a informační School of školství (SOIA). Jedná se o specifickou službu Pedagogické fakulty a rozvíjí prostřednictvím modelu instruktáží (zúčastněných partnerů / mentory z různých stupňů fakulty radí jejich kvalifikaci spolužáků). Podrobnější informace SOIA je k dispozici na internetových stránkách Service orientace a Student informací.

externí praktiky

Obsah

modul I

1.. Pozorování, analýza a reflexe sociální a vzdělávací reality instituce, v níž je pobyt provádí v praxi
2. Analýzu a úvahy o akčních programů, které jednotky nebo oddělení nebo instituci

modul II

3. Návrh, realizace a vyhodnocení konkrétních opatření navržených vyučujícího podle ustanovení programování nebo servisní středisko.

4. Kritická reflexe vlastních akcí

5. Proveďte závěrečnou zprávu nebo paměti

metodika výuky

školní aktivity, jimiž je vybaven praktickou složkou s akademickým vzděláním, spojující jejich školení s profesní činností (praktické činnosti v podnicích, organizacích a školách atd)

Placement Coordinator: David Pérez Jorge (dpjorge@ull.edu.es)

Diplomová práce

Linek nebo oblastí výzkumu:

1. Jakostní přístupy používané pro procesy inkluzívního vzdělávání:

  • Konstrukční plány a poradenství pro organizace, které žádají systémů jakosti.
  • Normy a kvalitní kanceláře.

2. Rodina a vzdělání.

  • poradenství v rodinné školních vztahů.

3. odborné a profesní orientace.

  • Pokyny pro rozhodování.
  • Cílení znevýhodněným skupinám.

4. PSYCHOEDUCATIONAL intervence a zdravotního postižení.

  • Žáci s vzdělávacími potřebami.
  • průřezová strategie pro zvláštní pozornost.

5. psychopedagogic vyhodnocení.

  • Nástroje pro hodnocení zahrnutých proměnných.
  • Vyhodnocovací procesy.

6. diagnostika vzdělávacích potřeb: formální a neformální.

  • Posouzení schopnosti formálního vzdělávání, neformálního a informálního (odborná činnost).
  • Faktory týkající se vzdělávacích procesů a vývoje.

7. Cvičení akční plány.

8. poruchami učení.

9. Early pozornost.

10. Multikulturní výchova, xenofobii a rasismus.

11. Intervence Společenství.

Koordinátorka Diplomová práce: Pedro Alvarez Perez (palvarez@ull.edu.es)

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Čtěte více

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Méně
Santa Cruz de Tenerife